Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoen of niet doen

Doen of niet doen

38 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik blijf het raar vinden dat mensen op die manier om advies vragen en dat mensen er over kunnen oordelen. Ik ken die mensen niet, dus ik kan ook niet zeggen of ze er al dan niet aan toe zijn :confused:
Of zeg ik nu iets heel raars? (:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hier kan een anders toch niet op andwoorden dit is iets wat je voor jezelf moet bepalen.

ik zou zeggen lees er veel over op internet en fora, en besluit dan voor jezelf of je het verstandig vind er nu al aan te beginnen of beter nog kan w8ten tot je ouder bent.

vrede!
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja... NIET DOEN
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Alfred Hein zei:
Ik zou het niet weten wat betreft Ketamine,
Ik heb het nooit gebruikt.
ik weet wel dat je bij halucinerende drugs als bijv. LSD
niet op je 16 moet beginnen je bent dan jong en je hebt veel hersenspinsels en daardoor ga je harder halucineren. Je halucinatie is gebaseerd op wat je denkt en als je heel veel en hard nadenkt wat je als je jong bent volgens mij meer doet. Ga je hem harder trippen.
Klik om te vergroten...

dan zorg ik ervoor da ik nog veel trip voor ik ouder ben :openmouth:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alsof jongeren meer denken dan iemand van 20 ofzo :confused: het heeft er meer mee te maken dat je gewoon minder ontwikkeld bent dan een ouder iemand.
J
JuultjuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anoniem zei:
Kom terug als je haren op je snikkel heb ...
Klik om te vergroten...

hahaha lool
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
Wat voor ervaring heb je tot nu toe opgedaan met drugs? Dat is misschien wel belangrijk.

Het enige nare wat kan gebeuren als je ketamine snuift is dat je omvalt en met je hoofd ergens op terug komt. Dus tip als je van plan bent om veel te nemen: ga ff lekker zitten als het begint.

De eerste keer dat ik het deed was in de trein, heb ik ook overleeft :grin:

Verder moet je je eraan overgeven, je gaat niet dood en het is na 2 uurtjes sowieso weer over. De trip kan vrij heftig zijn omdat je de controle over je lichaam kan verliezen, daar raken sommige mensen van in paniek wat zich dan resulteert in flippen.

Doe het ook niet onervaren in combinatie met veel alcohol want dan is de kans groot dat je gaat kotsen.
Klik om te vergroten...


Tell me all about it ..

Onvoorbereid aan aan 180 mg KETASHITE ..
Verlamt raakte ik in paniek .... nooit meer .

De andere 180 mg ligt al 2 jaar op de plank.

:hearteyes:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#8
Skippy zei:
ik heb veel interesse in alle soorten drugs, maar de soorten waarvan ik niet genoeg afweet, en er voor mijn doen niet genoeg over bewezen is, probeer ik niet uit.
Keta is zo een drugs, verhalen die je hoort dat het gevaarlijk is, tja, alle drugs, maar deze geeft me toch een andere indruk, vandaar.. nee
Te riskant, te veel vragen in mijn hoofd.. dat weerhoud me ervan
Klik om te vergroten...
Gevaarlijk? Mij lijkt XTC, Speed, GHB gevaarlijker als ketamine.
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#9
masterblaster zei:
als je je keta laat testen waar moet je dan op letten bij de uitslag?
Klik om te vergroten...

ik heb altijd cristallen en dus zuiver spul
maar je meot gewoon op letten waar je bij ander drugs ook oplet.
waarmee is het versneden en wat zijn de verhoudingen. zit er geen ander spul doorheen.

geniet er van
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
gewon hard gaan !

of laten liggen :beer:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
knoest zei:
ket is naar mijn mening toch wel de meest intense drug die er is.. vage is echter dat als je m half doorflipt, dat je het allemaal wel accepteert en er niks om geeft:)
anyway, let dr een beetje mee op, begin rustig, bijpakken kan altijd
en GEEN alcohol dr bij, iedereen die ik ken die alc. en ket hebben gemixt werden ziekk duzzzz
Klik om te vergroten...

ik doe zovaak alcohol en ket samen en vrienden van me ook en bij ons is er nog nooit iemand ziek van geworden. :rolleyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb het nu een keer of zes gedaan en heb een paar hele leuke tripjes gehad, maar ik heb het ook best wel een aantal keer als niet zo prettig ervaren: meegesleurd worden in een soort van bloedrode tunnel, de hele tijd dubbel zien, denken dat mijn ademhaling stopt, paranoia, misselijkheid, overal ketamine zien liggen en denken dat mijn twee katten het op zullen likken. Ik heb besloten dat ik er niet verder mee wil experimenteren. Het kan leuk zijn, maar niet echt mijn ding toch...

