#1
Argulas zei:phy zei:Argulas zei:Waarom zou je die sporen niet meer kunnen gebruiken? Volgens mij kan je dat zakdoekje nog in aluminium steken, in gripzakje en in frigo of op je kamer in een donkere schuif bewaren hoor, als je ze wilt gebruiken voor later zelf een growbox mee te maken ? Ik zou niet weten waarom die niet bruikbaar zijn. Het is waarschijnlijk wel beter als je het op de manier doet zoals in die link is aangegeven.
True enough... Maar de kans op contaminatie zal groter zijn.
hoewel ik me afvraag hoe je daar een sporenspuit mee maakt...
Idd, das waar, maar als dat een propere papieren zakdoek is? Als je een sporenprint maakt leg je ze uiteindelijk ook op papier hé? Ik denk niet dat dat veel uitmaakt denk ik. Je moet het wel veilig verpakken enzo, maja de kans op conatmintatie zal idd wel groter zijn i guess.
Een sporenspuit maak je ermee op de zelfde wijze zoals je het van een papiertje zou nemen wa. Ik denk dat er op die site die je gaf ook wel een how-to opstaat. Denk ik.
Peace!![]()
Jep!
Je schraapt het van het papiertje met een mes. Dat zou ik je wel eens bij keukenrol willen zien doen




)