Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste Paddokweek - Growbox Cubensis

Eerste Paddokweek - Growbox Cubensis

274 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#1
hele mooie winst. genoeg om met 3 andere flink te trippen :mrgreen:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jep, zelf gaan kweken is het toekomstplan. Zal niet direct zijn, ik heb nu nog een voorraad voor een hele tijd. En ik denk erover om voor een bepaalde periode niet meer te trippen, ik heb een overvloed aan info van men laatste 2 trips die eerst verwerkt moeten worden.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt mij dat ze inderdaad gewoon richting het licht verder gaan, en dat zal dus omhoog zijn.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is 't nu ook zo met die binnenkweek setjes dat ze erg gaan stinken?
Ik wil zelf namelijk zo'n zak in een kast zetten (als dat al kan?) en lekker laten groeien...maar ik heb nog te maken met ouders die het niet erg fijn vinden, dus zouden zij dit ruiken als het in een kast staan? (zitten wel kieren in de kast...)
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Vrije Geest: Nee, het stinkt totaal niet. Maar zo een kweekbox (op uitzondering van die voor filosoferende stenen) hebben wel ook licht nodig. Dus als die kast constant donker is zal het wel niet lukken denk ik?

***UPDATE***


Het is al even geleden dat ik een update gepost heb. Ik heb ondertussen een sporenprint gemaakt, en Flush 3 in 2 delen geoogst. Ik heb het wel niet kunnen wegen omdat de weegschaal kapot is :(

De bak staat nu terug te soaken, en ik heb in de naam van de wetenschap de inhoud, de klomp, omgekeerd. Ik ben benieuwd wat dit gaat geven.

Hier de pics :)













De bovenkant:

De onderkant die nu langs boven te zien is:

De bak aan het soaken:



Peace & Love :)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
WOW die zijn groot O.O

Ziet er nice uit :grin: je krijgt er behoorlijk wat grammetjes uit zo te zien.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm, Ik heb gemerkt dat er aan de zijkanten paddo's beginnen te groeien. Vanonder (vroeger de bovenkant) geen en vanboven (vroeger de onderkant) ook geen. Wat nu doen? Wachen en kijken wat er gebeurt, of blok in 2 breken en de zijkanten omhoog zetten ofzo? Alhoewel dat mss een beetje extreem klinkt?

Ik kan hem ook terug proberen omdraaien, sinds de meeste paddos wel aan de onderkant van de zijkant zitten.. Was het dan toch geen goed idee om hem om te draaien?

Wat zijn jullie bedenkingen?
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb vandaag de inhoud van het bakje terug omgedraaid, want er bleken meer paddo's vanonder uit te komen. Tijdens dit omdraai proces ben ik wel 1 paddo verloren, en hij had potentieel héél groot te worden, das wel zonde, maarja. Alsnog ziet het er wel veelbelovend uit!

Hier de fotos.




Hetzelfde deel als de vorige foto, maar langs de andere kant getrokken.


Hopelijk komen deze nog recht te staan..
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goeie morgen mensen :)

Normaal ging ik niet meer trippen voor een tijdje, maar er deed zich gisteren een speciale gelegenheid voor.. Dus we gingen aan de zelfgekweekte paddo's!

We wouden een lichte trip, maar toch s het een redelijke geworden met elk slechts 1.5gram gedroogde in een thee. De stukjes hebben we zelfs niet eens opgegeten. En ik moet zeggen, damn, ze zijn goed! Potent alleszins. Ze hadden ook wel wat naar MDMA neigende eigenschappen vond ik, wat ook wel héél aangenaam is :)

Er is niets beter dan homegrown! :tongueout:
Nu tijd om mijn ontbijt te nuttigen :)
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goed om te horen! Ik heb ook besloten om een tijdje niks te nemen, dus ik weet nog niet hoe ze zijn.
We hebben dezelfde soort, dus dan weet ik wat ik ongeveer kan verwachten. :hearteyes:

1.5 gram is idd niet veel. Meestal nemen we 3 a 4 gram pp.

Visueel ook lekker? En de kleurtjes?
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb wel eens gehoord dat het zelf kweken van paddo's een heel gedoe is omdat je alles steriel moet houden zodat de paddo's niet 'ziek' worden. Ik heb wel m'n handen met alcohol gewassen voor de zekerheid voor ik hem onder water zette, maar het is eigenlijk toch bijna niet mogelijk alles steriel te houden? Ik kan me niet voorstellen dat de zak waar alles in zit steriel is geweest. En kan ik de kit gewoon uit de zak halen om goede foto's te maken of zou dit dan effect hebben op de paddo's?
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Visueel ook héél mooi. Alles was redelijk vloeibaar, korte energie stroompjes die je overal ziet lopen, en het typische paddo-inzoom effect. Je weet wel, zo delen van je gezichtsveld die ingezoomd worden tjidens de rest erom heen gewoon blijft. En prachtige 3D effecten in posters, tijdens alles lichtjes meebeweegt op die korte stoompjes van energie, die kleurwisselingen teweegbrengen.

