Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen van gebruikers, beschrijvingen!

Ervaringen van gebruikers, beschrijvingen!

112 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Had je die visuals met je ogen open? of waren het beelden in je hoofd met je ogen dicht?
Verder herken ik wel het een en ander, maar ik weet zeker als je het een keer IM spuit, dat dit een hele nieuwe ervaring voor je zal zijn.
Ook zou ik je aanraden om zo'n zwaardere trip eens zonder koptelefoon te doen, alleen omgevingsgeluiden, en met je ogen open, maar wel heel gedempt licht. Dan kom je in een totaal andere wereld terecht.
Leuk om ook eens een andere ervaring te lezen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
damn man.
heb echt spijt dat die tandarts die ketalar kon krijgen ut niet meer doet want dit wil ik gegarandeerd ook :( :( :(
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#3
He, Zommes. Wat is het verschil tussen kristallen en poeder?
Weet je ook hoeveel ketamine er in zit?
Weet je ook of het versneden is, of als het puur is, of je het kan versnijden, zodat je meer heb?
Waarom heb je het nog nooit gepoten? vind je dat te gevaarlijk?
Krijg je geen last van je neus (slijmvlies) met dat snuiven?
Ik heb ook gelezen dat ketamine vaak versneden word met cocaine, klopt dat?
Het zijn mischien niet de slimste vragen, maar ik wil er graag zoveel mogelijk van weten voor ik er aan begin.
Het lijkt mij wel een hele chille drug.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
ketanest zei:
Had je die visuals met je ogen open? of waren het beelden in je hoofd met je ogen dicht?
Verder herken ik wel het een en ander, maar ik weet zeker als je het een keer IM spuit, dat dit een hele nieuwe ervaring voor je zal zijn.
Ook zou ik je aanraden om zo'n zwaardere trip eens zonder koptelefoon te doen, alleen omgevingsgeluiden, en met je ogen open, maar wel heel gedempt licht. Dan kom je in een totaal andere wereld terecht.
Leuk om ook eens een andere ervaring te lezen.
Klik om te vergroten...

Toen ik tripte met koptelefoon waren de visuals in een totaal donkere kamer met ogen dicht, maar als ik ze open deed bleven ze later gewoon. Uiteraard heb ik ook een aantal keer zonder koptelefoon getript, toen waren de visuals ook met ogen open. Toen wist ik niet eens meer of ik ze open of dicht had.

Jessica zei:
Weet je ook hoeveel ketamine er in zit?
Weet je ook of het versneden is, of als het puur is, of je het kan versnijden, zodat je meer heb?
Waarom heb je het nog nooit gepoten? vind je dat te gevaarlijk?
Krijg je geen last van je neus (slijmvlies) met dat snuiven?
Ik heb ook gelezen dat ketamine vaak versneden word met cocaine, klopt dat?
Het zijn mischien niet de slimste vragen, maar ik wil er graag zoveel mogelijk van weten voor ik er aan begin.
Het lijkt mij wel een hele chille drug.
Klik om te vergroten...

We hebben de kristallen een keer gesublimeerd en ze zijn gewoon puur. De details van de samenstelling van ketamine zijn me niet bekend, ik raad je aan daarvoor op www.erowid.org te kijken.
In principe is poeder gewoon gebroken kristal. Ik heb geen ervaring met dealers die ketamine versnijden, maar het zal vast wel voorkomen. Dit heb je alleen wel meteen door.
Ik heb het nog nooit gespoten omdat ik niet aan vloeibare ketamine kan komen dat sowieso eerst met iemand wil doen die dat vaker heeft gedaan.
Het valt wel mee hoeveel last je krijgt van je slijmvlies, prettig is alleen anders. Vooral als het in je strot kruipt is het heel erg smerig.
Ketamine wordt inderdaad op feesten i.c.m cocaine gebruikt, aangezien cocaine duurder dan ketamine is, zal de dealer dit er waarschijnlijk wel bij vertellen.

