Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen van gebruikers, beschrijvingen!

Ervaringen van gebruikers, beschrijvingen!

112 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
ketanest zei:
Had je die visuals met je ogen open? of waren het beelden in je hoofd met je ogen dicht?
Verder herken ik wel het een en ander, maar ik weet zeker als je het een keer IM spuit, dat dit een hele nieuwe ervaring voor je zal zijn.
Ook zou ik je aanraden om zo'n zwaardere trip eens zonder koptelefoon te doen, alleen omgevingsgeluiden, en met je ogen open, maar wel heel gedempt licht. Dan kom je in een totaal andere wereld terecht.
Leuk om ook eens een andere ervaring te lezen.
Klik om te vergroten...

Toen ik tripte met koptelefoon waren de visuals in een totaal donkere kamer met ogen dicht, maar als ik ze open deed bleven ze later gewoon. Uiteraard heb ik ook een aantal keer zonder koptelefoon getript, toen waren de visuals ook met ogen open. Toen wist ik niet eens meer of ik ze open of dicht had.

Jessica zei:
Weet je ook hoeveel ketamine er in zit?
Weet je ook of het versneden is, of als het puur is, of je het kan versnijden, zodat je meer heb?
Waarom heb je het nog nooit gepoten? vind je dat te gevaarlijk?
Krijg je geen last van je neus (slijmvlies) met dat snuiven?
Ik heb ook gelezen dat ketamine vaak versneden word met cocaine, klopt dat?
Het zijn mischien niet de slimste vragen, maar ik wil er graag zoveel mogelijk van weten voor ik er aan begin.
Het lijkt mij wel een hele chille drug.
Klik om te vergroten...

We hebben de kristallen een keer gesublimeerd en ze zijn gewoon puur. De details van de samenstelling van ketamine zijn me niet bekend, ik raad je aan daarvoor op www.erowid.org te kijken.
In principe is poeder gewoon gebroken kristal. Ik heb geen ervaring met dealers die ketamine versnijden, maar het zal vast wel voorkomen. Dit heb je alleen wel meteen door.
Ik heb het nog nooit gespoten omdat ik niet aan vloeibare ketamine kan komen dat sowieso eerst met iemand wil doen die dat vaker heeft gedaan.
Het valt wel mee hoeveel last je krijgt van je slijmvlies, prettig is alleen anders. Vooral als het in je strot kruipt is het heel erg smerig.
Ketamine wordt inderdaad op feesten i.c.m cocaine gebruikt, aangezien cocaine duurder dan ketamine is, zal de dealer dit er waarschijnlijk wel bij vertellen.

Het is inderdaad een chille drug en ook gewoon veilig. Verstandig experimenteren doe je door te beginnen met een hele kleine dosis en deze langzaam op te voeren. Je neemt bijvoorbeeld 1 mespuntje en wacht dan minimaal een uur. Een overdosis ketamine door je neus halen is sowieso onmogelijk omdat je slijmvlies niet zoveel op kan nemen.
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ketamine Trip

WOW!
Zaterdag voor de eerste keer ketamine genomen, 1,5ml gespoten in mijn beenspieren.
Het is onbeschrijflijk want er dan met je gebeurt. Eerst zat ik in een soort
achtbaan, heel heftig werd ik alle kanten op geschut.
Toen kwam ik in een soort paralelle wereld terecht, waar je alleen kan komen door je bewustzijn te verschuiven, zo werd mij dit verteld.
Heel veel geluiden en beelden, waar ik geen touw aan vast kon knopen. Ergens in mijn geheugen zit die hele trip opgeslagen, ik weet ook wel veel wat er is gebeurt, maar ik kan er geen woorden voor vinden om het te beschrijven.
Hoewel ik erg zenuwachtig was toen ik de injectie ging spuiten, en met alles wat ik er over heb gelezen en gehoord heb je toch een verwachting van wat er kan gebeuren. Maar de werkelijkheid overstijgt de verwachting, het is zo indrukwekkend, en het is zo mooi, zo rustgevend, dit zijn de woorden die bij me opkomen als ik er over nadenk.
Ik ga proberen een dagboek bij te houden van alle trips die ik ga maken, mischien kan ik dan een beetje orde krijgen in mijn gedachten.
Het is zeker iets wat ik wel regelmatig wil doen, beter dan sex. :hearteyes:
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ketamine Trip

