#1
ketanest zei:Had je die visuals met je ogen open? of waren het beelden in je hoofd met je ogen dicht?
Verder herken ik wel het een en ander, maar ik weet zeker als je het een keer IM spuit, dat dit een hele nieuwe ervaring voor je zal zijn.
Ook zou ik je aanraden om zo'n zwaardere trip eens zonder koptelefoon te doen, alleen omgevingsgeluiden, en met je ogen open, maar wel heel gedempt licht. Dan kom je in een totaal andere wereld terecht.
Leuk om ook eens een andere ervaring te lezen.
Toen ik tripte met koptelefoon waren de visuals in een totaal donkere kamer met ogen dicht, maar als ik ze open deed bleven ze later gewoon. Uiteraard heb ik ook een aantal keer zonder koptelefoon getript, toen waren de visuals ook met ogen open. Toen wist ik niet eens meer of ik ze open of dicht had.
Jessica zei:Weet je ook hoeveel ketamine er in zit?
Weet je ook of het versneden is, of als het puur is, of je het kan versnijden, zodat je meer heb?
Waarom heb je het nog nooit gepoten? vind je dat te gevaarlijk?
Krijg je geen last van je neus (slijmvlies) met dat snuiven?
Ik heb ook gelezen dat ketamine vaak versneden word met cocaine, klopt dat?
Het zijn mischien niet de slimste vragen, maar ik wil er graag zoveel mogelijk van weten voor ik er aan begin.
Het lijkt mij wel een hele chille drug.
We hebben de kristallen een keer gesublimeerd en ze zijn gewoon puur. De details van de samenstelling van ketamine zijn me niet bekend, ik raad je aan daarvoor op www.erowid.org te kijken.
In principe is poeder gewoon gebroken kristal. Ik heb geen ervaring met dealers die ketamine versnijden, maar het zal vast wel voorkomen. Dit heb je alleen wel meteen door.
Ik heb het nog nooit gespoten omdat ik niet aan vloeibare ketamine kan komen dat sowieso eerst met iemand wil doen die dat vaker heeft gedaan.
Het valt wel mee hoeveel last je krijgt van je slijmvlies, prettig is alleen anders. Vooral als het in je strot kruipt is het heel erg smerig.
Ketamine wordt inderdaad op feesten i.c.m cocaine gebruikt, aangezien cocaine duurder dan ketamine is, zal de dealer dit er waarschijnlijk wel bij vertellen.
Het is inderdaad een chille drug en ook gewoon veilig. Verstandig experimenteren doe je door te beginnen met een hele kleine dosis en deze langzaam op te voeren. Je neemt bijvoorbeeld 1 mespuntje en wacht dan minimaal een uur. Een overdosis ketamine door je neus halen is sowieso onmogelijk omdat je slijmvlies niet zoveel op kan nemen.