#1
Had je die visuals met je ogen open? of waren het beelden in je hoofd met je ogen dicht?
Verder herken ik wel het een en ander, maar ik weet zeker als je het een keer IM spuit, dat dit een hele nieuwe ervaring voor je zal zijn.
Ook zou ik je aanraden om zo'n zwaardere trip eens zonder koptelefoon te doen, alleen omgevingsgeluiden, en met je ogen open, maar wel heel gedempt licht. Dan kom je in een totaal andere wereld terecht.
Leuk om ook eens een andere ervaring te lezen.
Verder herken ik wel het een en ander, maar ik weet zeker als je het een keer IM spuit, dat dit een hele nieuwe ervaring voor je zal zijn.
Ook zou ik je aanraden om zo'n zwaardere trip eens zonder koptelefoon te doen, alleen omgevingsgeluiden, en met je ogen open, maar wel heel gedempt licht. Dan kom je in een totaal andere wereld terecht.
Leuk om ook eens een andere ervaring te lezen.