#1
Net wat onvoorzichtig geweest met overpotten, nu is de hoofdstam gekneusd. Dit is, zo ik heb begrepen toch met een wikkel tape te ondersteunen zodat de plant zich herstelt?
Net wat onvoorzichtig geweest met overpotten, nu is de hoofdstam gekneusd. Dit is, zo ik heb begrepen toch met een wikkel tape te ondersteunen zodat de plant zich herstelt?

Wat te doen tegen luis? Heb de eerste keer gespoten met zeep en spiritus oplossing, maar dit leken de planten niet zo fijn te vinden, zijn er andere mogelijkheden?





Weg met die smeerlappen!!!heb net even een ongenode gast van het feestje moeten verwijderen..
het kon me niet eens interesseren dat hij in z'n blootje kwam..
maar hij had geen geldig coronapaspoort... I ain't cutting you nooooo slack! 🤣
Bekijk bijlage 25346





Oke dus ondanks dat ze nog niet in de bloei staat kan ik wel al gerust bloei voeding geven? De ingrediënten zullen vast vergelijkbaar zijn met een andere verhouding, dat zal ik thuis even checken.Groeivoeding daar waag ik mij nu niet meer aan, het is nu echt bloei voeding en zelfs al wat green sensation toegevoegd.
Ze lijkt het dorstig op te slokken, maar ook hier wel wat vergeeld blad, is ook normaal hoor dat er wat "oerblad" word weggedaan door de plant zelf.
Wanneer je topblaadjes in een vroeg stadium geel worden dan is het een ander verhaal en kan het zijn dat er geen goede balans is tussen vraag van de plant en aanbod van het medium. Lekker wat bijgooien is eigenlijk nooit echt slecht in een vergevorderd stadium, want een foutje kan een volwassen dame wel hebben gellukkig![]()
Oke dus ondanks dat ze nog niet in de bloei staat kan ik wel al gerust bloei voeding geven? De ingrediënten zullen vast vergelijkbaar zijn met een andere verhouding, dat zal ik thuis even checken.
De top blaadjes blijven wel gewoon groen dus dat zit wel goed dan 👌🏻
Heb het even opnieuw gelezen, het is duidelijk, bloeivoeding dus 😆 (geintje)Nee nee begrijp mij niet verkeerd!
In groei periode (vegetatieve fase) enkel groeivoeding, pas vanaf week 3 bloei aan bloeivoeding denken!
Eerder echt niet mee beginnen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."