#1
Vorig jaar vol trots begonnen aan mijn eerste kweek! Halverwege kwam mijn kweekkast aan, waarna ik ze binnen heb gezet onder een HPS lamp. En toen werd het ineens 32 graden overdag? Ik had toch ook nog niet bedacht om het lichtschema aan te passen naar ‘s nachts aan... Dus het was een mooie 38 graden geworden in de kast 😳. Het is inderdaad alles behalve ideaal voor die plantjes...Laat dit niet tever komen, dit is zeer stressvol voor de plant, goed ventileren en er misschien wel een ventilator bijzetten om zo koele lucht van onderaf lichtjes tegen de bladeren laten zwenken, niet direct op de plant want dat is ook niet wenselijk, daar drogen de bladeren dan weer te snel van uit en gaan ze vergelen.

Hé wacht even... Foxtails? 🤣😉
Eenmaal gedroogd kregen ze de bijnaam ‘sushi wiet’ vanwege de muffe geur in de cure pot. Nooit van deze kweek gerookt uiteindelijk, heel veel geleerd, dat wel 😋











