Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen van gebruikers, beschrijvingen!

Ervaringen van gebruikers, beschrijvingen!

112 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psycho_Chrono zei:
dus een K-hole met snuiven is dus toch onzin ? Ik meende al dat k het ergens gelezen had hier, maar er zijn hier ook veel mensen die zeggen dat ze eenk-hole door snuiven kregen...


wie te geloven :confused:
Klik om te vergroten...

Dit is ook wat ik bedoel, dat de personen die niet weten waar ze over praten, hun reakties achterwege moeten laten. Het staat wel interesant. Maar voor de kenner ziet het er heel dom uit, die prikt hier direkt doorheen. Ga er maar vanuit dat de K-hole in ieder geval door I.M bereikt wordt, en dat door te snuiven het een zeldzaamheid zal zijn.
Ik heb veel personen gesproken, die zowel poeder als kristallen snuiven, maar die nog nooit tot een K-hole gekomen zijn.
Je weet zeker het verschil als je ooit eens een I.M. hebt gedaan.
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psycho_Chrono zei:
Mwua spuiten zal ik waarschijnlijk nooit doen, lijkt me te gevaarlijk. Hoe lang ben je onder de zoden via Intra Musculair?
Klik om te vergroten...

Mijn trips duren ongeveer 1 uur. Hierna moet ik nog wel een half tot een heel uur blijven liggen, omdat ik dan nog erg wankel op mijn benen sta.
Maar na 1 uur is de hallucinatie volledig over.
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#3
@ketanest,

Ik weet niet of je mijn trip report had gelezen over de kleine tripjes die ik had mee gemaakt, ik gloof best datje denkt dat er veel bullshit gepost word op dit forum, dat is ook wel zo, heb ik zelf ook gemerkt... maar hoe wil je de ervaringen die ik beschrijf dan noemen ? Ik dacht zelf dat zulke ervaringen - K - Hole - genoemd werden?

Geef me een uitleg/opheldering svp.

Flut.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#4
@ ketanest, ik neem je bewering voor de volle 100% als waarheid.

Zal binnenkort eens een IM shot overwegen. :)
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flut zei:
@ketanest,

Ik weet niet of je mijn trip report had gelezen over de kleine tripjes die ik had mee gemaakt, ik gloof best datje denkt dat er veel bullshit gepost word op dit forum, dat is ook wel zo, heb ik zelf ook gemerkt... maar hoe wil je de ervaringen die ik beschrijf dan noemen ? Ik dacht zelf dat zulke ervaringen - K - Hole - genoemd werden?

Geef me een uitleg/opheldering svp.

Flut.
Klik om te vergroten...

Tijdens de K-hole raak je alles kwijt, daar weet je je niks meer van te herinneren. Je bent je echter wel bewust van dat moment, gaat vaak gepaard met angst, zeker als je dit de eerste paar keer meemaak.
Wat jij beschrijf is een voorstadium (of nastadium) van de K-hole, die zijn ook het mooiste, en heb je ook de fijnste herinneringen aan.
Ik ervaar de K-hole als in een gewichtloze ruimte waar ik kontakt heb met overleden personen, en met hogere machten, maar zonder beelden, wel geluiden in mijn hoofd. Hierna kom ik in het stadium wat jij beschrijf. Hier zijn ook hele levendige beelden bij, en ook geluiden.
Natuurlijk kan de beleving voor een ieder anders zijn, ik kan alleen maar uit mijn eigen ervaring spreken.
Ik spuit de vloeisof I.M. waardoor het effect sneller en intensiever is.
Door vele gesprekken die ik heb gehad met andere gebruikers, die het snuiven, zowel kristallen als poeder, die geven allemaal aan dat ze nooit in een K-hole kunnen geraken, gewoonweg dat ze niet genoeg op kunnen nemen. Er komt een moment dat je geen macht meer heb over je armen, dus kan je ook niet bij snuiven. Maar dit maak de ervaring zeker niet minder hoor, ook hiermee kan je levendige beelden ervaren.
Voor mij doet snuiven in ieder geval niet wat spuiten wel doet. Vandaar dat hier mijn voorkeur naar uit gaat.
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt idd toch wel iets anders als mijn ervaringen. Iig vind ik de ervaringen die ik mee maak mooi genoeg en ben ik er nog lang niet klaar mee, kzie dat spuiten niet zo zitten, vind ik een beetje té, maarja thats me ha...

