#1
Ja ik heb het net gehad, want kreeg maar geen reactie zit nu op de keta voel me extreem vaag, weet niet of ik dalijk moet bijpakken :P
Qocaïne zei:Mijn verwachtingen waren ook veel te hoog.
Héééél ver in mijn gedachtes ben ik nieuwschierig naar een IM injectie.
Om toch één keer écht dat keta gevoel te krijgen!
Qocaïne zei:Mijn verwachtingen waren ook veel te hoog.
Héééél ver in mijn gedachtes ben ik nieuwschierig naar een IM injectie.
Om toch één keer écht dat keta gevoel te krijgen!
Fishhead07 zei:Tja spuiten ik weet het niet. Als ik een keer in de gelegenheid kom wil ik het wel een keer proberen. Maarja dara hou ik me niet echt mee bezig. En aangezien ik het niet zo op naalden heb haha :P
Ik hou het voorlopig bij keta snuiven. Kijk die k-hole zal ik niet in komen nee daarvoor pak ik te weinig maar het effect wat ik nu krijg vind ik super relaxd
@ KETA- MOLE !!! Bedoel je 5 a 6 keer 25 mg per neus per keer ? dus totaal zo'n 250 a 300 mg ??
Ik ga eerst vrijdag ff proberen MDMA Kristalle en dan denk 2 lijne van 25 per elk neusgat dus totaal 100 mg ofzo :P kijk welEn meteen daarna ff smoke
![]()
En inderdaad muziek moet je hebben vorige keer helemaal into een zon nummer en neuke op de maat geweldig was dat :P
En ik ga zeker nog een keer goed los op keta en dan inderdaad richting de 200 mg ofzo maarja eerst nog ff rustig aan![]()
Keta![]()
DarkScope zei:ik had gehoord dat je een bijna doodservaring kan krijgen omdat je hart zo langzaam gaat, bijna stopt dus.
KETA- MOLE !!! zei:DarkScope zei:ik had gehoord dat je een bijna doodservaring kan krijgen omdat je hart zo langzaam gaat, bijna stopt dus.
whahaha een broodje keta :P
***Star_System*** zei:Qocaïne zei:Mijn verwachtingen waren ook veel te hoog.
Héééél ver in mijn gedachtes ben ik nieuwschierig naar een IM injectie.
Om toch één keer écht dat keta gevoel te krijgen!
Ja dat heb ik al heel lang,
hoop dat het er ooit van komt,
mijn verwachtingen waren ook veels te hoog
ik verwachte een Khole maar natuurlijk bleef dat weg
KETA- MOLE !!! zei:***Star_System*** zei:Qocaïne zei:Mijn verwachtingen waren ook veel te hoog.
Héééél ver in mijn gedachtes ben ik nieuwschierig naar een IM injectie.
Om toch één keer écht dat keta gevoel te krijgen!
Ja dat heb ik al heel lang,
hoop dat het er ooit van komt,
mijn verwachtingen waren ook veels te hoog
ik verwachte een Khole maar natuurlijk bleef dat weg
snuivend een k-hole berijken gebeurd heel lastig omdat je vaak tegen de tijd dat je een behoorlijke dosis in de neus heb zitten al zo wazig bent dat je de rest om net die drempel over te gaan niet meer op kan krijgen.
maar dit neemt niet weg dat je er niet goed hard op tript want ook op de drempel kan het heel ver gaan en über relaxed zijn.
ik zi vaak te klooten en naast mn lijnen te snuiven
maar ook op de drempel heb ik het heel goed naar mn zin.
ik heb maar 1 keer een k-hole/OBE gehad dat was een van mijn eerste keren
trip report staat hier op de site.
toen had ik wel een pilletje of 2 miss wel 3 gehad en veel bier bij gezopen.
ik zou zeggen neem er eens rustig de tijd voor en doe je best hoe naar de klote je ook bent bij te snuiven, lijntjes van ongeveer 25 mg per neusgat per keer want meer word door je neus niet ineen keer opgenomen. er rustig bij gaan liggen goed cd-tje of muziek dvd-tje op en gaan ! :P
ik trip zelf het liefst met een dvd van pinkfloyd LONDEN 66-67 lichten uit tv aan geluid goed hard, een lijntje of 5-6 á 25mg lekker gaan liggen en ontspannen
heerlijke ervaringen mee
KETA 4 LIFE !!![]()
en vrede op aard
Fishhead07 zei:Mooi 12,5 per gramsuper chill :P maarja hoeveel gram koop je dan totaal in ??? :P ik betaal 30 maar dan gewoon klein aankopen. En gewoon 15 voor een halvie.
