Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit soort beschrijvingen is precies wat ik bedoelde Ketanest! Ik hoop dat er meer gebruikers hun ervaringen willen delen. Bedankt. Zou je ketamine aanraden aan iemand?"
"Ik kom op dit forum maar weinig ervaringen tegen, waarin beschreven wordt hoe zo'n trip er ongeveer uit ziet. Zijn er mensen die er al ervaring mee hebben, en die dit ook kunnen beschrijven? Wat wordt hier gezien als in een K-hole zijn? Is dat helemaal weg zijn? of beschrijft dit een trip? Het is allemaal zo onduidelijk. Als er gebruikers zijn die iets kunnen beschrijven, laten die dit dan in dit topic doen, is ook wat overzichtelijker als alle topics doorwerken. Ook graag vermelden op wat voor manier de ketamine is gebruikt. snuiven, drinken, spuiten, poeder, vloeibaar, enz. En of de ervaring positief is geweest, en bij vaker gebruik, of dit altijd positief is. Het liefst ook de ervaring met alleen ketamine, zonder dat er ook andere drugs gelijktijdig gebruikt zijn, want dit beinvloed volgens mij de werking, en kan je niet zeggen waardoor het effect is ontstaan. Ik ben zeer geintereseerd in deze vorm van drugs, maar wil er graag meer over te weten komen, vooral van de gebruiker zelf."
"caatje zei: Als je hier klikt en dan ketamine invult rollen er zo een paar tripreports uit! Klik om te vergroten... Je moet dan nog honderden berichten doorbladeren, en daar staan maar weinig gedetaileerde trips beschreven. Ik hoop dat er hier een begin mee gemaakt kan worden, als er tenminste gebruikers zijn die iets kunnen beschrijven wat van waarde is."
"He, Zommes. Wat is het verschil tussen kristallen en poeder? Weet je ook hoeveel ketamine er in zit? Weet je ook of het versneden is, of als het puur is, of je het kan versnijden, zodat je meer heb? Waarom heb je het nog nooit gepoten? vind je dat te gevaarlijk? Krijg je geen last van je neus (slijmvlies) met dat snuiven? Ik heb ook gelezen dat ketamine vaak versneden word met cocaine, klopt dat? Het zijn mischien niet de slimste vragen, maar ik wil er graag zoveel mogelijk van weten voor ik er aan begin. Het lijkt mij wel een hele chille drug."
"Ketamine Trip WOW! Zaterdag voor de eerste keer ketamine genomen, 1,5ml gespoten in mijn beenspieren. Het is onbeschrijflijk want er dan met je gebeurt. Eerst zat ik in een soort achtbaan, heel heftig werd ik alle kanten op geschut. Toen kwam ik in een soort paralelle wereld terecht, waar je alleen kan komen door je bewustzijn te verschuiven, zo werd mij dit verteld. Heel veel geluiden en beelden, waar ik geen touw aan vast kon knopen. Ergens in mijn geheugen zit die hele trip opgeslagen, ik weet ook wel veel wat er is gebeurt, maar ik kan er geen woorden voor vinden om het te beschrijven. Hoewel ik erg zenuwachtig was toen ik de injectie ging spuiten, en met alles wat ik er over heb gelezen en gehoord heb je toch een verwachting van wat er kan gebeuren. Maar de werkelijkheid overstijgt de verwachting, het is zo indrukwekkend, en het is zo mooi, zo rustgevend, dit zijn de woorden die bij me opkomen als ik er over nadenk. Ik ga proberen een dagboek bij te houden van alle trips die ik ga maken, mischien kan ik dan een beetje orde krijgen in mijn gedachten. Het is zeker iets wat ik wel regelmatig wil doen, beter dan sex."
"Ketamine Trip Ik heb gisteravond mijn 10e trip gemaakt, het begint me steeds beter te bevallen. Er is een steeds terugkerend thema, "Paralelle Wereld", die is er gewoon, op de zelfde plaats als waar wij zijn, alleen in een andere dimensie. Het klinkt mischien een beetje zweverig, maar als zij uitleggen hoe het in elkaar zit, begrijp je het helemaal. Ik begin er ook personen te herkennen, en die zijn dan blij dat ze weer kontakt met me hebben. Ze doen ook van alles om mij op mijn gemak te laten zijn, ze stellen me gerust, we comuniceren uitgebreid. Mijn dagboek begint zich al aardig te vullen, ik probeer direkt na iedere trip alles op te schrijven. Hoewel het niet altijd even duidelijk is, kan ik op deze manier er wel struktuur in brengen. Ik ben van plan om een website te maken waar ik mijn hele dagboek op ga publiceren. Als het zo ver is post ik de link op dit forum."
"DarkScope zei: ik had gehoord dat je een bijna doodservaring kan krijgen omdat je hart zo langzaam gaat, bijna stopt dus. Klik om te vergroten... Ik heb juist het idee dat mijn hart sneller slaat, soms is het net of ik 2 hartslagen voel. Het is een kwestie van je bewustzijn verschuiven, dit voel je heel goed aan."
"Intoxicated zei: Wat heb jij een ranzige avatar... Klik om te vergroten... Vind jij een "Duiveltje" ranzig dan?"
"Dzy zei: Wat ik hier overigens lees dat het niet verslavend is, is gewoon onzin. Ik zou er echt een beetje mee oppassen, er staat dat je nu al weer 10 keer hebt gedaan, in zo'n korte periode. Dat is bijna 1x per 2 dagen.. om even nutsss te quoten: LESS IS MORE! Klik om te vergroten... Verslaafd (lichaamlijk) wil zeggen, dat je lichaam er om vraagt, het nodig heeft, dit is niet zo met Ketamine. Het is wel een beetje (geestelijk) verslavend, je wil graag terug naar zo'n trip, een beetje te vergelijken met thrillseekers, mensen die steeds weer in een rollercoaster gaan, omdat ze er een kick van krijgen. Maar als je het niet voorhanden hebt, ga je geen gekke dingen doen om het toch te krijgen. Zo vaak achter elkaar een trip nemen is meer een praktisch probleem. Als je een flesje eenmaal open heb, is het ongeveer 1 week als injectievloeistof te gebruiken, dus maak je dit op. Hierna kan je probleemloos weer een pause inlassen."
"davie zei: Maar is het ook lekker om te roken met een vaporizer? Klik om te vergroten... Het is anders, je voelt niet de rook die je normaal bij een sigaret voelt, je kan ook heel diep inhaleren zonder dat dit gaat irriteren. Het is lekker relaxed, zo'n 15 a 20 minuten op je gemak aan het pijpje zuigen, en je dan heerlijk high voelen worden."