Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLow stress training

Low stress training

423 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Photo8822.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gympie zei:
Bekijk bijlage 22891
Klik om te vergroten...



Ik vind dit wel een gepast nummer voor deze schoonheden haha

Money trees!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Eve's drop zei:

Ik vind dit wel een gepast nummer voor deze schoonheden haha

Money trees!
Klik om te vergroten...

geld groeit niet aan bomen..

maar geld drukken op hennep papier is wel een goed idee! 😁🤑

kgooi'em gelijk maar even over de speakers 'Bissshes!'
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gympie zei:
geld groeit niet aan bomen..

maar geld drukken op hennep papier is wel een goed idee! 😁🤑

gooi'em gelijk maar even over de speaker 'Bisssh!'
Klik om te vergroten...


Lekker he haha!

money trees is the perfect way for shading!

THATS JUST HOW IT FEELS,,,, YEAH
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gympie zei:
geld groeit niet aan bomen..

maar geld drukken op hennep papier is wel een goed idee! 😁🤑

kgooi'em gelijk maar even over de speakers 'Bissshes!'
Klik om te vergroten...

Drop deze ook op de playlist gelijk!

De planten gaan twee keer zo snel door deze master pieces van kendrick!


P
PerfectChaosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eve's drop zei:
Tijdens de bloei vraagt ze vaak veel meer pk's dan dat standaard lumightmix aanbied. Zeker als je dikke toppen wil kweken.
Klik om te vergroten...
Ik heb hier thuis 12-10-18 NPK liggen, kan ik die gebruiken of is dat teveel N tijdens de bloei?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die 18 is wat veel
PerfectChaos zei:
Ik heb hier thuis 12-10-18 NPK liggen, kan ik die gebruiken of is dat teveel N tijdens de bloei?
Klik om te vergroten...

Die (N) stikstof is veel te hoog voor de bloei,
Die is vooral nodig in de groei fase.



Ze vraagt vooral fosfor (P) en kalium (K) in de late bloei

Maar liever te weinig dan te veel want liever een beetje honger dan te veel want dat is echt slecht.

Fosfor kalium 13 14 voor de laatste week om extra dikke toppen op het laatst Te krijgen. Geen stikstof meer toevoegen.

Begin bloei is een verhouding 0:3:3 prima. Kan altijd bijvoeden.

Laatste weken wel goed spoelen om zo al het goede uit de blaadjes te laten trekken.


Succes
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#8
MVIMG_20210530_132351.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
20210531_153145.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
Screenshot_20210531-154515_Flower Care.jpg


Fijn ec/vochtmeterje.

Na het voeden precies te zien of er teveel of te weinig word verwerkt.

Top voor de topjes
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
20210531_155036.jpg

20210531_155041.jpg

20210531_155220.jpg


God's plan!

Legalize tha ganja man!

Bombaclat 🌍 :stoned:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Eve's drop zei:
Bekijk bijlage 23008


Fijn ec/vochtmeterje.

Na het voeden precies te zien of er teveel of te weinig word verwerkt.

Top voor de topjes
Klik om te vergroten...

jeetje mina.. natuur versus hi-tech..
ben ook nergens meer veilig voor de 'vooruitgang'
laat mij maar lekker met water en aarde 'modderen'
ondertussen doen jouw plantjes het wel beter dan de mijne.. maar ja.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#13


Gympie zei:
jeetje mina.. natuur versus hi-tech..
ben ook nergens meer veilig voor de 'vooruitgang'
laat mij maar lekker met water en aarde 'modderen'
ondertussen doen jouw plantjes het wel beter dan de mijne.. maar ja.
Klik om te vergroten...

In de natuur loopt er ook weleens een koe over een plant of na een grote storm er takken buigen en breken.

Ook hagelstormen kunnen veel schade aanrichten waardoor ze vaag kunnen doorgroeien.

Niks high tech, gewoon natuurlijk buigen zoals japanse bonzai!

Het belangrijkste is liefde!

Die heeft u ook wel, maar een plant wil graag aandacht zoals u ziet.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gympie zei:
jeetje mina.. natuur versus hi-tech..
ben ook nergens meer veilig voor de 'vooruitgang'
laat mij maar lekker met water en aarde 'modderen'
ondertussen doen jouw plantjes het wel beter dan de mijne.. maar ja.
Klik om te vergroten...
Whoops, haha.


Dat metertje haha, ik sla totaal de plank mis...
Mijn excuses.

Die meter is van een vriend, om te bevestigen dat ik het dus prima doe.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
20210602_090606.jpg20210602_090551.jpg

Hot tub summer in the city!

Plants are groing good, looking fine and pretty!


Nog ff een dosis vegetatieve voedingsstoffen erin gepompt!

Bombaclat!!!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#16
20210602_092741.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor buigen
20210602_090606.jpg

Na het buigen
20210602_113638.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
20210602_093554.jpg
Flessen met lekkernijen aangemaakt voor de dames
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
20210603_002523.jpg

Flinke toeter groeit er al aan haha!

20210602_212602.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20
20210603_103613.jpg20210603_103553.jpg20210603_103606.jpg20210603_103639.jpg
20210603_103833.jpg


Klein maar fijn! Vol met toppies die lekkwr vet worden

Auto white w

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...22
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."