Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen van gebruikers, beschrijvingen!

Ervaringen van gebruikers, beschrijvingen!

112 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit soort beschrijvingen is precies wat ik bedoelde Ketanest!
Ik hoop dat er meer gebruikers hun ervaringen willen delen.
Bedankt.

Zou je ketamine aanraden aan iemand?
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kom op dit forum maar weinig ervaringen tegen, waarin beschreven wordt hoe zo'n trip er ongeveer uit ziet.
Zijn er mensen die er al ervaring mee hebben, en die dit ook kunnen beschrijven? Wat wordt hier gezien als in een K-hole zijn? Is dat helemaal weg zijn? of beschrijft dit een trip? Het is allemaal zo onduidelijk.
Als er gebruikers zijn die iets kunnen beschrijven, laten die dit dan in dit topic doen, is ook wat overzichtelijker als alle topics doorwerken.
Ook graag vermelden op wat voor manier de ketamine is gebruikt. snuiven, drinken, spuiten, poeder, vloeibaar, enz.
En of de ervaring positief is geweest, en bij vaker gebruik, of dit altijd positief is. Het liefst ook de ervaring met alleen ketamine, zonder dat er ook andere drugs gelijktijdig gebruikt zijn, want dit beinvloed volgens mij de werking, en kan je niet zeggen waardoor het effect is ontstaan.
Ik ben zeer geintereseerd in deze vorm van drugs, maar wil er graag meer over te weten komen, vooral van de gebruiker zelf.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je hier klikt en dan ketamine invult rollen er zo een paar tripreports uit! :wave:
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#4
caatje zei:
Als je hier klikt en dan ketamine invult rollen er zo een paar tripreports uit! :wave:
Klik om te vergroten...

Je moet dan nog honderden berichten doorbladeren, en daar staan maar weinig gedetaileerde trips beschreven.
Ik hoop dat er hier een begin mee gemaakt kan worden, als er tenminste gebruikers zijn die iets kunnen beschrijven wat van waarde is.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
nope zijn 11 berichten! je moet dan dus ketamine invullen en dan rechtsonder het forum tripreports aanklikken en dan op zoek.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeer mooi rapport dude.
Ik vind de Keta trips altijd het intressantst om te lezen.
Buitenlichamelijk ervaringen zijn erg intressant. :mrgreen:
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zal proberen om 1 van mijn vele ervaringen te beschrijven.

Dit is niet eenvoudig omdat de ervaringen heel erg verschillend zijn, en je in een bepaald stadium gewoon een heleboel vergeet.
Ik gebruik al 5 jaar Ketanest,en heb intussen al zo'n 1500 tot 2000 injecties Intramusculair gespoten.
In deze Ketanest zit 25mg Ketamine per ml, en ik spuit op dit moment 2,5ml.
Niet alle injecties geven een hele levendige trip, dit is vooral een tegenvaller als je de keer daar voor wel een hele mooie ervaring gehad heb, dit smaakt altijd naar meer, en daar verlang je dan ook naar.
Ook tolerantie gaat een rol spelen. Na verloop van tijd zwakken de trips af, ook meer doseren helpt daar niet aan.

Ik zal een trip beschrijven uit mijn beginperiode.

