#1
Volgens mij moet je voor een optimale werkzaamheid ook heel goed kauwen. En 't schijnt heel bitter te smaken. ![:cry:]()

succes met het opvoeden van je eigen huisdier, en praat wel genoeg tegen hemkaalkopje zei:wat een schatje![]()
alleen jammer dat ze niet zo hard groeien..
ik heb een san pedro die groeit een stuk sneller![]()
en het kweken van cactussen is trouwens helemaal niet moeilijk
kapitein-x zei:Volgens mij moet je voor een optimale werkzaamheid ook heel goed kauwen. En 't schijnt heel bitter te smaken.![]()
Sweet_Shadow zei:Hihiii 25 juni is het nieuwe maan, dus dan ga ik zaaien![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."