Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste Paddokweek - Growbox Cubensis

Eerste Paddokweek - Growbox Cubensis

274 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#1
UPDATE!

Net die ene paddo geoogst, een vette 44 gram! Dat brengt het totaal op 309gram! Ondertussen staan er ook 2 duidelijk zichtbare nieuwe bij. Ik vind het eigenlijk maar weinig en traag gaan.. Zou het kunnen dat de bak al uitgeput raakt?

Hier de pics!


De 126+13gr verse laten drogen geeft me deze keer 13gr gedroogde!
Nu heb ik een totaal van 26gr gedroogde.




h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#2
:openmouth:

Haha wow wat een megastoel! Dat in een theetje doet twee mensen wegzweven lijkt me. Hopen dat de volgende flush wat meer (qua aantal) stoeltjes oplevert dan :beer:
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zow dan! Die had er wel zin in. Flinke jongen is dat geworden.
Hoop voor je dat er een 4e opkomst is.

Btw. hoe zijn ze? Heb je ze al geprobeerd?
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#4
een monsterpaddo!! :mrgreen:

ongetwijfeld dat je tript als je die rauw opeet maar echt smakelijk ziet t er niet echt uit hahaha :grin:
je vorige oogsten gaven mooiere shrooms Argulas :)

maar t loopt wel ten einde denk ik zo.. merk het zelf ook aan mijn kitje... misschien nog een flush en als t nog niet groen is nog een maar of je echt nog veel paddos oogst betwijfel ik. Hell, ik heb nog nieteens wat op zien komen bij mijn kitje na de 3e soak dus echt veel verwacht ik niet meer.

je hebt iig mooie oogsten gehad en toch een nette opbrengst overall :sunglasses: :beer:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Remsos:Heb ze nog niet geprobeerd, nog geen tijd voor gehad gewoon.

@exsmoker: Idd, ik denk ook dat het ten einde aan het gaan is. Er zijn er nu nog 3 aan het opkomen, ik ga er nog zovel mogelijk proberen uithalen, ik stop pas als hij groen word :grin: Wat ik me ook afvraag, mss kan ik eens proberen die klomp wat open te breken of om te draaien? Ik denk niet dat ik veel te verliezen heb. (Na komende oogst natuurlijk)
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@Argulas: mocht je dit inderdaad gaan doen, de klomp openbreken, hou ons op de hoogte! Ben wel benieuwd naar de effectiviteit daarvan.
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#7
openbreken van het mycelium........ sja ik weet t niet....

stel je breekt hem in 2en en dan? wil je dat in het bakje in de zak laten zitten ofzo?

t lijkt mij dat de voedingstoffen gewoon opgebruikt raken en openbreken geeft geen extra voedingstoffen, al is het natuurlijk wel een leuk experiment dus why don't you try ? :sunglasses:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou het doen om deze redenering: Het is nu degelijk een klomp. Een vaste blok. De paddos die er nog uitkomen komen vooral van langs de zijkanten. Hoe zit dat dan vanbinnen ? Als ik hem in twee breek en gewoon in de bak laat liggen zoals nu, maar zodat er wel licht en water aan de binnenkant van de klomp komt, zou dat dan niet een verbeterend effect hebben?

Mja, ik ga er nog eens over nadenken, maar ik denk toch dat ik iets dergelijks ga uitproberen. Of misschien gewoon de klomp omdraaien, ik denk dat dat ook al kan helpen.

We zullen zien hé :)
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is 't nu ook zo met die binnenkweek setjes dat ze erg gaan stinken?
Ik wil zelf namelijk zo'n zak in een kast zetten (als dat al kan?) en lekker laten groeien...maar ik heb nog te maken met ouders die het niet erg fijn vinden, dus zouden zij dit ruiken als het in een kast staan? (zitten wel kieren in de kast...)
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Vrije Geest: Nee, het stinkt totaal niet. Maar zo een kweekbox (op uitzondering van die voor filosoferende stenen) hebben wel ook licht nodig. Dus als die kast constant donker is zal het wel niet lukken denk ik?

***UPDATE***


Het is al even geleden dat ik een update gepost heb. Ik heb ondertussen een sporenprint gemaakt, en Flush 3 in 2 delen geoogst. Ik heb het wel niet kunnen wegen omdat de weegschaal kapot is :(

De bak staat nu terug te soaken, en ik heb in de naam van de wetenschap de inhoud, de klomp, omgekeerd. Ik ben benieuwd wat dit gaat geven.

Hier de pics :)













De bovenkant:

De onderkant die nu langs boven te zien is:

De bak aan het soaken:



Peace & Love :)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
WOW die zijn groot O.O

Ziet er nice uit :grin: je krijgt er behoorlijk wat grammetjes uit zo te zien.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm, Ik heb gemerkt dat er aan de zijkanten paddo's beginnen te groeien. Vanonder (vroeger de bovenkant) geen en vanboven (vroeger de onderkant) ook geen. Wat nu doen? Wachen en kijken wat er gebeurt, of blok in 2 breken en de zijkanten omhoog zetten ofzo? Alhoewel dat mss een beetje extreem klinkt?

