#1
wauw de zon schijnt weer goed sinds een paar dagen
this lekker weer buiten,,, tijd om de ouwe shit op de composthoop te pleuren,,,
de bloemen in je neus laten geuren ,,
zaaien en groeien en oogsten totdat de plant in je hoofd gaat waaien
ik waai als een vogel en vlieg als de wind,,,
kalmoes proeft niet bitter
kalmoes proeft naar een groen moeras, de smaak is best lekker vind ik
hier nog een link over peyote groeien
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10 ... te+groeien
this lekker weer buiten,,, tijd om de ouwe shit op de composthoop te pleuren,,,
de bloemen in je neus laten geuren ,,
zaaien en groeien en oogsten totdat de plant in je hoofd gaat waaien
ik waai als een vogel en vlieg als de wind,,,
kalmoes proeft niet bitter
kalmoes proeft naar een groen moeras, de smaak is best lekker vind ik
hier nog een link over peyote groeien
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10 ... te+groeien
