#1
hahahaha ik moest ook gelijk aan jcutter denken toen ik dit topic zag




of 
Eristoff zei:Ik denk ook dat het resultaat beter zal zijn als je dit met een zeer sterke rum doet en dit verwarmd naar een hoge temperatuur. Maar, we zullen zien![]()
sjaartrol zei:Eristoff zei:Ik denk ook dat het resultaat beter zal zijn als je dit met een zeer sterke rum doet en dit verwarmd naar een hoge temperatuur. Maar, we zullen zien![]()
door gewoon verwarmen ga de alcohol eruit he slimme...
als ge gaat destilleren is een ander zaak, das niet zomaar verwarmen, das verwarmen en de damp terug laten condenseren.. maar best niet doen, want dan krijgt ge methanol ipv ethanol (= drinkalcohol), das giftig en wordt ge blind van zoals hierboven al iemand zei
nuja, kga zelf binnekort is zelf absinth proberen te maken op eenvoudige wijze; Artemisia Abstinthium hebben we staan in de tuin, en nog andere kruiden die ervoor nodig zijn ook..
die zou ik dan gewoon in een fles rum of andere sterke drank gooien en tijdje laten staan
dus zowat hetzelfde als de topcistarter van plan is maar dan de appelsienenschillen vervangen door kruiden..
Nick de Neger zei:Ik denk het wel, ik wil best in het test squad zitten!
Zolang je maar niet JCutter erin hangt omdat die oranje is, dan drinken de mensen het vast niet op
grapje... moet kunnen xD
Is die oranje ?? :PEllesdee zei:hahahaha ik moest ook gelijk aan jcutter denken toen ik dit topic zag
Eristoff zei:sjaartrol zei:Eristoff zei:Ik denk ook dat het resultaat beter zal zijn als je dit met een zeer sterke rum doet en dit verwarmd naar een hoge temperatuur. Maar, we zullen zien![]()
door gewoon verwarmen ga de alcohol eruit he slimme...
als ge gaat destilleren is een ander zaak, das niet zomaar verwarmen, das verwarmen en de damp terug laten condenseren.. maar best niet doen, want dan krijgt ge methanol ipv ethanol (= drinkalcohol), das giftig en wordt ge blind van zoals hierboven al iemand zei
nuja, kga zelf binnekort is zelf absinth proberen te maken op eenvoudige wijze; Artemisia Abstinthium hebben we staan in de tuin, en nog andere kruiden die ervoor nodig zijn ook..
die zou ik dan gewoon in een fles rum of andere sterke drank gooien en tijdje laten staan
dus zowat hetzelfde als de topcistarter van plan is maar dan de appelsienenschillen vervangen door kruiden..
Met verwarmen, bedoel ik niet koken heGewoon naar ongeveer 30-40 °C verwarmen zodat de de smaken uit de ingredienten loskomen
De hoeveelheid alcohol die dan ontsnapt is heel miniem, aangezien ethanol een kookpunt heeft van 78 °C
Fightforce zei:Waarom koop je niet gewoon heel simpel een lekkere fles Grand Marnier?
Sterk, lekker, makkelijk en net zo duur![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."