Ik heb gisteravond mijn 10e trip gemaakt, het begint me steeds beter te bevallen. Er is een steeds terugkerend thema, "Paralelle Wereld", die is er gewoon, op de zelfde plaats als waar wij zijn, alleen in een andere dimensie. Het klinkt mischien een beetje zweverig, maar als zij uitleggen hoe het in elkaar zit, begrijp je het helemaal.
Ik begin er ook personen te herkennen, en die zijn dan blij dat ze weer kontakt met me hebben. Ze doen ook van alles om mij op mijn gemak te laten zijn, ze stellen me gerust, we comuniceren uitgebreid.
Mijn dagboek begint zich al aardig te vullen, ik probeer direkt na iedere trip alles op te schrijven. Hoewel het niet altijd even duidelijk is, kan ik op deze manier er wel struktuur in brengen.
Ik ben van plan om een website te maken waar ik mijn hele dagboek op ga publiceren. Als het zo ver is post ik de link op dit forum.
:hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik had gehoord dat je een bijna doodservaring kan krijgen omdat je hart zo langzaam gaat, bijna stopt dus.
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#5
DarkScope zei:
ik had gehoord dat je een bijna doodservaring kan krijgen omdat je hart zo langzaam gaat, bijna stopt dus.
Klik om te vergroten...

Ik heb juist het idee dat mijn hart sneller slaat, soms is het net of ik 2 hartslagen voel.
Het is een kwestie van je bewustzijn verschuiven, dit voel je heel goed aan.
:hearteyes:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
DarkScope zei:
ik had gehoord dat je een bijna doodservaring kan krijgen omdat je hart zo langzaam gaat, bijna stopt dus.
Klik om te vergroten...


whahaha
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat heb jij een ranzige avatar...
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Intoxicated zei:
Wat heb jij een ranzige avatar...
Klik om te vergroten...

Ieder zen ding. :)
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxicated zei:
Wat heb jij een ranzige avatar...
Klik om te vergroten...

Vind jij een "Duiveltje" ranzig dan?

:hearteyes:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat ik hier overigens lees dat het niet verslavend is, is gewoon onzin. Ik zou er echt een beetje mee oppassen, er staat dat je nu al weer 10 keer hebt gedaan, in zo'n korte periode. Dat is bijna 1x per 2 dagen.. om even nutsss te quoten: LESS IS MORE!
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jessica zei:
Dzy zei:
Wat ik hier overigens lees dat het niet verslavend is, is gewoon onzin. Ik zou er echt een beetje mee oppassen, er staat dat je nu al weer 10 keer hebt gedaan, in zo'n korte periode. Dat is bijna 1x per 2 dagen.. om even nutsss te quoten: LESS IS MORE!
Klik om te vergroten...

Verslaafd (lichaamlijk) wil zeggen, dat je lichaam er om vraagt, het nodig heeft, dit is niet zo met Ketamine. Het is wel een beetje (geestelijk) verslavend, je wil graag terug naar zo'n trip, een beetje te vergelijken met thrillseekers, mensen die steeds weer in een rollercoaster gaan, omdat ze er een kick van krijgen. Maar als je het niet voorhanden hebt, ga je geen gekke dingen doen om het toch te krijgen.
Zo vaak achter elkaar een trip nemen is meer een praktisch probleem. Als je een flesje eenmaal open heb, is het ongeveer 1 week als injectievloeistof te gebruiken, dus maak je dit op. Hierna kan je probleemloos weer een pause inlassen.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Also.. be careful with this stuff.. if you have a steady supply or a large pile of it, many many people have a habituation problem.. one Ketamine user friend recommends that you set yourself limits *before* you ever try it so you can have a benchmark against which you can judge your usage. Write down the limits.. What do you think a reasonable maximum usage would be? once per month? once per week? twice per day? Check in with your pre-K usage limits and (if possible) have someone close to you that you can confide in about your use so they can act as an external sanity check. I know several people who have started out using K and have fallen into patterns of use much higher than they expected.. John Lilly is a good example of someone who ended up using A LOT, but there are many others. Using once per day or more may also cause long term "damage" to your brain. One person I know was using once to twice per day for six months and now (1.5 years later) feels that he has done permanent damage to himself.. he gets flashes and streaks in his vision :\\ Mostly the dangers are more subtle - a type of psychic dependence on K, paranoia, ego centricism, etc.

bron: erowid.

Het is een van de weinige hallucinogenen die wel verslavend is, en niet alleen geestelijk. Overigens is coke ook niet lichamelijk verslavend, maar wel zwaar geestelijk, dus dat zegt niks.
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dzy zei:
Wat ik hier overigens lees dat het niet verslavend is, is gewoon onzin. Ik zou er echt een beetje mee oppassen, er staat dat je nu al weer 10 keer hebt gedaan, in zo'n korte periode. Dat is bijna 1x per 2 dagen.. om even nutsss te quoten: LESS IS MORE!
Klik om te vergroten...