Ik lig op bed, met zeer weinig verlichting in mijn kamer.
Na het inspuiten krijg ik een gevoel dat ik weggeschoten word.
Dit duurt ongeveer een minuut of 3-4. (denk ik)
Nu voel ik me heel rustig worden, en verlies alle besef van tijd en ruimte.
Ik voel mijn lichaam nu ook niet meer, ik lijk te zweven.
Mijn omgeving is volledig veranderd.
Zonder mij te kunnen bewegen, en met mijn ogen open, heb ik een zicht van 360 graden, ik kan overal heen kijken waar ik wil zonder me te hoeven bewegen.
Mijn zicht en gehoor zijn heel erg versterkt, de omgeving is helder, een beetje difuus verlicht.
Ik hoor ook diverse stemmen door elkaar heen, het lijkt er op dat 1 stem zich direkt tot mij richt, en mij iets probeert duidelijk te maken. Dit is moeilijk te volgen omdat de andere stemmen er doorheem praten.
Ik probeer me te concentreren op die ene stem, en krijg de opdracht om een bepaalde richting op te gaan.Ik sta nu in een kamer met in het midden een soort verticale doorzichtige buis. Ik stap op aanraden van de stem de buis binnen, en word overweldigd door een gevoel van herkenning.
Dit is de plaats van de oorsprong, schiet het door mijn hoofd, hier komen we vandaan, en hier keren we weer terug als we zijn overleden.
Ik voel de aanwezigheid van velen, zie ze niet, wel word er gecommuniceerd, een soort telepatie.
Dit is een plaats waar ik graag wil blijven, voel me er heel erg op mijn gemak, en herken ook sommige gedachten die mijn hoofd binnen komen.
Ik moet verder, moet uit de buis stappen. Nu krijg ik te maken met veel hektische beelden en geluiden. De hallucinaties zijn heel levensecht, heel duidelijk, en heel veel kleuren. Ook hoor ik nu veel muziek, hoewel het in mijn huis doodstil is.
De beelden laten mij dingen zien die hier (nu nog niet) bestaan. Bijvoorbeeld een apparaat om gewichtloos te worden, die draag je als een riem, en als je de schakelaar omzet, kan je de gewichtloosheid regelen. Ook krijg ik uitleg hoe het werkt, en hoe het gemaakt moet worden.
Ik probeer al deze informatie op te slaan in mijn hoofd, om deze later op te schrijven als ik uit de narcose terug ben.
De beelden en het geluid beginnen nog hektischer te worden, er worden dingen naar mij geroepen, steeds wilder, en steeds meer door elkaar heen.
Hoewel ik probeer mijn ervaring vast te houden, voel ik langzaam dat ik alle informatie aan het verliezen ben. Mij wordt ook te kennen gegeven dat dit de bedoeling is, dat ik geen informatie mee mag nemen, en er blijven ook alleen maar flarden van informatie hangen. Dit vind ik, iedere keer weer, zeer teleurstellend.

Ik probeer ook steeds bij een volgende keer terug te keren naar zo'n ervaring, maar dit is me in al die keren nog nooit gelukt. Je kan het een beetje vergelijken met een droom die je nog weet als je wakker wordt, maar vijf minuten later ben je het vergeten.
Plotseling ben ik in een andere omgeving. Er staan twee lange rijen met figuren, met aan het einde een deur die heel langzaam open gaat.
Ik sta aan het begin, tussen de twee rijen in, en krijg een gevoel dat er iets belangrijks gebeurt.
Terwijl de deur heel langzaam open gaat, krijg ik ook een gevoel van nederigheid, ik begin me nu ook af te vragen of ik nog wel leef.
Door me op mijn ademhaling te concentreren word ik gerustgesteld, je kan niet dood zijn als je nog adem haalt.
Ik ben er nu ook van overtuigd dat er iets goddelijks achter die deur vandaan zal komen. Eigenlijk is het niet te beschrijven, wat er op dat moment allemaal door me heen ging, het was wel heel overweldigend, en ook heel geruststellend.
Ik ben sindsdien ook helemaal niet meer bang voor de dood, weet nu ook zeker dat dit de plek is waar ik terecht kom, en dit geeft mee een heel goed gevoel.
Ik heb mijn hoofd en ogen neergeslagen, terwijl de deur langzaam verder open gaat.
Het lijkt heel lang te duren, maar op het moment dat de deur open is, en ik langzaam omhoog kijk, overval mij een gevoel van herkenning, dit is ook tevens waar mijn herinnering stopt.
Ik kom nu langzaam terug, krijg weer gevoel in mijn lichaam, en als ik later op de klok kijk zijn we bijna een uur verder.

Dit is slechts een van mijn ervaringen, er zouden er daana nog vele honderden volgen, de een nog mooier en indrukwekkender als de ander.
Het heeft mijn beeld van het leven ook kompleet veranderd.
Ik blijf het jammer vinden dat ik zoveel informatie achter moet laten, maar daar heb ik me ondertussen al bij neergelegd.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heerlijk :mrgreen:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, inderdaad wel goed beschreven.

Zo zou ik het ook wel kunnen beschrijven.

Maar 1500 tot 2000

dat is wel een heel grove schatting :grin:
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#10
zommes zei:
Ja, inderdaad wel goed beschreven.

