Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen van gebruikers, beschrijvingen!

Ervaringen van gebruikers, beschrijvingen!

112 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik heb het net gehad, want kreeg maar geen reactie zit nu op de keta voel me extreem vaag, weet niet of ik dalijk moet bijpakken :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
gister inderdaad Ketamine gehad, voelde na 2 uur echt helemaal niets meer ervan, vond het zelfs een beetje tegenvallen. Ik voelde me alleen in mijn hele lichaam ontzettend verdoofd, en zo duizelig dat het leek of ik flink aangeschoten was, af en toe wat zwarte vlekken en dat was het. Geen hallucinaties, geen bijna dood ervaring niets, voor mijn gevoel had ik beter een krat leeg kunnen zuipen :P

Misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn verwachtingen waren ook veel te hoog.

Héééél ver in mijn gedachtes ben ik nieuwschierig naar een IM injectie.
Om toch één keer écht dat keta gevoel te krijgen!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
precies, het lijkt ook nergens anders op..

keta is dissociatief (schrijf je dat zo?? )
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qocaïne zei:
Mijn verwachtingen waren ook veel te hoog.

Héééél ver in mijn gedachtes ben ik nieuwschierig naar een IM injectie.
Om toch één keer écht dat keta gevoel te krijgen!
Klik om te vergroten...

dat heb ik nu dus ook :) maar ga er niet aan toegeven denk ik :tongueout:
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Qocaïne zei:
Mijn verwachtingen waren ook veel te hoog.

Héééél ver in mijn gedachtes ben ik nieuwschierig naar een IM injectie.
Om toch één keer écht dat keta gevoel te krijgen!
Klik om te vergroten...

Ja dat heb ik al heel lang,
hoop dat het er ooit van komt,
mijn verwachtingen waren ook veels te hoog

ik verwachte een Khole maar natuurlijk bleef dat weg
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fishhead07 zei:
Tja spuiten ik weet het niet. Als ik een keer in de gelegenheid kom wil ik het wel een keer proberen. Maarja dara hou ik me niet echt mee bezig. En aangezien ik het niet zo op naalden heb haha :P

Ik hou het voorlopig bij keta snuiven. Kijk die k-hole zal ik niet in komen nee daarvoor pak ik te weinig maar het effect wat ik nu krijg vind ik super relaxd :grin:

@ KETA- MOLE !!! Bedoel je 5 a 6 keer 25 mg per neus per keer ? dus totaal zo'n 250 a 300 mg ??

Ik ga eerst vrijdag ff proberen MDMA Kristalle en dan denk 2 lijne van 25 per elk neusgat dus totaal 100 mg ofzo :P kijk wel :grin: En meteen daarna ff smoke :smoke:

En inderdaad muziek moet je hebben vorige keer helemaal into een zon nummer en neuke op de maat geweldig was dat :P

En ik ga zeker nog een keer goed los op keta en dan inderdaad richting de 200 mg ofzo maarja eerst nog ff rustig aan :)

Keta :hearteyes:
Klik om te vergroten...

jah maar ik moet ook zeggen mijn eerste keeren was dat een stuk minder :P

ik heb in de afgelopen 3 á 4 weeken 10g opgesnoven :flushed:

en met keta gaat gewenning behoorlijk snel

ben nu meer dan een week clean en heb helemaal geen moiet niet te snuiven omdat het gelukkig niet ligamelijk verslavend is.

ik zou dr zo aan kunnen komen maar beter doe ik ff rustig aan dan heb ik strax ook weer een stuk minder nodig voor het zelfde effect.

