Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPOST JE MOOIST GEDRAAIDE JOINT

POST JE MOOIST GEDRAAIDE JOINT

47 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shaggie met 1 hand gelukt, ookal was het meer vouwen dan draaien :P
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm ik wil t ook proberen, jammer dat t hier met bakken uit de hemel komt
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrippTone zei:
Vigilante zei:
Anyone?
Klik om te vergroten...

Vrij weinig, de meeste stoner noobs hebben een dus danig niveau dat ze zich laten weg pesten op DF.

Alleen door gewinterde junkies hier die zelfs in hun slaap nog goeie joints draaien. :P
Klik om te vergroten...

Oeh, uitzondering bevestigd de regel :rolleyes:

Ben toch goed doorgewinterd maar kan absoluut geen joint draaien, een shaggie lukt 1 van de 10 keer..

Het feit is alleen dat ik:

-Vrienden heb die het leuk vinden te draaien.
-Ik het zelf :hearteyes: puur uit welke pijp dan ook te roken.
-Ik me niet laat weg pesten!
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Isolation zei:
Puur omdat ik zin heb in 'n joint en met mezelf afgesproken heb vanavond niet te blowen ga ik maar lekker wegkwijnen bij mooie jointjes :stoned: :hearteyes:


pfff. leuk idee van m'n broertje zo'n tulp, en dan probeer ik up te loaden op imageshack..shag... wiet... godverdomme ik ga 'n peuk roken
Klik om te vergroten...


Mooie TULP!
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#5
funky_skunk_junky zei:
Ja ze had haar hand in het gips zitten laatst en toen heeft ze zichzelf dat aangeleerd :P
Nu word ik toch wel nieuwsgierig of ik dat zou kunnen ghehe :P Misschien dan toch maar is proberen dit weekend..
Klik om te vergroten...

Toen heb ik het dus ook geleerd. Naja, het is te zeggen, ik gebruikte wel de topjes van m'n duim en wijsvinger van m'n ene hand nog (die zaten net niet in het gips, daar kon ik mooi het tipje mee vasthouden). Denk dat het zonder die 2 vingers nooit gelukt zou zijn, het duurde zo al een eeuwigheid

Volgens mijn vrienden was het best wel een grappig zicht...
d
drougiesLid
01-01-2024, 00:00
#6
een jointje draaien lukt meestal wel,
ik kon dan ook eerder jointjes rolle dan shaggies
en weinig shag erin klopt inderdaad, dat smaakt veel beter :stoned:

het makkelijkste is om lekker binne op de bank orf aan tafel te draaien, geen wind geen koude handen :smoke:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ach het lukt wel alleen is er soms vanvoor nog steeds een opening of zo een vouw.

DAT HAAT IK :angry: :angry: :angry: ECHT VERSCHRIKKELIJK! Eens ik het goed kan blow ik weer een aantal weken voor een of andere reden niet en dan verleer ik het weer :(
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beanhead zei:
Ach het lukt wel alleen is er soms vanvoor nog steeds een opening of zo een vouw.

DAT HAAT IK :angry: :angry: :angry: ECHT VERSCHRIKKELIJK! Eens ik het goed kan blow ik weer een aantal weken voor een of andere reden niet en dan verleer ik het weer :(
Klik om te vergroten...

Moet je gewoon je wiet en tabak goed verdelen, dat het van minder bij de tip naar steeds meer loopt. Ik begin altijd bij de tip met rollen, en laat mijn rechter hand(draai met de tip aan de linkerkant) steeds verder naar rechts glijden terwijl ik een rollende beweging maak. :stoned:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Haha, jouw duim lijkt op mijn pink.
Klik om te vergroten...
Dan heb jij een hele mooie pink! :grin:
l
loopOpwolkjesLid
01-01-2024, 00:00
#10
PepTalk zei:
DrippTone zei:
Vigilante zei:
Anyone?
Klik om te vergroten...

Vrij weinig, de meeste stoner noobs hebben een dus danig niveau dat ze zich laten weg pesten op DF.

Alleen door gewinterde junkies hier die zelfs in hun slaap nog goeie joints draaien. :P
Klik om te vergroten...

Oeh, uitzondering bevestigd de regel :rolleyes:

Ben toch goed doorgewinterd maar kan absoluut geen joint draaien, een shaggie lukt 1 van de 10 keer..

