Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Knakworst182 zei: Hallo, Ik gebruik nu al geruime tijd ketamine (een maand of , maar merk er niet veel van, het werkt nog wel, maar tis net of het alleen nog een licht verdovende werking heeft en niet meer dat trippy effect zeg maar. Ik heb ook een paar weken achter elkaar elke dag gesnoven (want ik snuif het). De ketamine die ik gebruik is echt wel goed, want andere mensen snuiven een lijn van 3 cm en kunnen amper meer lopen, terwijl als ik een halve gram opsnuif ik net zo makkelijk naar een feestje rijd. Ben inmiddels hevig geminderd, heb vorig weekend een klein lijntje op, maar voelde me er heel ongemakkelijk en misselijk bij, misschien toch een teken dat de tolerantie is afgenomen. Laatst had ik het met een lijn speed gecombineerd en toen werkte het wel ineens (werd hondsberoerd). Kan iemand mij vertellen hoe ketamine in de hersens werkt (welke neurotransmitters het vrijmaakt, blokkeert of zicht aan hecht)? Bij voorbaat dank Klik om te vergroten... wel ik zit met hetzelfde probleem, ik snuif nu al een jaar elke dag een gemiddelde van 3-4 gr en ik wordt er alleen een beetje wazig van, terwijl andere mensen van diezelfde ket al verlamd zijn van 1 sleutelpuntje. het werkt wel heel verslavend als je het steeds bij de hand hebt maar na langdurig gebruik kan je wel last krijgen van je blaas en/of maag zoals bloed pissen enzow ook je lever functie kan erdoor worden verstoord. Ikzelf en verschillende vrienden hebben dit probleem, als je naar de dokter gaat zal die geen oorzaak kunnen geven"
"belgiumket zei: Knakworst182 zei: Hallo, Ik gebruik nu al geruime tijd ketamine (een maand of , maar merk er niet veel van, het werkt nog wel, maar tis net of het alleen nog een licht verdovende werking heeft en niet meer dat trippy effect zeg maar. Ik heb ook een paar weken achter elkaar elke dag gesnoven (want ik snuif het). De ketamine die ik gebruik is echt wel goed, want andere mensen snuiven een lijn van 3 cm en kunnen amper meer lopen, terwijl als ik een halve gram opsnuif ik net zo makkelijk naar een feestje rijd. Ben inmiddels hevig geminderd, heb vorig weekend een klein lijntje op, maar voelde me er heel ongemakkelijk en misselijk bij, misschien toch een teken dat de tolerantie is afgenomen. Laatst had ik het met een lijn speed gecombineerd en toen werkte het wel ineens (werd hondsberoerd). Kan iemand mij vertellen hoe ketamine in de hersens werkt (welke neurotransmitters het vrijmaakt, blokkeert of zicht aan hecht)? Bij voorbaat dank Klik om te vergroten... wel ik zit met hetzelfde probleem, ik snuif nu al een jaar elke dag een gemiddelde van 3-4 gr en ik wordt er alleen een beetje wazig van, terwijl andere mensen van diezelfde ket al verlamd zijn van 1 sleutelpuntje. het werkt wel heel verslavend als je het steeds bij de hand hebt maar na langdurig gebruik kan je wel last krijgen van je blaas en/of maag zoals bloed pissen enzow ook je lever functie kan erdoor worden verstoord. Ikzelf en verschillende vrienden hebben dit probleem, als je naar de dokter gaat zal die geen oorzaak kunnen geven Klik om te vergroten... ja, maar spijtig genoeg het makkelijker gezegd dan gedaan"
"Dumpy zei: hmm snap ik.. afbouwen dan? Want bloed pissen klinkt toch alsof je serieus probleem hebt gozer.. Klik om te vergroten... mja idd nu is het weer even beter maar een 7 tal vrienden van mij ( ook zware snuivers ) zitten nog steeds met het probleem... dus ketamine is niet geheel zonder risico"