maar ik heb wel weer zin omdat het gewoon te leuk is ! :P
D
DjonesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gisteren een paar flinke snuiven gehad.
Om 9 uur smorgens na Awakenings hadden we nog zin om iets te doen.
Snel even een grammetje gehaald in de morgen en gelijk een snuif genomen.
Dat was raar zeg, zo liepen wij wankelig over straat.
Alles leek schokkerig te bwegen en ook hoe wij zelf voort bewogen.
Het leek alsof wij in een fictie wereld liepen.
Volkomen op ons gemak strompelend over straat in het lekkere zonnetje.
Aangekomen bij iemand hebben wij op zo'n grote trampoling in de tuin gezeten.
Daar nog een snuif genomen, en toen begon het pas echt te werken.
Ik begon mij echt heel raar te voelen, was steeds vergeten waar ik was en voelde mij op een gegeven moment eigenlijk los van mijn lichaam.
En steeds kreeg ik het gevoel alsof ik weer bovenop de trampoline kwam, alsof ik eerst daaronder zweefde en dan dacht ik weer bij mijzelf, oja ik ben hier gewoon.
Eigenlijk had ik constant het gevoel alsof mijn 'ik' dt was eigenlijk enkel een zwevend iets wat daar ergens in mijn hoofd zat, en steeds weer in de war raakte.
Ik had compleet geen gevoel meer met mijn lichaam.
Wat ook gebeurde is, dat ik steeds bij positieve leek te komen, en dan bij mijzelf dacht, waar ik net was en hoe ik mij voelde was dus maar fictief, ik ben eigenlijk hier.
Maar dan kwam er weer een ander gevoel over mij heen, waardoor ik steeds weg bleef zweven en geen idee meer had waar ik was.
Welke dag het was, was ik ook helemaal kwijt, voor mijn gevoel zat ik daar misschien wel twee dagen.

Toen gingen wij dus naar huis lopen, pfff dat was me wat zeg.
Eerst moest ik mijzelf bedenken dat ik schoenen had meegenomen die ik weer aan moest trekken.
Na een paar minuten te hebben geklunst zaten mijn schoenen aan mijn voeten, maar mijn veters kreeg ik neit echt te strikken.
Ik voelde mij echt enorm duizelig en had ook helemaal geen zwaartekracht gevoel meer.
Dat de vloer onder mij was, wist ik wel, maar voor mijngevoel kon het ook wel zijn dat ik half ondersteboven liep.
Uit automatsiche is het mij geleukt met de rest naar huis te lopen, ook al had ik geen idee waar ik was.
Toen ging ik mij ook nog een misselijk voelen, maar gek genoeg had ik er zelf niet zo'n last van, dit omdat hetgeen wat misselijk was, was niet zozeer ik, maar dat lichaam dat ik met mij mee sleepte.
Ook mijn handen en vingers leken niet van mij te zijn.
Ik had dan mijn handen gevuist, maar mijn duimen voelde alsof ze niet bij mijn handen hoorde.

Ik kan nooit genoeg hebben gehad om echt die K hole te halen, maar ik moet zeggen dat het allemaal verdacht raar en vreemd was.
Voor de volgende blijf ik liever wel thuis, dat ik niet naar huis hoef te lopen.

Nog iets, bij die Ketamine is het mij wel opgevallen, dat ik de laatste 3 ker nadat ik het na een avondje XTC gebruikte, wel heerlijk heb geslapen.
Wat dat betreft is het een echte aanrader voor na het feesten.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Gister voor de 2e keer keta gebruikt. En het was een geweldige ervaring. Ik dacht ik combineer het met speed zodat ik wat ernergie krijg. Dat was dus een foute zet. Eerst deed ik 2 lijnen speed in me drinken en toen meteen derachter aan 50 mg keta. Toen voelde ik me na een paar minuten flink wazigggggg :P Toen naar buiten gegaan en een hasj joint gerookt. Mooi toen was ik echt van de wereld maar voelde me tegelijk super relaxd :grin:. Toen de keta was uitgewerkt heb ik een dosis GHB genomen helaas en achteraf gelukkig niets van gevoeld :) Toen kreeg ik eens een dikke energie kick vet raar had echt weinig speed genomen. Nog paar uurtje door zitten chillen en smoke :P En toen naar bed en proberen te slapen maarja die pep he dus dat kon ik vergeten.

Volgende keer geen pep meer doen als combo drugs ben er helemaal klaar mee het is gewoon niet mijn middel :wink:

Maarja de keta die was geweldig en in combo met wiet of hasj echt lkkr :grin:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
DarkScope zei:
ik had gehoord dat je een bijna doodservaring kan krijgen omdat je hart zo langzaam gaat, bijna stopt dus.
Klik om te vergroten...

whahaha een broodje keta :P
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#11
KETA- MOLE !!! zei:
DarkScope zei:
ik had gehoord dat je een bijna doodservaring kan krijgen omdat je hart zo langzaam gaat, bijna stopt dus.
Klik om te vergroten...

whahaha een broodje keta :P
Klik om te vergroten...

Je hart gaat juist extra snel. Ik heb vaak een hartslag van boven de 180 tijdens een trip. (wel i.m. geinjecteerd) :)
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#12
***Star_System*** zei:
Qocaïne zei:
Mijn verwachtingen waren ook veel te hoog.