Haha dat is waar als het er ligt kan je je moeilijk inhouden :P en aangezioen ik altijd bijna alles wel op voorraad heb hehe![]()
Ik ben inderdaad nog jong en pas sinds een aantal maanden echt flink aan het experimenteren enzo. Dus ik geniet er nu lkkr van en dan niet meer![]()
KETA- MOLE !!! zei:Fishhead07 zei:Tja spuiten ik weet het niet. Als ik een keer in de gelegenheid kom wil ik het wel een keer proberen. Maarja dara hou ik me niet echt mee bezig. En aangezien ik het niet zo op naalden heb haha :P
Ik hou het voorlopig bij keta snuiven. Kijk die k-hole zal ik niet in komen nee daarvoor pak ik te weinig maar het effect wat ik nu krijg vind ik super relaxd
@ KETA- MOLE !!! Bedoel je 5 a 6 keer 25 mg per neus per keer ? dus totaal zo'n 250 a 300 mg ??
Ik ga eerst vrijdag ff proberen MDMA Kristalle en dan denk 2 lijne van 25 per elk neusgat dus totaal 100 mg ofzo :P kijk welEn meteen daarna ff smoke
![]()
En inderdaad muziek moet je hebben vorige keer helemaal into een zon nummer en neuke op de maat geweldig was dat :P
En ik ga zeker nog een keer goed los op keta en dan inderdaad richting de 200 mg ofzo maarja eerst nog ff rustig aan![]()
Keta![]()
jah maar ik moet ook zeggen mijn eerste keeren was dat een stuk minder :P
ik heb in de afgelopen 3 á 4 weeken 10g opgesnoven![]()
en met keta gaat gewenning behoorlijk snel
ben nu meer dan een week clean en heb helemaal geen moiet niet te snuiven omdat het gelukkig niet ligamelijk verslavend is.
ik zou dr zo aan kunnen komen maar beter doe ik ff rustig aan dan heb ik strax ook weer een stuk minder nodig voor het zelfde effect.
maar ik heb wel weer zin omdat het gewoon te leuk is ! :P
Fishhead07 zei:Mooi 10 g :| Voor hoeveel koop jij het in ?![]()
Ik heb 0,6 gr in gekocht en nu 2 keer gebruikt maarja ik heb gelukkig nooit veel drugs nodig om iets te voelen. Maar opzixh logisch als je iets veel gebruikt dat je meer nodig hebt voor het zelfde effect.
Kijk met elke drug denk ik van ja ben niet verslaafd maar vind het gewoon chillen geniet er lkkr van. Nu kan het nog over een paar jaar moet ik het echt allemaal niet meer hoor.
Ja ik denk als vrijdag meer dan 100 pak ik flink ver heen ben hoorje hoort hoe het was
![]()
KETA- MOLE !!! zei:Fishhead07 zei:Mooi 10 g :| Voor hoeveel koop jij het in ?![]()
Ik heb 0,6 gr in gekocht en nu 2 keer gebruikt maarja ik heb gelukkig nooit veel drugs nodig om iets te voelen. Maar opzixh logisch als je iets veel gebruikt dat je meer nodig hebt voor het zelfde effect.
Kijk met elke drug denk ik van ja ben niet verslaafd maar vind het gewoon chillen geniet er lkkr van. Nu kan het nog over een paar jaar moet ik het echt allemaal niet meer hoor.
Ja ik denk als vrijdag meer dan 100 pak ik flink ver heen ben hoorje hoort hoe het was
![]()
als ik 10g koop betaal ik 125€ :P maar dat is wel met heel veel mesne tegelijk samen geld neertellen en heel veel in 1 keer kopen
het probleem is als het er ligt kan ik me moeilijk inhouden :P
zo denk ik ook ik ben jong dus meot er nu van genietten![]()
Jessica zei:Intoxicated zei:Wat heb jij een ranzige avatar...
Vind jij een "Duiveltje" ranzig dan?
![]()
Fishhead07 zei:Mooi ja dat haalt de prijs omlaag ja :P Klinkt goedhehe. Ik heb gelukkig nog een half grammetje ligge
voor mij nog genoeg voor een paar goede trips. Ik ga trouwens zaterdag teste met kristalle erbij. Heb nieuwe kristalle dus die ff teste met natuurlijk paar lijntjes keta
En vrijdag alleen keta en blowen denk ik. Dus ja dan gaat er in totaal al weer zo'n 350 mg door heen denk ik zo:P maarja samen met me meisie he en die gebruikt maar weinig![]()
Heb zin in het weekend![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."