Bedank iig voor je toelichting, klinkt overigens wel erg cool:grin:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#7
zowel kristallen als poeder, die geven allemaal aan dat ze nooit in een K-hole kunnen geraken, gewoonweg dat ze niet genoeg op kunnen nemen. Er komt een moment dat je geen macht meer heb over je armen, dus kan je ook niet bij snuiven.
Klik om te vergroten...

Dit klopt, echter, moet je zeer nauwkeurig 4 lijntjes van van iets meer dan 50 mg maken.

Op elk neusgat snuif je er eerst twee, dan wacht je 8 minuten todat je ondanks al je robotachtigheid nog net goed kunt snuiven en herhaal je hetzelfde en ga je liggen. Goed uitgebalanceerd zal ertoe leiden dat je voelt dat die eerste dosis al behoorlijk goed opgenomen is door je slijmvliezen.

Het poeder moet ongelofelijk fijn zijn, lang met scheermesje fijnmaken. Een compleet open neus en 0% snoterrigheid. Alsnog zal de snelheid lager liggen dan bij IM, maar kan zeker door deze methode er veel dichterbij worden gebracht.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm dat ga ik dan toch maar eens proberen dan deze week ergens, klinkt namelijk zéér intressant
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Atropa zei:
zowel kristallen als poeder, die geven allemaal aan dat ze nooit in een K-hole kunnen geraken, gewoonweg dat ze niet genoeg op kunnen nemen. Er komt een moment dat je geen macht meer heb over je armen, dus kan je ook niet bij snuiven.
Klik om te vergroten...

Dit klopt, echter, moet je zeer nauwkeurig 4 lijntjes van van iets meer dan 50 mg maken.

Op elk neusgat snuif je er eerst twee, dan wacht je 8 minuten todat je ondanks al je robotachtigheid nog net goed kunt snuiven en herhaal je hetzelfde en ga je liggen. Goed uitgebalanceerd zal ertoe leiden dat je voelt dat die eerste dosis al behoorlijk goed opgenomen is door je slijmvliezen.

Het poeder moet ongelofelijk fijn zijn, lang met scheermesje fijnmaken. Een compleet open neus en 0% snoterrigheid. Alsnog zal de snelheid lager liggen dan bij IM, maar kan zeker door deze methode er veel dichterbij worden gebracht.
Klik om te vergroten...

Het probleem is de opname van het slijmvlies.
Als dit verzadigd is, wordt de rest met slijm weggespoeld naar je maag, en daar wordt het afgebroken door het maagzuur.
Dus de werking van de tweede lijntjes zijn niet zo efficient als de eerste lijntjes.
Hierdoor kan je gewoon niet in een K-hole komen, hoewel de werking wel heftig kan zijn, zoals halucinaties en zo.(en daar gaat het toch om)
Bij I.M. krijg je de volle shot in een keer, hierdoor wordt er een piek gecreeerd, en daardoor kan je in de K-hole komen.
Maar daar moet je jezelf niet te veel van voorstellen, ik probeer die het liefst te voorkomen.
Het moment er voor en er na zijn de mooiste momenten.
k
kippekontLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ketanest, heb jij vaak Out of body experiences gehad??
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#11
kippekont zei:
Ketanest, heb jij vaak Out of body experiences gehad??
Klik om te vergroten...

Ja, die heb ik regelmatig. Ik heb het idee dat dit samenhangt met de z.g.n. K-hole, of zelfs nog verder. Op die momenten ben ik helemaal vrij, zie mezelf op bed liggen, en kan overal naartoe waar ik heen wil.
In het begin had ik wel veel angstige momenten, omdat je die ervaring koppelt aan dood zijn. Maar nu weet ik gewoon dat dood niet het einde is, en dat er nog meer is dan het hier en nu. Ik voel me erg gelukkig op die momenten.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
ketanest zei:
kippekont zei:
Ketanest, heb jij vaak Out of body experiences gehad??
Klik om te vergroten...

