#1
Nee, ze is nog niet klaar om te oogsten 😠heb een ventilator en een luchtontvochtiger aan staan, als er een beetje zon is de pui open, meer kan ik niet doenIs het dan niet ongeveer tijd om te oogsten? Het weer is niet echt bevorderlijk en binnen is toch niet genoeg ventilatie? Knippen die hap


