Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPOST JE MOOIST GEDRAAIDE JOINT

POST JE MOOIST GEDRAAIDE JOINT

47 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Puur omdat ik zin heb in 'n joint en met mezelf afgesproken heb vanavond niet te blowen ga ik maar lekker wegkwijnen bij mooie jointjes :stoned: :hearteyes:


pfff. leuk idee van m'n broertje zo'n tulp, en dan probeer ik up te loaden op imageshack..shag... wiet... godverdomme ik ga 'n peuk roken
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tulpen zijn fijn!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eh right...
Het gaat niet om het uiterlijk, het gaat om de smaak.

Een goede joint:
-Is gedraaid met een lichte en verse shag
-Met heel weinig shag, lekker dun dus.
-Binnenstebuiten voor zo min mogelijk papier
-Overal de juiste stevigheid
-Een goede tip waar absoluut nooit een stukje shag door kan komen.
-Wat mij betreft bij voorkeur met hasholie.

Dat zie je allemaal niet zo op een fototje. Beter doe je een joint draai contest op de volgende DF-meet. :)
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm een goeie joint voor mij is eentje die ik zelf heb gedraaid, met idd een goeie tip, ommetje hoeft niet eens per se... ligt eraan of ik zin heb om moeite te doen, lekkere shag, niet teveel goed gecrushte wiet en vooral LIEFDEEEEEEEEEEEE :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vigilante zei:
VROEGAH

toen ik nog bij elke joint verbetering zag in mijn draaikunsten maakte ik vaak foto's van goed gelukte joints.
Nu zijn ze allemaal supermooi en is de lol er vanaf.
Klik om te vergroten...

precies
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ohja, en ik had t over mooie jointjes haha, geen goede joints!
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan alsnog. Als het kut smaakt hoef ik geen mooie joint :P
En al mijn jointjes zijn mooi dus dan zouden jullie allemaal jaloers worden :tearsofjoy:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik draai als de beste. :stoned:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat Wacky zei.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe lang jullie doen over een joint draaien? Ik merk vaak dat ik vergeleken met vrienden er vrij lang over doe, geen flauw idee waarom. Ik krijg ze dicht en ze zijn goed genoeg en nooit vies, daar gaat 't mij om.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mooi/goed/lekker is de joint wanneer hij in een niet te grote toetervorm is gedraaid maar meer een kruising tussen een toeter en een boomstam. 1/5 shag (halfzwaar, en dan de gruis onder uit het pakje) 4/5 wiet. Middel grote tip waar 1 vouwtje door het midden gaat maar toch alles tegen houd. Losjes gerold bij de tip voor een goede hijs. Absoluut geen zichtbare kreukjes of vouwtjes :rock: En uiteraard de wiet zo fijn mogelijk gekruimeld.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
VROEGAH

toen ik nog bij elke joint verbetering zag in mijn draaikunsten maakte ik vaak foto's van goed gelukte joints.
Nu zijn ze allemaal supermooi en is de lol er vanaf.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar voor de mensen die nog in het stadium zitten waar draaikunsten elke dag beter worden is dit natuurlijk wel een prachtig topic. Anyone?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vigilante zei:
Anyone?
Klik om te vergroten...

Vrij weinig, de meeste stoner noobs hebben een dus danig niveau dat ze zich laten weg pesten op DF.

Alleen door gewinterde junkies hier die zelfs in hun slaap nog goeie joints draaien. :P
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#14
DrippTone zei:
Vigilante zei:
Anyone?
Klik om te vergroten...

Vrij weinig, de meeste stoner noobs hebben een dus danig niveau dat ze zich laten weg pesten op DF.

Alleen door gewinterde junkies hier die zelfs in hun slaap nog goeie joints draaien. :P
Klik om te vergroten...

Ik wil eigenlijk nog steeds leren draaien met 1 hand. Zo op je been dichtrollen.
Mijn scheikundeleraar vertelde ooit dat zwervers met 1 arm zo hun sjekkies draaien, ik was gelijk verkocht.

Paar keer geprobeerd.. toen maar opgegeven :P
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn schoonmoeder kan dat ook met shaggies inderdaad :P
Ben te gierig om al mn lange vloei eraan te verspillen eerlijk gezegd :tearsofjoy:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
funky_skunk_junky zei:
Mijn schoonmoeder kan dat ook met shaggies inderdaad :P
Ben te gierig om al mn lange vloei eraan te verspillen eerlijk gezegd :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Serieus?!

Ik eis een videotutorial!!!!!!!
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja ze had haar hand in het gips zitten laatst en toen heeft ze zichzelf dat aangeleerd :P
Nu word ik toch wel nieuwsgierig of ik dat zou kunnen ghehe :P Misschien dan toch maar is proberen dit weekend..
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als het opgehouden is met regenen ga ik shag kopen :grin: :grin: :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Topic is toch nog ergens goed voor schijnbaar.. :P
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het draaien zelf is in een minuut gepiept.
Hasj verkruimelen duurt wel wat langer.
Wiet verkruimelen soms ook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."