Héééél ver in mijn gedachtes ben ik nieuwschierig naar een IM injectie.
Om toch één keer écht dat keta gevoel te krijgen!
Klik om te vergroten...

Ja dat heb ik al heel lang,
hoop dat het er ooit van komt,
mijn verwachtingen waren ook veels te hoog

ik verwachte een Khole maar natuurlijk bleef dat weg
Klik om te vergroten...

snuivend een k-hole berijken gebeurd heel lastig omdat je vaak tegen de tijd dat je een behoorlijke dosis in de neus heb zitten al zo wazig bent dat je de rest om net die drempel over te gaan niet meer op kan krijgen.

maar dit neemt niet weg dat je er niet goed hard op tript want ook op de drempel kan het heel ver gaan en über relaxed zijn.

ik zi vaak te klooten en naast mn lijnen te snuiven :grin:
maar ook op de drempel heb ik het heel goed naar mn zin.

ik heb maar 1 keer een k-hole/OBE gehad dat was een van mijn eerste keren
trip report staat hier op de site.

toen had ik wel een pilletje of 2 miss wel 3 gehad en veel bier bij gezopen.

ik zou zeggen neem er eens rustig de tijd voor en doe je best hoe naar de klote je ook bent bij te snuiven, lijntjes van ongeveer 25 mg per neusgat per keer want meer word door je neus niet ineen keer opgenomen. er rustig bij gaan liggen goed cd-tje of muziek dvd-tje op en gaan ! :P

ik trip zelf het liefst met een dvd van pinkfloyd LONDEN 66-67 lichten uit tv aan geluid goed hard, een lijntje of 5-6 á 25mg lekker gaan liggen en ontspannen

heerlijke ervaringen mee

KETA 4 LIFE !! :hearteyes:
en vrede op aard
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
KETA- MOLE !!! zei:
***Star_System*** zei:
Qocaïne zei:
Mijn verwachtingen waren ook veel te hoog.

Héééél ver in mijn gedachtes ben ik nieuwschierig naar een IM injectie.
Om toch één keer écht dat keta gevoel te krijgen!
Klik om te vergroten...

Ja dat heb ik al heel lang,
hoop dat het er ooit van komt,
mijn verwachtingen waren ook veels te hoog

ik verwachte een Khole maar natuurlijk bleef dat weg
Klik om te vergroten...

snuivend een k-hole berijken gebeurd heel lastig omdat je vaak tegen de tijd dat je een behoorlijke dosis in de neus heb zitten al zo wazig bent dat je de rest om net die drempel over te gaan niet meer op kan krijgen.

maar dit neemt niet weg dat je er niet goed hard op tript want ook op de drempel kan het heel ver gaan en über relaxed zijn.

ik zi vaak te klooten en naast mn lijnen te snuiven :grin:
maar ook op de drempel heb ik het heel goed naar mn zin.

ik heb maar 1 keer een k-hole/OBE gehad dat was een van mijn eerste keren
trip report staat hier op de site.

toen had ik wel een pilletje of 2 miss wel 3 gehad en veel bier bij gezopen.

ik zou zeggen neem er eens rustig de tijd voor en doe je best hoe naar de klote je ook bent bij te snuiven, lijntjes van ongeveer 25 mg per neusgat per keer want meer word door je neus niet ineen keer opgenomen. er rustig bij gaan liggen goed cd-tje of muziek dvd-tje op en gaan ! :P

ik trip zelf het liefst met een dvd van pinkfloyd LONDEN 66-67 lichten uit tv aan geluid goed hard, een lijntje of 5-6 á 25mg lekker gaan liggen en ontspannen

heerlijke ervaringen mee

KETA 4 LIFE !! :hearteyes:
en vrede op aard
Klik om te vergroten...

Tja spuiten ik weet het niet. Als ik een keer in de gelegenheid kom wil ik het wel een keer proberen. Maarja dara hou ik me niet echt mee bezig. En aangezien ik het niet zo op naalden heb haha :P

Ik hou het voorlopig bij keta snuiven. Kijk die k-hole zal ik niet in komen nee daarvoor pak ik te weinig maar het effect wat ik nu krijg vind ik super relaxd :grin:

@ KETA- MOLE !!! Bedoel je 5 a 6 keer 25 mg per neus per keer ? dus totaal zo'n 250 a 300 mg ??

