#1
hebben jullie ook afvies over mijn kweek?,
ik en mijn buurman, hebben in januari een mushbag (rogge) van azarius geinjecteerd met cambodjanen.
binnen een redelijke tijd, was het substraat in de zak wit gekleurd.
Daarna hebben we een plastic bak steriel gemaakt en daar het substraat in gestrooid, als casinglaag hebben we een zak vermiculiet van azarius gebruikt,
al snel kwamen we er achter dat deze niet droog maar nat moest worden aangebracht, dus hebben we alsnog met een plantenspuit de casinglaag nat gemaakt.
op de foto is te zien dat er al wel pluizig wit de oppervlakte heeft bereikt en dit is ook al een beste tijd zo,
ik maak me namelijk zorgen omdat ik vanaf 10 januari al bezig ben.
als je de deksel openmaakt dan ruikt het naar het dolfinarium.
hebben jullie ook tips en advies, en zie ik misschien dingen over het hoofd?
ik en mijn buurman, hebben in januari een mushbag (rogge) van azarius geinjecteerd met cambodjanen.
binnen een redelijke tijd, was het substraat in de zak wit gekleurd.
Daarna hebben we een plastic bak steriel gemaakt en daar het substraat in gestrooid, als casinglaag hebben we een zak vermiculiet van azarius gebruikt,
al snel kwamen we er achter dat deze niet droog maar nat moest worden aangebracht, dus hebben we alsnog met een plantenspuit de casinglaag nat gemaakt.
op de foto is te zien dat er al wel pluizig wit de oppervlakte heeft bereikt en dit is ook al een beste tijd zo,
ik maak me namelijk zorgen omdat ik vanaf 10 januari al bezig ben.
als je de deksel openmaakt dan ruikt het naar het dolfinarium.
hebben jullie ook tips en advies, en zie ik misschien dingen over het hoofd?

