#1
Ketaboy zei:buiten dat heeft jou ket smaak?
Wtf, die van jou niet dan ?
Mensen, mensen, ga toch aan de neusspray

Ketaboy zei:buiten dat heeft jou ket smaak?

Deranged zei:Riskante topictitel voor mij momenteel.
Ketamine vies?TrippyShit zei:waarom likken? als je niet wilt snuiven kan je het beter in een capsule ofzo stoppen. Geloof me keta smaakt echt heel vies :P vond het al echt vies als k mn neus ophaalde en het achter in mn keel proefde.
Ellesdee zei:maar goed, ket oraal werkt wel, alleen je moet wat meer nemen dan dat je zou nemen als wanneer je t zou snuiven
Snuiven daar gaat je neus van naar de klote. Sommige mensen willen dat niet. Ik wel overigens, ik kan niks meer oraal nemen alles gaat in mijn neus....Wartaal zei:Beter snuiven, dan word er meer opgenomen en heb je dus minder nodig![]()
Je kunt het inderdaad ook in je kont stoppen. Ik neem aan dat je mensen niet aanspoort om het te gaan spuiten. :P Ik weet van mezelf dat als ik een keer zou spuiten dat ik dan alles ga spuiten. Zie mijn snuif gewoonte.Kaoutar zei:Beter lik je het niet, keta is sowieso al niet goed voor je maag, als het er dan ook nog daadwerkelijk in terecht komt..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."