Ik vind dit wel een gepast nummer voor deze schoonheden haha
Money trees!
geld groeit niet aan bomen..
maar geld drukken op hennep papier is wel een goed idee! 😁🤑
gooi'em gelijk maar even over de speaker 'Bisssh!'
geld groeit niet aan bomen..
maar geld drukken op hennep papier is wel een goed idee! 😁🤑
kgooi'em gelijk maar even over de speakers 'Bissshes!'
Ik heb hier thuis 12-10-18 NPK liggen, kan ik die gebruiken of is dat teveel N tijdens de bloei?Tijdens de bloei vraagt ze vaak veel meer pk's dan dat standaard lumightmix aanbied. Zeker als je dikke toppen wil kweken.
Ik heb hier thuis 12-10-18 NPK liggen, kan ik die gebruiken of is dat teveel N tijdens de bloei?
Bekijk bijlage 23008
Fijn ec/vochtmeterje.
Na het voeden precies te zien of er teveel of te weinig word verwerkt.
Top voor de topjes
jeetje mina.. natuur versus hi-tech..
ben ook nergens meer veilig voor de 'vooruitgang'
laat mij maar lekker met water en aarde 'modderen'
ondertussen doen jouw plantjes het wel beter dan de mijne.. maar ja.
Whoops, haha.jeetje mina.. natuur versus hi-tech..
ben ook nergens meer veilig voor de 'vooruitgang'
laat mij maar lekker met water en aarde 'modderen'
ondertussen doen jouw plantjes het wel beter dan de mijne.. maar ja.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."