Zoals ik ook al in eerdere topics heb geschreven, ik gebruik het al 5 jaar. In de eeste paar jaar 1 a 2 keer per dag, nu 4 keer per week. (dan is het flesje leeg)
Het probleem wat zich voor kan gaan doen is tolerantie, en na heel lang dagelijks gebruik, rood worden van de huid. Aan die tolerantie moet je niet toegeven door meer te gaan spuiten. Dit is allemaal op te lossen door een paar weken pause in te lassen, dit gaat probleemloos, omdat het niet lichaamlijk verslavend is. Hierna kan je gewoon weer met een lage dosis verder gaan.
Als je er hersenafwijkingen van zou krijgen, moet dat bij mij toch wel ondertussen het geval zijn. Ik ben regelmatig bij een neuroloog geweest in de afgelopen 5 jaar, en die heeft tot nu toe nooit iets kunnen constateren.
"LESS IS MORE" klopt wel, ik krijg de mooiste trips met een lage dosering.(2,5ml)
In het eerste jaar heb ik dit wel eens opgevoerd tot 6,5ml per keer, maar dit had nooit het gewenste resultaat.

Het is wel zo, dat je geestelijk evenwichtig moet zijn, en niet snel in paniek moet raken, voordat je Ketamine gaat spuiten. Als je aanleg hebt voor psychose moet je hier ZEKER niet aan beginnen.

Heb jij het weleens gebruikt DZY? Omdat je zo zeker bent dat dit de enige hallucinogeen is die verslavend is! Heb je hier ervaring mee? of is het van horen en zeggen?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het nog niet gebruikt, maar ik vind erowid toch wel een van de beste sources betreffende kloppende informatie over drugs. Ze hebben het daar over de enige lichamelijk verslavende drugs die hallucinogeen is, en dat geloof ik ook wel :)
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dzy zei:
Ik heb het nog niet gebruikt, maar ik vind erowid toch wel een van de beste sources betreffende kloppende informatie over drugs. Ze hebben het daar over de enige lichamelijk verslavende drugs die hallucinogeen is, en dat geloof ik ook wel :)
Klik om te vergroten...

Achter wie kan je nu beter gaan staan, achter iemand die al 5 jaar ervaring heeft, en onder strenge controle van artsen de Ketamine heeft gebruikt, of iemand die het gezien heeft van iemand die het gehoord heeft? Dit laatste is bewust zo geschreven, dit is geen hersenbeschadiging.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mwua spuiten zal ik waarschijnlijk nooit doen, lijkt me te gevaarlijk. Hoe lang ben je onder de zoden via Intra Musculair?
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dzy zei:
Erowid is een verzameling van informatie van miljoenen gebruikers en medische informatie, als je het niet erg vind, vind ik dat betrouwbaarder dan de ervaring van 1 persoon, hoe lang die persoon al dan niet gebruikt.
Klik om te vergroten...

De engelse bron, die je eerder heb gebruikt, is zelf ook geen gebruiker, ook hij heeft het van horen en zeggen. Hij heeft het over een specifiek geval, die op dat moment bepaalde klachten heeft die bij de tolerantie kan horen.
Dit is echter van voorbijgaande aard, na een paar weken geen Ketamine gebruik verdwijnen deze verschijnselen weer.
Wetenschappelijk is bewezen, staat ook in de bijsluiter, dat deze stof niet lichaamlijk verslavend is.
Dan moet je ook gaan verbieden dat mensen in een rollercoaster gaan om " een kick" te krijgen, want dit is het!
Het is minder schadelijk om Ketamine te gebruiken, dan alcohol of roken.
En dit heb ik zelf uit ervaring! Niet van horen en zeggen!
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vind het fantastisch om te smoren op ketamine :hearteyes: bij mij zorgt da der voor da ik de gekste dingens eerst zie. meestal alleen als ik men ogen sluit vorige keer toen da gebeurde, zag ik een vriendin van mij en zij was in Complex ( zo een dancing bij ons in St Niklaas) zij kwam voor mij staan en begon een praatje te make, maar vanaf het moment da zij voor mij stond veranderde zij in een andere persoon en daarna weer ineen andere en dat gebeurde elke keer sneller en sneller...echt vreemd maar wel leuk
ik was toen ook een film me een vriend aan het zien en ik heb ook niks van die film gehoord ik moest daar super veel moeite voor doen inplaats daarvan zag ik allemaal letters rond zweve( wel me men ogen toe e) die groter en kleiner werden en van kleur veranderde echt amusant :grin:
G
GorrilaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe lang duurt zo'n K-trip eigenlijk....?
En hoeveel zou je de eerste keer nemen....?
Ervaringen met K en sex...?
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vind ket en sex echt geweldig!!!!!
ik kan echt intens geniete en ben echt wel geil ge moet het zeker is probere!!
k
kartonLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb ervaring met ketamine in poedervorm en inderdaad da sta er zover van dan ervaringe die ik geleze eb door IM injectie.
sta ook wel open voor IMgebruik enkel het voelt zo een stap verder. Het inspuiten. hoe begin je daar in godsnaam aan. en ook, zou niet weten waar de vloeibare vorm te kope. je doet dit nu eenmaal tochniet in een apotheek.
jammer dat de meeste mensen hier van nederland zijn :wink:
ook al is dat natuurlijk niet zo heel ver. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."