Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Toen ik keta had gebruikt kon ik niet meer lopen haha was wel grappig.. liep als een kip door het huis te waggelen. Had dat gevoel na 5 mespuntjes ongeveer!"
"Hee Allemaal! Ik heb een paar maanden geleden de eerste keer paddo's gehad. Die ene keer had ik de gehele portie opgegeten en voelde me wakker, maar niet hoe je je hoort te voelen bij paddo's. Nu heb ik gister weer paddo's gehad, maar er nu thee van gezet volgens het blaadje wat erbij zat. Nu had ik maar 1/3 portie gehad, en was heel wazig, zag rare kleuren en snapte nergens niks meer van. Was een heel gaaf gevoel! Nu is mij vraag; hoe kan het dat het met die thee beter werkte?! Groetjess.."