#1
Ik kom op dit forum maar weinig ervaringen tegen, waarin beschreven wordt hoe zo'n trip er ongeveer uit ziet.
Zijn er mensen die er al ervaring mee hebben, en die dit ook kunnen beschrijven? Wat wordt hier gezien als in een K-hole zijn? Is dat helemaal weg zijn? of beschrijft dit een trip? Het is allemaal zo onduidelijk.
Als er gebruikers zijn die iets kunnen beschrijven, laten die dit dan in dit topic doen, is ook wat overzichtelijker als alle topics doorwerken.
Ook graag vermelden op wat voor manier de ketamine is gebruikt. snuiven, drinken, spuiten, poeder, vloeibaar, enz.
En of de ervaring positief is geweest, en bij vaker gebruik, of dit altijd positief is. Het liefst ook de ervaring met alleen ketamine, zonder dat er ook andere drugs gelijktijdig gebruikt zijn, want dit beinvloed volgens mij de werking, en kan je niet zeggen waardoor het effect is ontstaan.
Ik ben zeer geintereseerd in deze vorm van drugs, maar wil er graag meer over te weten komen, vooral van de gebruiker zelf.
Zijn er mensen die er al ervaring mee hebben, en die dit ook kunnen beschrijven? Wat wordt hier gezien als in een K-hole zijn? Is dat helemaal weg zijn? of beschrijft dit een trip? Het is allemaal zo onduidelijk.
Als er gebruikers zijn die iets kunnen beschrijven, laten die dit dan in dit topic doen, is ook wat overzichtelijker als alle topics doorwerken.
Ook graag vermelden op wat voor manier de ketamine is gebruikt. snuiven, drinken, spuiten, poeder, vloeibaar, enz.
En of de ervaring positief is geweest, en bij vaker gebruik, of dit altijd positief is. Het liefst ook de ervaring met alleen ketamine, zonder dat er ook andere drugs gelijktijdig gebruikt zijn, want dit beinvloed volgens mij de werking, en kan je niet zeggen waardoor het effect is ontstaan.
Ik ben zeer geintereseerd in deze vorm van drugs, maar wil er graag meer over te weten komen, vooral van de gebruiker zelf.