De keer dat ik iets van een uur lang in een totaal vervormde woonkamer zat en me in een soort van "Gummiewereld" bevond (alles om me heen leek van wol of sponsachtig), was wel heel freaky en leuk!
Ook de keer dat ik dacht dat ik zelf meespeelde in de film waar ik naar keek, was erg apart!

Deze twee ervaringen had ik toch niet willen missen en staan voor altijd in mijn geheugen gegrift, maar verder heb ik het hoofdstuk Ketamine dus voor mezelf afgesloten... Vind het best een heftig goedje.
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik was 15 toen ik voor het eerst ketamine deed,
als je denkt dat je dr mentaal klaar voor bent kan je het wel doen,
maar ik raad je aan heel rustig te beginnen, dus 1 of nakkies
K
KnaplapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb het pas gebruikt voor de eerste keer, maar als ik hier zo lees dat mensen al van een paar sleutels amper kunnen lopen denk ik dat ik zeer slechte keta heb gehad.
Ik heb toch zeker 5 kleine lijntjes gehad (1,5 a 2cm). Merkte wel dat ik slechter begon te lopen en alles wazig begon te worden, maar meer ook niet. Helaas volgende keer beter :(
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
als jij denkt dat je het aan kan zeg ik ..... WIE HOUD JE TEGEN!! :P :wave:
D
DrMedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Informeer jezelf goed vantevoren en zorg dat je goeie keta hebt.
Mensen die bang aangelegd kunnen het beter niet doen.
De uitwerking kan vaak verschillen (de werking is wel hetzelfde, maar de manier waarop je het ervaart kan verschillen).

Ben voorzichtig met de dosering, je hebt als beginner niet veel nodig.
En het is relatief gezien een vrij ongevaarlijke drug, overdosering is bijna niet mogelijk met snuiven, maar vergeet niet dat je wel goed kan flippen als je teveel pakt (je gaat niet dood maar je kan wel denk dat je dood gaat).

Ik vond dit wel altijd de beste van alle drugs die ik gebruikt heb.
Vooral als je je een beetje verdiept in de geschiedenis en werking, dan gaat er een wereld voor je open.
Maar er zijn ook mensen die er niks aan vinden of het als onprettig ervaren.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gaaf hoe je dat uitlegt van die gummywereld, haha! 'T is inderdaad heftig spul, maar daarom ook juist zo tof. Het is wel zo dat je na veelvuldig gebruik de effecten op een gegeven moment wel kent. Het blijft gaaf, maar je hebt wel steeds vaker: ah ok, ik zit hier weer... Mooi dat je het hoofdstuk zo kan afsluiten, denk dat dat voor mij ook binnenkort gaat gebeuren. :)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
@dr. Med. Zelf vind ik keta helemaal geen drugs waar je van kunt gaan flippen... Met lsd heb ik t bv een stuk moeilijker... en van speed word ik veel sneller para... keta heb ik nooit problemen mee gehad, maar ik denk dat dat heel persoonlijk is. Bij keta is t voor mij echt nooit gek genoeg, vreemd eigenlijk hoe dat voor iedereen weer anders werkt...
D
DrMedLid
01-01-2024, 00:00
#19
TechNora zei:
@dr. Med. Zelf vind ik keta helemaal geen drugs waar je van kunt gaan flippen... Met lsd heb ik t bv een stuk moeilijker... en van speed word ik veel sneller para... keta heb ik nooit problemen mee gehad, maar ik denk dat dat heel persoonlijk is. Bij keta is t voor mij echt nooit gek genoeg, vreemd eigenlijk hoe dat voor iedereen weer anders werkt...
Klik om te vergroten...

Zelf heb ik ook nooit geflipt van keta en ik weet dat dat bij mij ook niet zal gebeuren.
Dat komt omdat ik goed geinformeerd ben en weet dat, hoe gek de "trip" ook wordt, dat het er allemaal bij hoort en uiteindelijk gewoon weer goed komt.
Maar er zijn ook mensen die keta pakken zonder echt te weten wat ze kunnen verwachten en dan kan het best beangstigend zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."