Ik ga eerst vrijdag ff proberen MDMA Kristalle en dan denk 2 lijne van 25 per elk neusgat dus totaal 100 mg ofzo :P kijk wel :grin: En meteen daarna ff smoke :smoke:

En inderdaad muziek moet je hebben vorige keer helemaal into een zon nummer en neuke op de maat geweldig was dat :P

En ik ga zeker nog een keer goed los op keta en dan inderdaad richting de 200 mg ofzo maarja eerst nog ff rustig aan :)

Keta :hearteyes:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Fishhead07 zei:
Mooi 12,5 per gram :hearteyes: super chill :P maarja hoeveel gram koop je dan totaal in ??? :P ik betaal 30 maar dan gewoon klein aankopen. En gewoon 15 voor een halvie.

Haha dat is waar als het er ligt kan je je moeilijk inhouden :P en aangezioen ik altijd bijna alles wel op voorraad heb hehe :)

Ik ben inderdaad nog jong en pas sinds een aantal maanden echt flink aan het experimenteren enzo. Dus ik geniet er nu lkkr van en dan niet meer :)
Klik om te vergroten...

ik heb het zelf niet op touw gezet :P

dus dan haal je de prijs behoorlijk omlaag :grin: zeer ontspanne

oeh ik mag bijna naar huis :grin: als ik nu in huis zou hebben dan had ik om 20:00 vanavond al wel weer in een k-hole gezeten of iig een paar lijntjes in mn neus zitten.

het is maar goed dat ik nu ff nix heb :wave:
tot strax

en uiteraard verde toegewenst
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
KETA- MOLE !!! zei:
Fishhead07 zei:
Tja spuiten ik weet het niet. Als ik een keer in de gelegenheid kom wil ik het wel een keer proberen. Maarja dara hou ik me niet echt mee bezig. En aangezien ik het niet zo op naalden heb haha :P

Ik hou het voorlopig bij keta snuiven. Kijk die k-hole zal ik niet in komen nee daarvoor pak ik te weinig maar het effect wat ik nu krijg vind ik super relaxd :grin:

@ KETA- MOLE !!! Bedoel je 5 a 6 keer 25 mg per neus per keer ? dus totaal zo'n 250 a 300 mg ??

Ik ga eerst vrijdag ff proberen MDMA Kristalle en dan denk 2 lijne van 25 per elk neusgat dus totaal 100 mg ofzo :P kijk wel :grin: En meteen daarna ff smoke :smoke:

En inderdaad muziek moet je hebben vorige keer helemaal into een zon nummer en neuke op de maat geweldig was dat :P

En ik ga zeker nog een keer goed los op keta en dan inderdaad richting de 200 mg ofzo maarja eerst nog ff rustig aan :)

Keta :hearteyes:
Klik om te vergroten...

jah maar ik moet ook zeggen mijn eerste keeren was dat een stuk minder :P

ik heb in de afgelopen 3 á 4 weeken 10g opgesnoven :flushed:

en met keta gaat gewenning behoorlijk snel

ben nu meer dan een week clean en heb helemaal geen moiet niet te snuiven omdat het gelukkig niet ligamelijk verslavend is.

ik zou dr zo aan kunnen komen maar beter doe ik ff rustig aan dan heb ik strax ook weer een stuk minder nodig voor het zelfde effect.

maar ik heb wel weer zin omdat het gewoon te leuk is ! :P
Klik om te vergroten...

Mooi 10 g :| Voor hoeveel koop jij het in ? :)

Ik heb 0,6 gr in gekocht en nu 2 keer gebruikt maarja ik heb gelukkig nooit veel drugs nodig om iets te voelen. Maar opzixh logisch als je iets veel gebruikt dat je meer nodig hebt voor het zelfde effect.

Kijk met elke drug denk ik van ja ben niet verslaafd maar vind het gewoon chill :grin: en geniet er lkkr van. Nu kan het nog over een paar jaar moet ik het echt allemaal niet meer hoor.

Ja ik denk als vrijdag meer dan 100 pak ik flink ver heen ben hoor :grin: je hoort hoe het was :grin:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Fishhead07 zei:
Mooi 10 g :| Voor hoeveel koop jij het in ? :)

Ik heb 0,6 gr in gekocht en nu 2 keer gebruikt maarja ik heb gelukkig nooit veel drugs nodig om iets te voelen. Maar opzixh logisch als je iets veel gebruikt dat je meer nodig hebt voor het zelfde effect.

