Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLow stress training

Low stress training

423 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flualhamdulillam zei:
Nee! Ik wilde laatst wel weer nieuwe planten maar toch niet gedaan uiteindelijk. Ik ben er ook niet echt afhankelijk van, ik ging ernaar kijken vanuit interesse, en een berg wiet was natuurlijk geen onaangename verrassing hahaha, maar ik heb het meeste uitgedeeld aan vrienden tijdens het chillen.
Klik om te vergroten...
Zelfde hier, puur hobby. rook sporadisch wat wiet maar ik vind het geweldig om vanaf het zaadje zo'n plant te zien groeien, het kost wat moeite maar als je dan uiteindelijk die oogst ziet is het het allemaal waard. daarnaast blijft je eigen wiet roken speciaal en je weet tenminste wat je rookt.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
johndeertrekker zei:
die struggle met ouders/buren ken ik maar al te goed hahha als er bezoek komt moeten ze weg.
Klik om te vergroten...
Part of the deal he! Voor jou als buitenkerkelijk tenminste. Die van mij zou je in de kast niet zo snel van buitenshuis zien, maar als ze komen kan ik er wel voor vervolgt worden. Maar daar maak ik me geen zorgen om.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flualhamdulillam zei:
Sativa’s zijn gevoeliger voor koude temperaturen hè? Ik zou in eerste instantie al naar een indica neigen. Niet omdat ik het effect veel wenselijker vind maar een sativa niet in mijn kweekkast past! Hahaha

Dit waren ze + een voornemen om een nieuwe kweek te starten lmao:
Bericht in onderwerp 'Low stress training'
https://drugsforum.nl/threads/low-stress-training.69694/post-1536935

Ik wilde meteen snel een uitdagen, en heb deze kweek meteen een SCROG gemaakt met los draad (kut klus dat ophangen en straktrekken van losse draden haha , maar heb me opzich wel vermaakt)
Klik om te vergroten...
je kan zo ook toppen of LST scheelt misschien wat volume
wat wel leuk was dat ik een sativa had vorig jaar en die had door wat koude nachten paarse tinten aan de toppen gebracht.
Scrog werpt zijn vruchten af maar ik begin er niet aann lol
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
johndeertrekker zei:
Zelfde hier, puur hobby. rook sporadisch wat wiet maar ik vind het geweldig om vanaf het zaadje zo'n plant te zien groeien, het kost wat moeite maar als je dan uiteindelijk die oogst ziet is het het allemaal waard.
Klik om te vergroten...
Al mislukt de oogst, je kan er altijd iets van leren! Ik wil ooit nog een freaky geënte plant creëren, zoals iemand ergens op aarde een fruitboom had waar allerlei verschillende vruchten aan groeide. Super interessant en veel levendiger dan het in eerste instantie lijkt, die plantaardige wereld haha
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flualhamdulillam zei:
Al mislukt de oogst, je kan er altijd iets van leren! Ik wil ooit nog een freaky geënte plant creëren, zoals iemand ergens op aarde een fruitboom had waar allerlei verschillende vruchten aan groeide. Super interessant en veel levendiger dan het in eerste instantie lijkt, die plantaardige wereld haha
Klik om te vergroten...
jaa! er valt heel veel leuks te doen op dat gebied, zo is er bijvoorbeeld ook de ''framberry''' een kruising van een aardbei en een framboos. Of druiven die dusdanig gemodificeerd zijn en precies naar snoep smaken
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
johndeertrekker zei:
jaa! er valt heel veel leuks te doen op dat gebied, zo is er bijvoorbeeld ook de ''framberry''' een kruising van een aardbei en een framboos. Of druiven die dusdanig gemodificeerd zijn en precies naar snoep smaken
Klik om te vergroten...
Cotton candy druiven! Ik kon mijn mond niet geloven toen ik het voor ‘t eerst proefde. Had ik totaal niet verwacht.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#7
johndeertrekker zei:
wat dacht je van een mega plantage OP mars
Klik om te vergroten...
Ja ik zal de zaadjes wel stiekem boofen voordat ik de raket in stap 🤫🤫
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flualhamdulillam zei:
Yes heb ik gedaan. Voor die die scrog meerdere keren per plant zelfs. Ahh nee ik had niet getopt maar gefimmed trouwens!



