#1
zxczc
Ome_Escobar zei:wie weet of je keta net zo kan likken als MdMa?


Beter snuiven, dan word er meer opgenomen en heb je dus minder nodigOme_Escobar zei:wie weet of je keta net zo kan likken als MdMa?
noeli zei:likken waar?
TrippyShit zei:waarom likken? als je niet wilt snuiven kan je het beter in een capsule ofzo stoppen. Geloof me keta smaakt echt heel vies :P vond het al echt vies als k mn neus ophaalde en het achter in mn keel proefde.
bdk zei:Ketaboy zei:TrippyShit zei:waarom likken? als je niet wilt snuiven kan je het beter in een capsule ofzo stoppen. Geloof me keta smaakt echt heel vies :P vond het al echt vies als k mn neus ophaalde en het achter in mn keel proefde.
GHehe ik vind dat juist super chill. Als het je keel inhaalt en proeft heb je bevestiging dat dat lijntje in je neus zit als je begrijpt wat ik bedoel en buiten dat heeft jou ket smaak?
ja aardbei smaak![]()
je proeft toch die chemische na smaak die in je keel blijft hangen, je hebt het zelf over de bevestiging.. dat is toch een soort van proeven
gheghe ket likken? succes 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."