Het feit is alleen dat ik:

-Vrienden heb die het leuk vinden te draaien.
-Ik het zelf :hearteyes: puur uit welke pijp dan ook te roken.
-Ik me niet laat weg pesten!
Klik om te vergroten...
op een dag draai je de mooiste jointjes
iedereen heeft het ooit moeten lere :smoke:
l
loopOpwolkjesLid
01-01-2024, 00:00
#11
funky_skunk_junky zei:
Beanhead zei:
Ach het lukt wel alleen is er soms vanvoor nog steeds een opening of zo een vouw.

DAT HAAT IK :angry: :angry: :angry: ECHT VERSCHRIKKELIJK! Eens ik het goed kan blow ik weer een aantal weken voor een of andere reden niet en dan verleer ik het weer :(
Klik om te vergroten...

Moet je gewoon je wiet en tabak goed verdelen, dat het van minder bij de tip naar steeds meer loopt. Ik begin altijd bij de tip met rollen, en laat mijn rechter hand(draai met de tip aan de linkerkant) steeds verder naar rechts glijden terwijl ik een rollende beweging maak. :stoned:
Klik om te vergroten...
ja als hij lekker voelt draai je hem strak/stevig dicht
man heb zin in een sjekkie :hearteyes:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amaranth zei:
Wat Wacky zei.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe lang jullie doen over een joint draaien? Ik merk vaak dat ik vergeleken met vrienden er vrij lang over doe, geen flauw idee waarom. Ik krijg ze dicht en ze zijn goed genoeg en nooit vies, daar gaat 't mij om.
Klik om te vergroten...

Idem,
Ik stop liever wat extra tijd in een jointje om dan zon kinderachtig "nu pas klaar" te horen dan em dik te rushen.

Sowieso, wil je lekker rustig een jointje roken en dan ga je jezelf pushen wat betreft snelheid? Ja hoor... Rustig aan en rap een beetje :tearsofjoy:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deze zomervakantie heb ik mijn eerste L'etje gedraaid en heb hier wel 2 foto's van gemaakt. Verder heb ik geen foto's van joints. Maar voor de liefhebber zal ik degene die ik heb toch posten:

Voor het aantikken enzo

Erna
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha, jouw duim lijkt op mijn pink.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Of jij een hele mooie duim : D
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Get a room you two!! Geen plaats voor fetisjen in dit topic! :P
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
Get a room you two!! Geen plaats voor fetisjen in dit topic! :P
Klik om te vergroten...
Zijn pas 3 joints gepost waarvan 2 van mij, dus ik vind dat wij best even stil mogen staan bij onze mooie vingers :openmouth: :P
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Knap elletje hoor!
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lord Herbal zei:
Toen ik achttien werd vond een van mijn vrienden zijn vriendin, waar hij de drie maanden daarvoor non-stop was, belangrijker dan mijn verjaardag :( :angry:
Toen heb ik een grote joint gedraaid om hem te pesten. We zijn met zn drieeen tot de helft gekomen, toen nam ik em mee naar een fesswtje, twintig man stonedXD
Ik ben net het huis uit, dus ik draai er binnenkort weer een. Ik noem het de mijlpaal:P

Klik om te vergroten...
'Oh oh...
Sorry, dit album mag je niet zien. '
Misschien even uploaden via imageshack of tinypic ofzo. Ben toch wel benieuwd hoor, ene joint waarmee je met zn twintigen stoned van kan worden :grin:
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#20
Toen ik achttien werd vond een van mijn vrienden zijn vriendin, waar hij de drie maanden daarvoor non-stop was, belangrijker dan mijn verjaardag :( :angry:
Toen heb ik een grote joint gedraaid om hem te pesten. We zijn met zn drieeen tot de helft gekomen, toen nam ik em mee naar een feestje, twintig man stonedXD
Tuurlijk was iedereen al dronken en aangesmookt, maar nogXD
Ik ben net het huis uit, dus ik draai er binnenkort weer een. Ik noem het de mijlpaal:P





En ja... dr zat zo'n veertig euro Amsterdamse hasj en wiet in, amnesia haze, jack herrer en weet ik veel wat nog meer...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."