CEVs zijn ook héél mooi, enorm zuivere beelden die je kan zien die door de overvloed van creativiteit constant veranderen en zichzelf omvormen tot echte kunstwerken :)

De moeite om te zien :)

De bodyload is ook wel redelijk zwaar, je wordt echt naar de grond toe getrokken :grin:

Mja, tis een lekker soortje! Ben blij dat ik al een sporenprint heb gemaakt :)
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Vanmorgen de bak afgegoten en in de zak gedaan :sunglasses:

Zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen :mrgreen:
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Succes ermee!
Open je ook een topic met foto's?
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Goed om te horen dat ze fijn trippen. Moet zeggen dat die van mij ook heel mooi visueel zijn, wappie bodyload hebben en over het algemeen euforische trips opleveren. :hearteyes:

Wat ik erg vet vond, was om voor een muur te gaan staan met zo'n korreltjesstructuur, en dan je hoofd vrij snel naar voren en naar achter bewegen. Ziet er erg vet uit. Ik heb nog niet echt closedeye visuals opgemerkt, heb m'n ogen dan ook niet echt bewust dichtgedaan erop.

Oh en die ene uitgebreide tekening in het eyecandy forum (ik zoek hem even op), die heb ik op posterformaat op m'n kamer hangen, en die is intens vet tijdens zo'n trip :openmouth: . Je raakt er nooit op uitgekeken.
Deze dus: http://i30.tinypic.com/334sq4y.jpg

Oh en een enkel paddo'tje daarvan (niet zo'n joekel natuurlijk) doet 't ook goed als psychedelische stimulant :). Totaal geen hallucinaties, vervormingen, je wordt er wat fitter van, alleen je gedachtes gaan een beetje vreemder. Chill-aan.
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Remsos zei:
Succes ermee!
Open je ook een topic met foto's?
Klik om te vergroten...
Denk dat ik de medeDFers in deze topic op de hoogte hou van de vorderingen. Anders hebben we straks 20 Psylobine Cubensis-growkit topics :)
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#17
henkie84 zei:
Goed om te horen dat ze fijn trippen. Moet zeggen dat die van mij ook heel mooi visueel zijn, wappie bodyload hebben en over het algemeen euforische trips opleveren. :hearteyes:

Wat ik erg vet vond, was om voor een muur te gaan staan met zo'n korreltjesstructuur, en dan je hoofd vrij snel naar voren en naar achter bewegen. Ziet er erg vet uit. Ik heb nog niet echt closedeye visuals opgemerkt, heb m'n ogen dan ook niet echt bewust dichtgedaan erop.

Oh en die ene uitgebreide tekening in het eyecandy forum (ik zoek hem even op), die heb ik op posterformaat op m'n kamer hangen, en die is intens vet tijdens zo'n trip :openmouth: . Je raakt er nooit op uitgekeken.
Deze dus: http://i30.tinypic.com/334sq4y.jpg

Oh en een enkel paddo'tje daarvan (niet zo'n joekel natuurlijk) doet 't ook goed als psychedelische stimulant :). Totaal geen hallucinaties, vervormingen, je wordt er wat fitter van, alleen je gedachtes gaan een beetje vreemder. Chill-aan.
Klik om te vergroten...

Ogen dichtdoen moet je zeker eens doen :wink: het is alsof je naar fotos kijkt, of zelfs 3D fotos! (hangt af van de dosis) . Soms als je je ogen dichthebt (in de piek) lijkt het of je gewoon door je oogleden kan kijken :tongueout: ook echt vet :tongueout: Dat ik op LSD trouwens ook.

Die tekening als poster hebben moet inderdaad wel geniaal zijn :grin: Echt vette tekening!

Op men kamer heb ik ook zo een korrelmuur, ik zal dat de volgende keer eens testen :tongueout: Men kamer is trouwens wel redelijk psychedelisch vind ik :grin: Kzal eens zien of ik hier wat fotos kan posten :tongueout:

Men broer had die avond ook 1 klein paddotje op, en hij was ook nog hard onder de indruk dat zo een kleine toch nog zo'n effect kon hebben. Dus als psychedelische stimulant is het iniderdaad zeker aan te raden. Ik dnek wel dat hij toch ook wel hallucinaties had hoor, hij staarde toch soms een hele tijd in de lava lamp of naar de muur of een poster :tongueout:



Misschien is er inderdaad een nood aan subforum.. Het forum zelf is mss ook aan en update nodig? Verbeteringen in het posten van berichten bv? (als je op een smiley of code klikt, dat die op de plaats van je aanwijzer komt te staan inplaats vanonder.)
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bwa, ik merk dat het niet zo overdreven steriel moet zijn bij die growboxen. Ik had al lang contaminatie verwacht eigenlijk, maar nog niets te bespeuren. Ik was wel elke keer mijn handen als ik de bak eruit haal. In het begin was ik ook redelijk paranoid over de steriliteit. Blijkt niet nodig te zijn, de zak is redelijk goed als bescherming. Kdnek ook dat de soort die erin zit redelijk bestand is tegen contaminatie. Maar dit wil natuurlijk wel niet zeggen dat je alles slordig kunt gaan aanpakken.

Kzou wel niet elke keer je fotos gaat maken de bak uit de zak nemen. Enkel als je gaat oogsten. Want anders denk ik wel dat de kans op contaminatie een flink pak stijgt. Maar je kan natuurlijk experimenteren en het ons laten weten hé :) Al raad ik het af voor je eerste kweek :grin:

Succes nog :)
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#19
Naar aanleiding van dit topic heb ik ook een growbox besteld :grin: Ik ben echt überbenieuwd :grin: Ik houd jullie op de hoogte van mijn eerste flush!
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gooi er aluminiumfolie omheen. Zo gedaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."