Ik ook! Had 3 autoflowers en volgensmij een zaadje gratis gekregen, Purple Haze. Hij startte heel zwak (ik dat die kweekkast ook nog niet, en mijn moeder wilde ze liever niet in de tuin dus ze moesten het in het begin doen met het raam en af en toe toch de zon in. Na 2 maanden waren mijn autoflowers klaar om te oogsten, en die ander stond maar een beetje traag te groeien (het was volgensmij ook rond april-mei ofzo, dus hij moest op natuurlijke wijze nog wel eventjes. Die heb ik toen een beetje verwaarloosd… Hij heeft meer terras gezien dan zo’n volgensmij, ik had hem in een hoek van de tuin gezet waar hij licht kreeg maar verder moeilijk te zien is voor buren oid. Ik vond hem letterlijk doormiddengeslepten terug. En als de fucking baas die hij was, heeft ‘ie zo’n bloei nog gestart ook 🤣 Alleen de verwaarlozing maakte echt een kut plant met mini toppen, maar prachtig paars door het koude weer wat hij moest doorstaan!
Bekijk bijlage 26741
Klik om te vergroten...
Vind purple haze mooie plant maar als ik me niet vergis staan ze indd bekend om vrij zwakke genetica
en die struggle met ouders/buren ken ik maar al te goed hahha als er bezoek komt moeten ze weg. Mn ma kan nu onderhand ook voeding geven afzuren enzo als ik niet thuis ben. stiekem vinden ze het wel leuk. vind april mei eigelijk net te vroeg . begin zelf juni dan oogsten in september

wietplant is eigenlijk enorm sterk en kan heus wel wat hebben blijkt dus maar weer
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klopt het dat je de onderste toppen weg moet halen zodat de bovenste groter worden?

En hoe weet je dat je plant klaar is om te drogen? Had iets gelezen over bruine sprietjes.

20210930_171737.jpg
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flualhamdulillam zei:
Part of the deal he! Voor jou als buitenkerkelijk tenminste. Die van mij zou je in de kast niet zo snel van buitenshuis zien, maar als ze komen kan ik er wel voor vervolgt worden. Maar daar maak ik me geen zorgen om.
Klik om te vergroten...
man . mijn droom is dat wiet gelegaliseerd wordt en gereguleert en dat ik dan voor de overheid fulltime wiet groei

Bron: Verenigde staten
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#11
johndeertrekker zei:
yes die ja! moet je nagaan wat er in de toekomst allemaal nog mogelijk gaat zijn
er zijn ook tomaten die geen sap hebben speciaal voor hamburgers
Klik om te vergroten...
Je wilt toch geen sompige voorverpakte sandwich? Hahaha.
Wat dacht je van goudrijst? Genetische gemodificeerde rijst. Ze hebben letterlijk genen uit het DNA van een heel ander organisme ingebracht in het DNA van de rijst. Deze genen coderen voor de aanmaak van beta-carotine, het doel was om gebieden waar sommige essentiële nutriënten schaars zijn, toch te voorzien van deze vitamines.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja nu je het zegt, niet de bedoeling oops. Ik ga maar een wietje draaien. Lemon Haze 😶‍🌫️
johndeertrekker zei:
sorry voor het spammen van dit topic

vergeef ons mods
Klik om te vergroten...
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#13
johndeertrekker zei:
man . mijn droom is dat wiet gelegaliseerd wordt en gereguleert en dat ik dan voor de overheid fulltime wiet groei

Bron: Verenigde staten
Klik om te vergroten...
Oehh ik heb hele andere dromen, wiet kweken zou er ongelofelijk leuk bij passen, maar ik zie het niet zo snel gebeuren als astronaut op Mars 🤣
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
johndeertrekker zei:
sorry voor het spammen van dit topic

vergeef ons mods
Klik om te vergroten...
They have no power here!

Jah is good! He watches and he saw it was good!
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flualhamdulillam zei:
Oehh ik heb hele andere dromen, wiet kweken zou er ongelofelijk leuk bij passen, maar ik zie het niet zo snel gebeuren als astronaut op Mars 🤣
Klik om te vergroten...
wat dacht je van een mega plantage OP mars
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
sorry voor het spammen van dit topic

vergeef ons mods
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flualhamdulillam zei:
Ja ik zal de zaadjes wel stiekem boofen voordat ik de raket in stap 🤫🤫
Klik om te vergroten...
Weed from outerspace Mars Kush
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flualhamdulillam zei:
Ja nu je het zegt, niet de bedoeling oops. Ik ga maar een wietje draaien. Lemon Haze 😶‍🌫️
Klik om te vergroten...
ik ga gamen , kalm aan
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
20210728_090423.jpg20210728_090529.jpg20210728_090603.jpg20210728_090233.jpg




Ik kan er uren naar turen!

De lv in de tent is te hoog, maar tot nog toe geen problemen. Hoe ik dit tot het einde ga volhouden durf ik niet te zeggen maar tot op heden gaat het heel goed.

In de tent staat zeker een fan te blazen maar je ontkomt er niet aan dat er condens vormt.

Fingers crossed!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20
20210728_093052.jpg

Soms moet je weleens ruimte maken,


6 voudige moord met voorbedachte rade!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...22
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."