Ik kan hem ook terug proberen omdraaien, sinds de meeste paddos wel aan de onderkant van de zijkant zitten.. Was het dan toch geen goed idee om hem om te draaien?

Wat zijn jullie bedenkingen?
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb vandaag de inhoud van het bakje terug omgedraaid, want er bleken meer paddo's vanonder uit te komen. Tijdens dit omdraai proces ben ik wel 1 paddo verloren, en hij had potentieel héél groot te worden, das wel zonde, maarja. Alsnog ziet het er wel veelbelovend uit!

Hier de fotos.




Hetzelfde deel als de vorige foto, maar langs de andere kant getrokken.


Hopelijk komen deze nog recht te staan..
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goeie morgen mensen :)

Normaal ging ik niet meer trippen voor een tijdje, maar er deed zich gisteren een speciale gelegenheid voor.. Dus we gingen aan de zelfgekweekte paddo's!

We wouden een lichte trip, maar toch s het een redelijke geworden met elk slechts 1.5gram gedroogde in een thee. De stukjes hebben we zelfs niet eens opgegeten. En ik moet zeggen, damn, ze zijn goed! Potent alleszins. Ze hadden ook wel wat naar MDMA neigende eigenschappen vond ik, wat ook wel héél aangenaam is :)

Er is niets beter dan homegrown! :tongueout:
Nu tijd om mijn ontbijt te nuttigen :)
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goed om te horen! Ik heb ook besloten om een tijdje niks te nemen, dus ik weet nog niet hoe ze zijn.
We hebben dezelfde soort, dus dan weet ik wat ik ongeveer kan verwachten. :hearteyes:

1.5 gram is idd niet veel. Meestal nemen we 3 a 4 gram pp.

Visueel ook lekker? En de kleurtjes?
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb wel eens gehoord dat het zelf kweken van paddo's een heel gedoe is omdat je alles steriel moet houden zodat de paddo's niet 'ziek' worden. Ik heb wel m'n handen met alcohol gewassen voor de zekerheid voor ik hem onder water zette, maar het is eigenlijk toch bijna niet mogelijk alles steriel te houden? Ik kan me niet voorstellen dat de zak waar alles in zit steriel is geweest. En kan ik de kit gewoon uit de zak halen om goede foto's te maken of zou dit dan effect hebben op de paddo's?
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Visueel ook héél mooi. Alles was redelijk vloeibaar, korte energie stroompjes die je overal ziet lopen, en het typische paddo-inzoom effect. Je weet wel, zo delen van je gezichtsveld die ingezoomd worden tjidens de rest erom heen gewoon blijft. En prachtige 3D effecten in posters, tijdens alles lichtjes meebeweegt op die korte stoompjes van energie, die kleurwisselingen teweegbrengen.

CEVs zijn ook héél mooi, enorm zuivere beelden die je kan zien die door de overvloed van creativiteit constant veranderen en zichzelf omvormen tot echte kunstwerken :)

De moeite om te zien :)

De bodyload is ook wel redelijk zwaar, je wordt echt naar de grond toe getrokken :grin:

Mja, tis een lekker soortje! Ben blij dat ik al een sporenprint heb gemaakt :)
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Vanmorgen de bak afgegoten en in de zak gedaan :sunglasses:

Zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen :mrgreen:
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Succes ermee!
Open je ook een topic met foto's?
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Goed om te horen dat ze fijn trippen. Moet zeggen dat die van mij ook heel mooi visueel zijn, wappie bodyload hebben en over het algemeen euforische trips opleveren. :hearteyes:

Wat ik erg vet vond, was om voor een muur te gaan staan met zo'n korreltjesstructuur, en dan je hoofd vrij snel naar voren en naar achter bewegen. Ziet er erg vet uit. Ik heb nog niet echt closedeye visuals opgemerkt, heb m'n ogen dan ook niet echt bewust dichtgedaan erop.

Oh en die ene uitgebreide tekening in het eyecandy forum (ik zoek hem even op), die heb ik op posterformaat op m'n kamer hangen, en die is intens vet tijdens zo'n trip :openmouth: . Je raakt er nooit op uitgekeken.
Deze dus: http://i30.tinypic.com/334sq4y.jpg

Oh en een enkel paddo'tje daarvan (niet zo'n joekel natuurlijk) doet 't ook goed als psychedelische stimulant :). Totaal geen hallucinaties, vervormingen, je wordt er wat fitter van, alleen je gedachtes gaan een beetje vreemder. Chill-aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."