Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo kweek

Paddo kweek

327 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tegen de tijd dat de schimmel ontdekt werd, zat het al op verschillende plekken..Nog met een verhit mes weggesneden, maar 't kwam weer terug..Ik baal wel zeg.
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beide cubensis, eerste is mazatapec en tweede lizard king.
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb bij mij eigenlijk alleen maar aborts en een stuk of 4/5 grote ertussen zitten :confused:... best klote
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dag 6 van het groeiproces!
G
Ganja PlakkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thnx, kheb ze gisteren van de UPC afgehaald.

Bij de grootste is het vliesje wel een beetje gescheurd, moet ik wachten tot hij helemaal open is of moet ik em claimen?


Batterijen van camera zijn op, ik plaats vanavond een foto.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zal het morgen of woensdag laten weten :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb net nog een growbox besteld bij azarius maar daar staat er dat er Cambodian paddestoelen uitkomen, terwijl mijn growbox (uit 't locomotiefke in Terneuzen) normaal gezien Mexicaanse zou produceren of zijn er geen verschillende growboxen te verkrijgen en plakken ze er gewoon een naam op?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben ze nu aan het drogen in een schoendoos; eerst een laag wc papier dan de paddestoelen en dan weer een laag wc papier. Dit alles staat onder de verwarming.
Is dit een goede manier om te drogen?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#9
De oogst valt niet echt te plennen, het is tijd om te oogsten wanneer de hoedjes zich openen en het vliesje scheurt. Dus gewoon afwachten.

Maar het ziet er goed uit hoor :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na 25 lange dagen eindelijk de wondere verschijning van de kleine goden!



Na 25 dagen...
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#11
PROFICIAT
en nog veel succes ermee
en als de tijd daar is... smakelijk
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#12
:smoke: Suc6
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gefeliciteerd! Na 10 dagen elke dag kijken of ik al iets zie, zie ik eindelijk van die kleine pluisjes ontstaan. Had jij dat ook op een gegeven moment? Ik vraag me af of ik genoeg water in de bak heb gedaan tijdens het soaken, kan ik dan nog bijspuiten of wat?
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb binnenkort ook een kweeksetje, is het beste om ze in een pot te zetten?
of mag het in verschillende ?
want als er een infectie op komt, kan je zo vermijden dat ze op al je paddestoelen komt.
ik weet het niet.
mvg
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#15
gewoon in je kweekset houden :wink:
12 uur soaken, in de zak doen, zak dicht maken
en groeien laten

bij mij waren er bij de 8ste dag al tekenen van leven,
en nu is het dag 11/12 en het zijn al redelijk grote :) denk eind van de week dat ik ze kan plukken :wink:

Geduld hebben (Y)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad geduld hebben, moet je mij niet leren :mrgreen: 25 dagen wachten is niet nx ik had het bijna opgegeven :wave: .
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dag 28:







Binnen 2 dagen oogsten ?? Of zou dat nog te vroeg zijn?
Ze zijn nu 3 dagen aan het groeien.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou bijna durven zeggen dat er nog een sproeibeurtje bij mag.
Lijkt erop dat de lv heel laag is. Als je dat dan toch doet, goed flapperen met die zak dat er nieuwe zuurstof in kan

En ja, wanneer oogsten? Het kan snel gaan nu hoor, ik denk nog binnen de week!
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dus over een poosje heb ik weer een prima voorraad. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...17
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."