Het is inderdaad een chille drug en ook gewoon veilig. Verstandig experimenteren doe je door te beginnen met een hele kleine dosis en deze langzaam op te voeren. Je neemt bijvoorbeeld 1 mespuntje en wacht dan minimaal een uur. Een overdosis ketamine door je neus halen is sowieso onmogelijk omdat je slijmvlies niet zoveel op kan nemen.
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ketamine Trip

WOW!
Zaterdag voor de eerste keer ketamine genomen, 1,5ml gespoten in mijn beenspieren.
Het is onbeschrijflijk want er dan met je gebeurt. Eerst zat ik in een soort
achtbaan, heel heftig werd ik alle kanten op geschut.
Toen kwam ik in een soort paralelle wereld terecht, waar je alleen kan komen door je bewustzijn te verschuiven, zo werd mij dit verteld.
Heel veel geluiden en beelden, waar ik geen touw aan vast kon knopen. Ergens in mijn geheugen zit die hele trip opgeslagen, ik weet ook wel veel wat er is gebeurt, maar ik kan er geen woorden voor vinden om het te beschrijven.
Hoewel ik erg zenuwachtig was toen ik de injectie ging spuiten, en met alles wat ik er over heb gelezen en gehoord heb je toch een verwachting van wat er kan gebeuren. Maar de werkelijkheid overstijgt de verwachting, het is zo indrukwekkend, en het is zo mooi, zo rustgevend, dit zijn de woorden die bij me opkomen als ik er over nadenk.
Ik ga proberen een dagboek bij te houden van alle trips die ik ga maken, mischien kan ik dan een beetje orde krijgen in mijn gedachten.
Het is zeker iets wat ik wel regelmatig wil doen, beter dan sex. :hearteyes:
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ketamine Trip

Ik heb gisteravond mijn 10e trip gemaakt, het begint me steeds beter te bevallen. Er is een steeds terugkerend thema, "Paralelle Wereld", die is er gewoon, op de zelfde plaats als waar wij zijn, alleen in een andere dimensie. Het klinkt mischien een beetje zweverig, maar als zij uitleggen hoe het in elkaar zit, begrijp je het helemaal.
Ik begin er ook personen te herkennen, en die zijn dan blij dat ze weer kontakt met me hebben. Ze doen ook van alles om mij op mijn gemak te laten zijn, ze stellen me gerust, we comuniceren uitgebreid.
Mijn dagboek begint zich al aardig te vullen, ik probeer direkt na iedere trip alles op te schrijven. Hoewel het niet altijd even duidelijk is, kan ik op deze manier er wel struktuur in brengen.
Ik ben van plan om een website te maken waar ik mijn hele dagboek op ga publiceren. Als het zo ver is post ik de link op dit forum.
:hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik had gehoord dat je een bijna doodservaring kan krijgen omdat je hart zo langzaam gaat, bijna stopt dus.
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#8
DarkScope zei:
ik had gehoord dat je een bijna doodservaring kan krijgen omdat je hart zo langzaam gaat, bijna stopt dus.
Klik om te vergroten...

Ik heb juist het idee dat mijn hart sneller slaat, soms is het net of ik 2 hartslagen voel.
Het is een kwestie van je bewustzijn verschuiven, dit voel je heel goed aan.
:hearteyes:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
DarkScope zei:
ik had gehoord dat je een bijna doodservaring kan krijgen omdat je hart zo langzaam gaat, bijna stopt dus.
Klik om te vergroten...


whahaha
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat heb jij een ranzige avatar...
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Intoxicated zei:
Wat heb jij een ranzige avatar...
Klik om te vergroten...

Ieder zen ding. :)
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Intoxicated zei:
Wat heb jij een ranzige avatar...
Klik om te vergroten...

Vind jij een "Duiveltje" ranzig dan?

:hearteyes:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat ik hier overigens lees dat het niet verslavend is, is gewoon onzin. Ik zou er echt een beetje mee oppassen, er staat dat je nu al weer 10 keer hebt gedaan, in zo'n korte periode. Dat is bijna 1x per 2 dagen.. om even nutsss te quoten: LESS IS MORE!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."