#1
jaccovw zei:Al 49 plantjes boven de grond en zijn nu zo'n 7cm groot. Dat wordt nu een grote uitdaging, ik moet ze binnenkort gaan verpoten. Het kasje waarin ze nu staan is maar zo'n 10 cm diep. Ik begreep op het forum dat het nu belangerijk is, dat ze in diepe potten worden verpoot, omdat ze vooral diep wortellen. En nu nog op zoek naar een goede lamp. Ze groeien sneller dan ik had verwacht. Ik houd jullie op de hoogte. Tips zijn altijd welkom.
Hoe snel groeien ze nu na de eerste groeispurt na ontkieming? bleven zaadhulzen ook zo lang op de top? welk groeimedium/mest/licht gebruik je? alles conform adviezen vreeken of cocagrowers? benieuwd!