Ja, die heb ik regelmatig. Ik heb het idee dat dit samenhangt met de z.g.n. K-hole, of zelfs nog verder. Op die momenten ben ik helemaal vrij, zie mezelf op bed liggen, en kan overal naartoe waar ik heen wil.
In het begin had ik wel veel angstige momenten, omdat je die ervaring koppelt aan dood zijn. Maar nu weet ik gewoon dat dood niet het einde is, en dat er nog meer is dan het hier en nu. Ik voel me erg gelukkig op die momenten.
Klik om te vergroten...

Blijft er na dat gevoel ook een euforische roes achterliggen? hetgeen je vaak hoort bij die ervaringen ? En heeft het je kijk op de wereld / je leven ook verandert?
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb ff een vraag he,
Dus ik hoop dat iemand dit snel leest zodat ik weet wat ik moet doen

want ik vroeg me af als ik nou nog keta pak of ik dan wel gewoon in staat ben om morgenochtend om 11 uur te werken
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psycho_Chrono zei:
ketanest zei:
kippekont zei:
Ketanest, heb jij vaak Out of body experiences gehad??
Klik om te vergroten...

Ja, die heb ik regelmatig. Ik heb het idee dat dit samenhangt met de z.g.n. K-hole, of zelfs nog verder. Op die momenten ben ik helemaal vrij, zie mezelf op bed liggen, en kan overal naartoe waar ik heen wil.
In het begin had ik wel veel angstige momenten, omdat je die ervaring koppelt aan dood zijn. Maar nu weet ik gewoon dat dood niet het einde is, en dat er nog meer is dan het hier en nu. Ik voel me erg gelukkig op die momenten.
Klik om te vergroten...

Blijft er na dat gevoel ook een euforische roes achterliggen? hetgeen je vaak hoort bij die ervaringen ? En heeft het je kijk op de wereld / je leven ook verandert?
Klik om te vergroten...

Ik heb eerder in dit topic een van mijn ervaringen geprobeert op te schrijven, daaruit blijkt ook hoe ingrijpend zo iets is.
Ja het heeft mijn kijk op de wereld volledig veranderd, je lijkt meer te weten en te begrijpen, en al helemaal geen angst meer voor de dood.
Soms verlang ik er zelfs wel naar, hoewel ik niet met zelfmoord plannen rondloop, maar het is een gevoel.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik kan dat gevoel volkomen begrijpen, na een zéér leerzame LSD trip ben ik ook anders gaan nadenken over het leven en ben ik veel gaan lezen over spiritualiteit, die beschrijven ongeveer ook wel de dingen die jij hebt meegemaakt, maar die bereikten dat via meditatie...interessant onderwerp:)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
zoals Ketanest alles beschrijft.. klinkt het allemaal zo mooi.

Mijn keta ervaringen hebben mij helaas niet anders over het leven laten nadenken. Het waren leuke ervaringen.. maar dat was het ook wel.

Let wel.. ik heb het gesnoven, en heb nog niet veel geëxperimenteerd met Keta.
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Atropa zei:
@ ketanest, ik neem je bewering voor de volle 100% als waarheid.

Zal binnenkort eens een IM shot overwegen. :)
Klik om te vergroten...

Lees dan wel eerst alle berichten hierover. Er staat in een van de berichten ook een link naar een site met foto's hoe je I.M. moet injecteren.
Ik heb de link even opgezocht voor je.
Op deze link is heel goed te zien hoe je IM moet injecteren.

http://www.spotinjections.com/index3.htm

Kies hier voor de TIGH link.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#18
***Star_System*** zei:
Ik heb ff een vraag he,
Dus ik hoop dat iemand dit snel leest zodat ik weet wat ik moet doen

want ik vroeg me af als ik nou nog keta pak of ik dan wel gewoon in staat ben om morgenochtend om 11 uur te werken
Klik om te vergroten...
Ik zou het niet doen,omdat het je trip kan beïnvloeden dat je weet dat je moet "haasten"
Ik weet niet wat voor werk je doet,maar ik denk dat het onvernantwoord is.
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Vorig weekend wat teveel gedaan, lag in de zetel "volledig" bij men positieven, hoorde en zag (welliswaar wat wazig) alles maar kon zelf niets zeggen en kon niets bewegen, was wel wat eigenaardig :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lijkt mij dat 't makkelijk kan, lekker slapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."