#1
Zelfde hier, puur hobby. rook sporadisch wat wiet maar ik vind het geweldig om vanaf het zaadje zo'n plant te zien groeien, het kost wat moeite maar als je dan uiteindelijk die oogst ziet is het het allemaal waard. daarnaast blijft je eigen wiet roken speciaal en je weet tenminste wat je rookt.Nee! Ik wilde laatst wel weer nieuwe planten maar toch niet gedaan uiteindelijk. Ik ben er ook niet echt afhankelijk van, ik ging ernaar kijken vanuit interesse, en een berg wiet was natuurlijk geen onaangename verrassing hahaha, maar ik heb het meeste uitgedeeld aan vrienden tijdens het chillen.





