Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb het pas gebruikt voor de eerste keer, maar als ik hier zo lees dat mensen al van een paar sleutels amper kunnen lopen denk ik dat ik zeer slechte keta heb gehad. Ik heb toch zeker 5 kleine lijntjes gehad (1,5 a 2cm). Merkte wel dat ik slechter begon te lopen en alles wazig begon te worden, maar meer ook niet. Helaas volgende keer beter"
"Speed, en ben nieuw hier m'n 1e post"
"Goanaut zei: Welkom dan, Snelle Jelle! Klik om te vergroten... Haha danku, maar zo snel ga ik niet meer.. Zo maar is horizontaal denk ik"