Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta op een feest!

Keta op een feest!

19 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
V
ValdaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo mensen mn eerste post hiero op dit prachtige forum.
Ik heb afgelopen zaterdag op Defqon dan eindelijk de geneugten van de keta mogen ervaren.

Nadat 99% van de mensen me hadden afgeraden om het op een feest te gebruiken, heb ik het natuurlijk wel gedaan.
En wat een ervraring was dat zeg.
Heerlijk genoten!!
Heb al vele drugs geprobeerd en kan r van genieten maar de trip die ik nu heb meegemaakt met het wonderbaarlijke goedje ketamine overtrof mn stoutse verwachtingen.
Ben r nog steeds zwaar van onder de indruk, en ga het ook zeker vaker gebruiken.

Na om 11:00 in de trein te zijn gestapt eerst maar aan de whiskey cola begonnen.Met in mn achter hoofd van tja dan maar geen keta gebruiken want samen me drank scheen niet zo goed te gaan. (mijns inziens pure bang makerij).
Tijdens de reis naar Almere heerlijk van mn whiskey cola genoten in combinatie met wat sleuteltjes sosa.
Met nog steeds in mn achterhoofd geen keta vandaag.
In almere aangekomen was de fles whiskey profesioneel in mn maag verdwenen en was ik klaar voor het feest.

Een maal binnen toch tot de ontdekking gekomen beetje te veel gedronken.Dus om weer beetje leven in mn donder te krijgen maar snackie genomen.Met nog steeds in mn achterhoofd geen keta meer voor mij.
Na verloop van tijd begint de Keta toch wel t branden in je zak.En heb ik samen met maatje besloten om toch maar wat te gaan proberen.
Ik had hiero al wat trip reports gelezen dus had enige id wat ik kon verwachten.heb een relaxde launche bank uitgezocht en ben daar neer geplofd,wat achteraf dus helemaal geen overbodige luxe was.

Ik ben neeregeplofd heb volgens de bijsluiter beide neus gaten gevuld met keta.
Toen ik niks merkte toch nog maar wat genomen.Dat niks merken was volgens mij gewoon een ilusie want toen ik voor de 2de keer aan mn sleutel zat te ruiken. Ging me hele bewustzijn met me op de loop.
De bank zat steeds lekkerder en voelde me alsof ik helemaal los in mn vel zat.
Na even zo gezeten te hebben (het even scheen een dik halfuur geweest te zijn)
Maar opzoek gegaan naar wat goede beuk muziek.
Eenmaal in de tent aangekomen wat opziche al een hele opgave was, heb me zellf duizende keren vervloekt waarom ik uberhaupt was opgestaan.

Eenmaal binnen met de dreunende bass een wervelende licht show die je kei intens mee maakt.
Toen wist ik het ik heb mij ultieme trip middel gevonden.
Ik heb de rest van het feest in een soort roes meegemaakt.
En vond het te jammer dat ik opslot niet meer bij machte was om uberhaupt mn pakje open te houden om wat behoorlijks te kunnen scheppen.
Een wel willende maat van me heeft toen mn keta maar weggegooid omdat het in zijn ogen wel genoeg was geweest.
Daar was ik het zelf niet echt mee eens maarja de macht om wat te ondernemen was al uit mn lichaam vervloeid.

Al met al een wereldse ervaring heb r goed van genoten en het overtrof al mn verwachtingen.
Ik zie nu al uit naar mn volgende Keta experience.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bijsluiter :mrgreen: Klinkt als een vette tijd, ook als ben ik meer van de stimuli bij de feesten, in plaats van de verdovende spulletjes.
Leuk report! :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekker dan, "'t is genoeg geweest!" *ziet maat pakje weggooien :openmouth: .

heb me zellf duizende keren vervloekt waarom ik uberhaupt was opgestaan.
Klik om te vergroten...

Geniaal. :mrgreen:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Keta op een feest ik zie het echt niet zitten
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#5
hoort dit niet in tripreports? :)
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#6
^_^ zei:
Keta op een feest ik zie het echt niet zitten
Klik om te vergroten...
Juist wel :grin: Al vind ik keta overal wel te doen zijn :rolleyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 of 2 puntjes is wel relaxt,maar meer ook niet. zeker niet op een hardcore feest
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb zaterdag voor de eerste keer Keta op.. Eerst wilde ik er echt nix van weten omdat ik zulke vage verhalen had gehoord over keta. Maar goed, na een nachtje doorhalen met wat sos en ghb verleg ik blijkbaar toch mijn grenzen een beetje. :sunglasses:
Een maatje van me had wat geregeld en vroeg of ik ook een sleutelpuntje wilde proberen: waarom niet dacht ik, een beetje kan geen kwaad en alst echt bevalt kan ik altijd nog wat bijpakken.
Het werd de tweede optie :) Ik vind Keta echt wel leuk (mits niet teveel) omdat het zo'n lekker vaag gevoel geeft. En het allergrootste voordeel is dat een lijntje na een ruim half uurtje goed uitgwerkt is!
Op een feest lijkt het me wat minder om te proberen omdat een stimulerend middel mij dan wel erg veel plezier geeft..
Conclusie: keta mag best wel eens vaker voorbijkomen :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wordt altijd fucking loom van Keta! :grin:

Maar een sleutelpuntje keta op een feest kan best lekker zijn.
Beetje ronddwalen in je eigen wereldje! :hearteyes:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
1 of 2 puntjes is wel relaxt,maar meer ook niet. zeker niet op een hardcore feest
Klik om te vergroten...

