Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsook likken?

ook likken?

33 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ketaboy zei:
buiten dat heeft jou ket smaak :openmouth: ?
Klik om te vergroten...

Wtf, die van jou niet dan ?

Mensen, mensen, ga toch aan de neusspray :beer:
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#2
een keer te diep gesnoven, en proefde alles weer in mijn mond... geloof me, fucking ranzig:P
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
word al misselijk van de gedachte alleen al
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Riskante topictitel voor mij momenteel.
Klik om te vergroten...

ach laat maar ook :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Riskante topictitel voor mij momenteel.
Klik om te vergroten...

Ja ik was ook al erg nieuwsgierig.... haha
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beter lik je het niet, keta is sowieso al niet goed voor je maag, als het er dan ook nog daadwerkelijk in terecht komt..
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ieeuw :openmouth:
ik vind de smaak van keta zo smerig!
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

TrippyShit zei:
waarom likken? als je niet wilt snuiven kan je het beter in een capsule ofzo stoppen. Geloof me keta smaakt echt heel vies :P vond het al echt vies als k mn neus ophaalde en het achter in mn keel proefde.
Klik om te vergroten...
Ketamine vies?
Lekker joh :)

Haha vind de reactie wel grappig, GHB dat is vies! Ketamine vind ik echt niet vies.
Maar smaken verschillen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re:

Ellesdee zei:
maar goed, ket oraal werkt wel, alleen je moet wat meer nemen dan dat je zou nemen als wanneer je t zou snuiven
Klik om te vergroten...

En het is al zo duur. :(
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#10
men poes had ook eens van de keta gelikt,na een uur zag ze er zo uit:
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Afgelopen weekend, lijntje keta gesnoven en een beetje gelikt, vond allebei niet vies, zeker niet in vergelijking met speed of mdma. Vond het een beetje neutraal, wel chemisch, maar neutraa chemisch. :)
T
Tante KetLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind ketamine ook niet vies smaken, ik proef de ketamine altijd als ik het snuif...hmmmzz....ik vind het ook lekker ruiken hahaha
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wartaal zei:
Beter snuiven, dan word er meer opgenomen en heb je dus minder nodig :wink:
Klik om te vergroten...
Snuiven daar gaat je neus van naar de klote. Sommige mensen willen dat niet. Ik wel overigens, ik kan niks meer oraal nemen alles gaat in mijn neus....

Kaoutar zei:
Beter lik je het niet, keta is sowieso al niet goed voor je maag, als het er dan ook nog daadwerkelijk in terecht komt..
Klik om te vergroten...
Je kunt het inderdaad ook in je kont stoppen. Ik neem aan dat je mensen niet aanspoort om het te gaan spuiten. :P Ik weet van mezelf dat als ik een keer zou spuiten dat ik dan alles ga spuiten. Zie mijn snuif gewoonte.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Keertje iets met mdma en een bankkaart bezig geweest, lik die bankkaart af... m'n tong een tijdje verdoofd. Bleek die kerel van wie de kaart was al de hele dag keta aan 't doen was :grin:.
Nooit geen keta meer op mijn tong.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."