Zo zou ik het ook wel kunnen beschrijven.

Maar 1500 tot 2000

dat is wel een heel grove schatting :grin:
Klik om te vergroten...

Die grove schatting heeft te maken met de tolerantie.
In het begin spoot ik dagelijks, (soms zelfs 2 maal per dag) maar toen ik na 2 jaar met tolerantie te maken kreeg, moest ik regelmatig een pause inlassen.
Ook nu spuit ik steeds in 3 a 4 dagen een flesje leeg, dan las ik weer een pause in van 1 week, hiermee houd ik de tolerantie redelijk onder controle. Als ik dan een berekening maak kom ik zeker boven de 1500
keer uit.

Maar je zegt, "zo zou ik het ook wel kunnen beschrijven" waarom doe je dat niet?
Schrijf jouw ervaringen ook hier eens op.
Hier zijn andere, mischien toekomstige gebruikers, ook bij gebaat.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
dus een K-hole met snuiven is dus toch onzin ? Ik meende al dat k het ergens gelezen had hier, maar er zijn hier ook veel mensen die zeggen dat ze eenk-hole door snuiven kregen...


wie te geloven :confused:
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psycho_Chrono zei:
dus een K-hole met snuiven is dus toch onzin ? Ik meende al dat k het ergens gelezen had hier, maar er zijn hier ook veel mensen die zeggen dat ze eenk-hole door snuiven kregen...


wie te geloven :confused:
Klik om te vergroten...

Dit is ook wat ik bedoel, dat de personen die niet weten waar ze over praten, hun reakties achterwege moeten laten. Het staat wel interesant. Maar voor de kenner ziet het er heel dom uit, die prikt hier direkt doorheen. Ga er maar vanuit dat de K-hole in ieder geval door I.M bereikt wordt, en dat door te snuiven het een zeldzaamheid zal zijn.
Ik heb veel personen gesproken, die zowel poeder als kristallen snuiven, maar die nog nooit tot een K-hole gekomen zijn.
Je weet zeker het verschil als je ooit eens een I.M. hebt gedaan.
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psycho_Chrono zei:
Mwua spuiten zal ik waarschijnlijk nooit doen, lijkt me te gevaarlijk. Hoe lang ben je onder de zoden via Intra Musculair?
Klik om te vergroten...

Mijn trips duren ongeveer 1 uur. Hierna moet ik nog wel een half tot een heel uur blijven liggen, omdat ik dan nog erg wankel op mijn benen sta.
Maar na 1 uur is de hallucinatie volledig over.
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#14
@ketanest,

Ik weet niet of je mijn trip report had gelezen over de kleine tripjes die ik had mee gemaakt, ik gloof best datje denkt dat er veel bullshit gepost word op dit forum, dat is ook wel zo, heb ik zelf ook gemerkt... maar hoe wil je de ervaringen die ik beschrijf dan noemen ? Ik dacht zelf dat zulke ervaringen - K - Hole - genoemd werden?

Geef me een uitleg/opheldering svp.

Flut.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#15
@ ketanest, ik neem je bewering voor de volle 100% als waarheid.

Zal binnenkort eens een IM shot overwegen. :)
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flut zei:
@ketanest,

Ik weet niet of je mijn trip report had gelezen over de kleine tripjes die ik had mee gemaakt, ik gloof best datje denkt dat er veel bullshit gepost word op dit forum, dat is ook wel zo, heb ik zelf ook gemerkt... maar hoe wil je de ervaringen die ik beschrijf dan noemen ? Ik dacht zelf dat zulke ervaringen - K - Hole - genoemd werden?

Geef me een uitleg/opheldering svp.

Flut.
Klik om te vergroten...