Wel op een Pancake Feest? :hearteyes: :mrgreen:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Djodjo zei:
SperSIZEboon zei:
1 of 2 puntjes is wel relaxt,maar meer ook niet. zeker niet op een hardcore feest
Klik om te vergroten...

Wel op een Pancake Feest? :hearteyes: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ruth & Djodjo zeggen:

Die puntjes van jou zijn dan zeker een half gram per puntje?
Of hoeveel had je er behalve die valium doorheen gesnoven die nacht?

:grin: :P :hearteyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
^_^ zei:
Keta op een feest ik zie het echt niet zitten
Klik om te vergroten...


Die keer keta met z'n tweeen vond ik eigenlijk ook een ware hel. Lijkt me verrot om 't op defqon te doen, maargoed.

Als je maar genoten hebt :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Djodjo zei:
Djodjo zei:
SperSIZEboon zei:
1 of 2 puntjes is wel relaxt,maar meer ook niet. zeker niet op een hardcore feest
Klik om te vergroten...

Wel op een Pancake Feest? :hearteyes: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ruth & Djodjo zeggen:

Die puntjes van jou zijn dan zeker een half gram per puntje?
Of hoeveel had je er behalve die valium doorheen gesnoven die nacht?

:grin: :P :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Djodjo zei:
Djodjo zei:
SperSIZEboon zei:
1 of 2 puntjes is wel relaxt,maar meer ook niet. zeker niet op een hardcore feest
Klik om te vergroten...

Wel op een Pancake Feest? :hearteyes: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ruth & Djodjo zeggen:

Die puntjes van jou zijn dan zeker een half gram per puntje?
Of hoeveel had je er behalve die valium doorheen gesnoven die nacht?

:grin: :P :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hehehe, ik hou niet van kleine lijntjes keta :grin:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#15
SperSIZEboon zei:
Djodjo zei:
Djodjo zei:
SperSIZEboon zei:
1 of 2 puntjes is wel relaxt,maar meer ook niet. zeker niet op een hardcore feest
Klik om te vergroten...

Wel op een Pancake Feest? :hearteyes: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ruth & Djodjo zeggen:

Die puntjes van jou zijn dan zeker een half gram per puntje?
Of hoeveel had je er behalve die valium doorheen gesnoven die nacht?

:grin: :P :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hehehe, ik hou niet van kleine lijntjes keta :grin:
Klik om te vergroten...

Nou ja, dat je maar weet dat ik alles voortaan merk met mijn eigen Djodjo-Logo!
Mijn Klaas-Vaakpoeder werd gewoon aangezien voor Keetje-Vaakpoeder! :mrgreen:
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb het ook 1 maal gedaan en was ook op feest

ik vind het zeer apart om dan op dansvloer een beetje te staan waggelen en naar je eigen freak gedrag te kijken

moet wel chill aanwezig zijn op feest en voldoende lucht..voor het niet meer gaat

maar om nu te zeggen dat het ideale partydrug is..NEEN
b
belgiumketLid
01-01-2024, 00:00
#17
Um zei:
ik heb het ook 1 maal gedaan en was ook op feest

ik vind het zeer apart om dan op dansvloer een beetje te staan waggelen en naar je eigen freak gedrag te kijken

moet wel chill aanwezig zijn op feest en voldoende lucht..voor het niet meer gaat

maar om nu te zeggen dat het ideale partydrug is..NEEN
Klik om te vergroten...

voor mij is het de ideale party drug! :hearteyes: :stoned:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vaak gedaan, alleen komt het niet tot z'n recht en is verspilling als partydrugs. Het wordt soms gebruikt door mensen die zich ermee willen onderscheiden in publieke sfeer.

Ik vind 't een hele introverted drugs die je bij gelegenheid in hoge doseringen moet gebruiken (IM optimaal) in een gedempte sfeer thuis op een lekker zacht bed met kussen en in het absolute donker (kun je harder en dieper de K-hole induiken). Licht is een tegenhanger van Ketamine.

Bovendien wil ik met Ket diepgang en al bij een geringe dosis val ik terug in mezelf, maar das persoonlijk.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
vanmiddag weer lekker keta in het park gedaan :hearteyes:
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#20
me so jealous... :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."