Heb daarvan keiveel in putten door gevallen.
IK liep gewoon rond en viel elke keer op de grond...
Toen ik in m'n zetel zat was de hele kamer een put geworden met alleen de zetel waarop ik nog veilig zat.
IK bleef maar in de zetel zitten, tot het me op de moment beu was en me kon overtuigen dat de zwart geworden vloer geen put was.
TOen ik dan toch uit de zetel stapte heb ik ongeveel een half uur gevallen in een bodemloze put, met de kriebelende buik, en de grote angst de bodem te bereiken erbij. Het was echt levensecht, en een fantastische trip. Maar wil deze toch niet meer meemaken :P
Allesinds Keta is Tha bomb !
Enjoy your weekend dude... U will
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.