Tijdens de K-hole raak je alles kwijt, daar weet je je niks meer van te herinneren. Je bent je echter wel bewust van dat moment, gaat vaak gepaard met angst, zeker als je dit de eerste paar keer meemaak.
Wat jij beschrijf is een voorstadium (of nastadium) van de K-hole, die zijn ook het mooiste, en heb je ook de fijnste herinneringen aan.
Ik ervaar de K-hole als in een gewichtloze ruimte waar ik kontakt heb met overleden personen, en met hogere machten, maar zonder beelden, wel geluiden in mijn hoofd. Hierna kom ik in het stadium wat jij beschrijf. Hier zijn ook hele levendige beelden bij, en ook geluiden.
Natuurlijk kan de beleving voor een ieder anders zijn, ik kan alleen maar uit mijn eigen ervaring spreken.
Ik spuit de vloeisof I.M. waardoor het effect sneller en intensiever is.
Door vele gesprekken die ik heb gehad met andere gebruikers, die het snuiven, zowel kristallen als poeder, die geven allemaal aan dat ze nooit in een K-hole kunnen geraken, gewoonweg dat ze niet genoeg op kunnen nemen. Er komt een moment dat je geen macht meer heb over je armen, dus kan je ook niet bij snuiven. Maar dit maak de ervaring zeker niet minder hoor, ook hiermee kan je levendige beelden ervaren.
Voor mij doet snuiven in ieder geval niet wat spuiten wel doet. Vandaar dat hier mijn voorkeur naar uit gaat.
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klinkt idd toch wel iets anders als mijn ervaringen. Iig vind ik de ervaringen die ik mee maak mooi genoeg en ben ik er nog lang niet klaar mee, kzie dat spuiten niet zo zitten, vind ik een beetje té, maarja thats me ha...

Bedank iig voor je toelichting, klinkt overigens wel erg cool:grin:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#18
zowel kristallen als poeder, die geven allemaal aan dat ze nooit in een K-hole kunnen geraken, gewoonweg dat ze niet genoeg op kunnen nemen. Er komt een moment dat je geen macht meer heb over je armen, dus kan je ook niet bij snuiven.
Klik om te vergroten...

Dit klopt, echter, moet je zeer nauwkeurig 4 lijntjes van van iets meer dan 50 mg maken.

Op elk neusgat snuif je er eerst twee, dan wacht je 8 minuten todat je ondanks al je robotachtigheid nog net goed kunt snuiven en herhaal je hetzelfde en ga je liggen. Goed uitgebalanceerd zal ertoe leiden dat je voelt dat die eerste dosis al behoorlijk goed opgenomen is door je slijmvliezen.

Het poeder moet ongelofelijk fijn zijn, lang met scheermesje fijnmaken. Een compleet open neus en 0% snoterrigheid. Alsnog zal de snelheid lager liggen dan bij IM, maar kan zeker door deze methode er veel dichterbij worden gebracht.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm dat ga ik dan toch maar eens proberen dan deze week ergens, klinkt namelijk zéér intressant
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Atropa zei:
zowel kristallen als poeder, die geven allemaal aan dat ze nooit in een K-hole kunnen geraken, gewoonweg dat ze niet genoeg op kunnen nemen. Er komt een moment dat je geen macht meer heb over je armen, dus kan je ook niet bij snuiven.
Klik om te vergroten...

Dit klopt, echter, moet je zeer nauwkeurig 4 lijntjes van van iets meer dan 50 mg maken.

Op elk neusgat snuif je er eerst twee, dan wacht je 8 minuten todat je ondanks al je robotachtigheid nog net goed kunt snuiven en herhaal je hetzelfde en ga je liggen. Goed uitgebalanceerd zal ertoe leiden dat je voelt dat die eerste dosis al behoorlijk goed opgenomen is door je slijmvliezen.

Het poeder moet ongelofelijk fijn zijn, lang met scheermesje fijnmaken. Een compleet open neus en 0% snoterrigheid. Alsnog zal de snelheid lager liggen dan bij IM, maar kan zeker door deze methode er veel dichterbij worden gebracht.
Klik om te vergroten...

Het probleem is de opname van het slijmvlies.
Als dit verzadigd is, wordt de rest met slijm weggespoeld naar je maag, en daar wordt het afgebroken door het maagzuur.
Dus de werking van de tweede lijntjes zijn niet zo efficient als de eerste lijntjes.
Hierdoor kan je gewoon niet in een K-hole komen, hoewel de werking wel heftig kan zijn, zoals halucinaties en zo.(en daar gaat het toch om)
Bij I.M. krijg je de volle shot in een keer, hierdoor wordt er een piek gecreeerd, en daardoor kan je in de K-hole komen.
Maar daar moet je jezelf niet te veel van voorstellen, ik probeer die het liefst te voorkomen.
Het moment er voor en er na zijn de mooiste momenten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."