"slipperman89 zei: belgiumket zei: Knakworst182 zei: Hallo, Ik gebruik nu al geruime tijd ketamine (een maand of , maar merk er niet veel van, het werkt nog wel, maar tis net of het alleen nog een licht verdovende werking heeft en niet meer dat trippy effect zeg maar. Ik heb ook een paar weken achter elkaar elke dag gesnoven (want ik snuif het). De ketamine die ik gebruik is echt wel goed, want andere mensen snuiven een lijn van 3 cm en kunnen amper meer lopen, terwijl als ik een halve gram opsnuif ik net zo makkelijk naar een feestje rijd. Ben inmiddels hevig geminderd, heb vorig weekend een klein lijntje op, maar voelde me er heel ongemakkelijk en misselijk bij, misschien toch een teken dat de tolerantie is afgenomen. Laatst had ik het met een lijn speed gecombineerd en toen werkte het wel ineens (werd hondsberoerd). Kan iemand mij vertellen hoe ketamine in de hersens werkt (welke neurotransmitters het vrijmaakt, blokkeert of zicht aan hecht)? Bij voorbaat dank Klik om te vergroten... wel ik zit met hetzelfde probleem, ik snuif nu al een jaar elke dag een gemiddelde van 3-4 gr en ik wordt er alleen een beetje wazig van, terwijl andere mensen van diezelfde ket al verlamd zijn van 1 sleutelpuntje. het werkt wel heel verslavend als je het steeds bij de hand hebt maar na langdurig gebruik kan je wel last krijgen van je blaas en/of maag zoals bloed pissen enzow ook je lever functie kan erdoor worden verstoord. Ikzelf en verschillende vrienden hebben dit probleem, als je naar de dokter gaat zal die geen oorzaak kunnen geven Klik om te vergroten... Heftig, ik zou de ket is laten testen. Misschien zit er rommel doorheen. Ben zelf ook een echte ket junk en ken ong 6 mensen die elke dag ket snuiven en nog nooit bij iemand deze problemen gehoord. Wel 1 persoon nier stenen gehad. Maar weet niet of dat door de ket komt. Klik om te vergroten... over de kwaliteit valt zeker niet te twijfelen hoor, maar deze problemen steken pas de kop op na echt een veelvuldig en langdurig gebruik"
"DarkScope zei: hoe schadelijk is Ket eigenlijk, valt het meer in de categorie xtc/speed of meer in de categorie paddos/lsd , aangezien het volgens mij eeen beetje van allebei weg heeft ? Klik om te vergroten... is eigenlijk niet zo te vergelijken.... maar kan wel na verloop van tijd serieuze kwalen veroorzaken. maar dan moet je echt wel sterk overdrijven"
"lysergine25 zei: belgiumket zei: wel ik zit met hetzelfde probleem, ik snuif nu al een jaar elke dag een gemiddelde van 3-4 gr en ik wordt er alleen een beetje wazig van, terwijl andere mensen van diezelfde ket al verlamd zijn van 1 sleutelpuntje. Klik om te vergroten... 3-4 gram ketsaminie per dag 1 jaar lang !!!! ?? is dit echt serieus of een goede gouwe ouwe hoax ik doe stoer opmerking. Als dit echt waar is zou ik serieus hulp gaan zoeken. Als het niet waar is ook ..... ' Klik om te vergroten... mja dat besef ik maar al te goed, ondertussen zit ik nog maar aan 1tje per dag"
"Kaoutar zei: Dat noem je gewenning Klik om te vergroten... idd! ondertussen ben ik al gestopt geweest met ket maar uiteraard al deftig hervallen... spijtige zaak natuurlijk"
"Reennie zei: Hallo, sorry als dit al een keer gepost is; A.s. vrijdag is het zo ver, mijn eerste Special K ervaring gaat gebeuren. een vriend en ik zijn een beetje aan het experimenteren met diverse drugs (GHB, MDMA, etc) gewoon voor de trip. Nu hebben we meerder keren MDMA gebruikt, geweldig spul en leuke hersen spinsels maar de dag erna is het afzien. hele dag in bed liggen en dan nog moe zijn als je om 18:00 wakker wordt. anyway, a.s. vrijdag gaan we keta gebruiken maar zaterdag middag moet ik gewoon werken en als ik net zo'n fysieke stemming heb als bij MDMA dan kan ik het wel vergeten kwa werk. Dus mijn vraag is, wat zijn de na-effecten van K? Is het een dag afzien of na een paar uurtjes slapen ben ik weer helemaal 100%? Thanks in advance. Klik om te vergroten... heeft de dag daarna abzsoluut geen nawerking"