Kijk met elke drug denk ik van ja ben niet verslaafd maar vind het gewoon chill :grin: en geniet er lkkr van. Nu kan het nog over een paar jaar moet ik het echt allemaal niet meer hoor.

Ja ik denk als vrijdag meer dan 100 pak ik flink ver heen ben hoor :grin: je hoort hoe het was :grin:
Klik om te vergroten...

als ik 10g koop betaal ik 125€ :P maar dat is wel met heel veel mesne tegelijk samen geld neertellen en heel veel in 1 keer kopen

het probleem is als het er ligt kan ik me moeilijk inhouden :P

zo denk ik ook ik ben jong dus meot er nu van genietten :grin:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
KETA- MOLE !!! zei:
Fishhead07 zei:
Mooi 10 g :| Voor hoeveel koop jij het in ? :)

Ik heb 0,6 gr in gekocht en nu 2 keer gebruikt maarja ik heb gelukkig nooit veel drugs nodig om iets te voelen. Maar opzixh logisch als je iets veel gebruikt dat je meer nodig hebt voor het zelfde effect.

Kijk met elke drug denk ik van ja ben niet verslaafd maar vind het gewoon chill :grin: en geniet er lkkr van. Nu kan het nog over een paar jaar moet ik het echt allemaal niet meer hoor.

Ja ik denk als vrijdag meer dan 100 pak ik flink ver heen ben hoor :grin: je hoort hoe het was :grin:
Klik om te vergroten...

als ik 10g koop betaal ik 125€ :P maar dat is wel met heel veel mesne tegelijk samen geld neertellen en heel veel in 1 keer kopen

het probleem is als het er ligt kan ik me moeilijk inhouden :P

zo denk ik ook ik ben jong dus meot er nu van genietten :grin:
Klik om te vergroten...

Mooi 12,5 per gram :hearteyes: super chill :P maarja hoeveel gram koop je dan totaal in ??? :P ik betaal 30 maar dan gewoon klein aankopen. En gewoon 15 voor een halvie.

Haha dat is waar als het er ligt kan je je moeilijk inhouden :P en aangezioen ik altijd bijna alles wel op voorraad heb hehe :)

Ik ben inderdaad nog jong en pas sinds een aantal maanden echt flink aan het experimenteren enzo. Dus ik geniet er nu lkkr van en dan niet meer :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mooi ja dat haalt de prijs omlaag ja :P Klinkt goed :sunglasses: hehe. Ik heb gelukkig nog een half grammetje ligge :grin: voor mij nog genoeg voor een paar goede trips. Ik ga trouwens zaterdag teste met kristalle erbij. Heb nieuwe kristalle dus die ff teste met natuurlijk paar lijntjes keta :grin:

En vrijdag alleen keta en blowen denk ik. Dus ja dan gaat er in totaal al weer zo'n 350 mg door heen denk ik zo:P maarja samen met me meisie he en die gebruikt maar weinig :)

Heb zin in het weekend :sunglasses:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Jessica zei:
Intoxicated zei:
Wat heb jij een ranzige avatar...
Klik om te vergroten...

Vind jij een "Duiveltje" ranzig dan?

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

haha eigen tattoo of dat niet ? :P

Tja heb liever een engel dan een duivel :wink:

Maar het duiveltje hier afgebeeld is niet ranzig hoor whahaha. Maar ik hou het bij het "duiveltje" van me vriendin.
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fishhead07 zei:
Mooi ja dat haalt de prijs omlaag ja :P Klinkt goed :sunglasses: hehe. Ik heb gelukkig nog een half grammetje ligge :grin: voor mij nog genoeg voor een paar goede trips. Ik ga trouwens zaterdag teste met kristalle erbij. Heb nieuwe kristalle dus die ff teste met natuurlijk paar lijntjes keta :grin:

En vrijdag alleen keta en blowen denk ik. Dus ja dan gaat er in totaal al weer zo'n 350 mg door heen denk ik zo:P maarja samen met me meisie he en die gebruikt maar weinig :)

Heb zin in het weekend :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik zie nog maar weinig ervaringen in dit topic, wordt nu meer gebruikt om over de prijs te praten.
Is er niemand die Ketamine gebruikt die zijn ervaring kan opschrijven?
:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."