Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik volg dit topic met veel aandacht. Ik heb gisteren mijn 50 zaadjes van Vreeken gepoot. Eerst ontdaan van de besjes en toen gepoot in een zelfgemaakt kasje op de logeerkamer. En nu rustig afwachten en regelmatig de temp controleren. Mijn vraag aan jullie is, hebben jullie al eens geprobeerd om van de bladeren daadwerkelijk coke of base te maken? Mijn eerste doel is in ieder geval om de plantjes groot te krijgen en eerst eens de bladeren te kauwen. hiervoor, begreep ik, moet je al het nodige geduld hebben. Vol verwachting klopt mijn hart."
"@cocahead Bedankt voor de extra info Er verschijnen al een paar groene sliertjes boven de grond Ik wist niet dat tuinieren zo leuk kon zijn"
"Al 49 plantjes boven de grond en zijn nu zo'n 7cm groot. Dat wordt nu een grote uitdaging, ik moet ze binnenkort gaan verpoten. Het kasje waarin ze nu staan is maar zo'n 10 cm diep. Ik begreep op het forum dat het nu belangerijk is, dat ze in diepe potten worden verpoot, omdat ze vooral diep wortellen. En nu nog op zoek naar een goede lamp. Ze groeien sneller dan ik had verwacht. Ik houd jullie op de hoogte. Tips zijn altijd welkom."