#1
[/quote]
Je maakt er geen coke van, daar heb je teveel planten voor nodig.
Dergelijke planten schaf je aan omdat je het leuk vindt of als je de bladeren wenst te consumeren. Of ik zag iemand schrijven dat ie er een bonsai van wilde maken.
Maak je maar geen illusies, dat spul dat in een (_*_) vervoerd wordt en later opgesnoven wordt maak je niet uit 1 plantje, daar heb je een paar voetbalvelden voor nodig.
En daarbij komt... dat je met dergelijke acties ervoor kan zorgen dat er een verbod komt op het houden van de plant.
Daar zit niemand op te wachten.
![:confused:]()
SchilDpadDo zei:wouw, ik ga ze zelf ook maar eens aanschaffen.
Maar hoe lang duurt het dat deze planten eigenlijk ''nuttig'' worden , dat je er ook echte coke van kan maken ?
Je maakt er geen coke van, daar heb je teveel planten voor nodig.
Dergelijke planten schaf je aan omdat je het leuk vindt of als je de bladeren wenst te consumeren. Of ik zag iemand schrijven dat ie er een bonsai van wilde maken.
Maak je maar geen illusies, dat spul dat in een (_*_) vervoerd wordt en later opgesnoven wordt maak je niet uit 1 plantje, daar heb je een paar voetbalvelden voor nodig.
En daarbij komt... dat je met dergelijke acties ervoor kan zorgen dat er een verbod komt op het houden van de plant.
Daar zit niemand op te wachten.