Flut zei:
@ketanest,
Ik weet niet of je mijn trip report had gelezen over de kleine tripjes die ik had mee gemaakt, ik gloof best datje denkt dat er veel bullshit gepost word op dit forum, dat is ook wel zo, heb ik zelf ook gemerkt... maar hoe wil je de ervaringen die ik beschrijf dan noemen ? Ik dacht zelf dat zulke ervaringen - K - Hole - genoemd werden?
Geef me een uitleg/opheldering svp.
Flut.
Tijdens de K-hole raak je alles kwijt, daar weet je je niks meer van te herinneren. Je bent je echter wel bewust van dat moment, gaat vaak gepaard met angst, zeker als je dit de eerste paar keer meemaak.
Wat jij beschrijf is een voorstadium (of nastadium) van de K-hole, die zijn ook het mooiste, en heb je ook de fijnste herinneringen aan.
Ik ervaar de K-hole als in een gewichtloze ruimte waar ik kontakt heb met overleden personen, en met hogere machten, maar zonder beelden, wel geluiden in mijn hoofd. Hierna kom ik in het stadium wat jij beschrijf. Hier zijn ook hele levendige beelden bij, en ook geluiden.
Natuurlijk kan de beleving voor een ieder anders zijn, ik kan alleen maar uit mijn eigen ervaring spreken.
Ik spuit de vloeisof I.M. waardoor het effect sneller en intensiever is.
Door vele gesprekken die ik heb gehad met andere gebruikers, die het snuiven, zowel kristallen als poeder, die geven allemaal aan dat ze nooit in een K-hole kunnen geraken, gewoonweg dat ze niet genoeg op kunnen nemen. Er komt een moment dat je geen macht meer heb over je armen, dus kan je ook niet bij snuiven. Maar dit maak de ervaring zeker niet minder hoor, ook hiermee kan je levendige beelden ervaren.
Voor mij doet snuiven in ieder geval niet wat spuiten wel doet. Vandaar dat hier mijn voorkeur naar uit gaat.