#1
Ik kom het nochtans ook vaak tegen, vooral op feestjes ja. Veel op psy feestjes ook. Maar voor de rest kan ik het via via ook wel krijgen. Ik denk dat dit op verschillende plaatsten in verschillende landen steeds erg verschilt ![:grin:]()
-spaceman- zei:dit duidelijk een geval van een landelijk probleem, er rest nog maar 1 oplossing: geef belgenland op, splits die handel... en het probleem is verholpen
true, Vlaanderen is groot genoeg alleen.Ellesdee zei:-spaceman- zei:dit duidelijk een geval van een landelijk probleem, er rest nog maar 1 oplossing: geef belgenland op, splits die handel... en het probleem is verholpen![]()
verder zie je het niet zo vaak.
Ja overlaatst vertelde iemand me dat hij pillen met 'hero' had hahahaevil_kermit zei:inderdaad in belgië is een pil = pil en speed = speed euhhhhh.......NOT![]()
Ze weten echt het verschil niet.![]()

spuiten is inderdaad "de keta rush" en de beste manier om de k-hole te bereiken maar je moet wel iemand vinden die je de shot intramusculair kan zetten natuurlijk.En ja hoor keta is nooit puur maar versneden met andere zooiAtropa zei:Ik weet niet hoe 'hip' je moet zijn in Belgische clubs.
Maar in Londen in 2000 gold Special K als een soort drug om je mee te kunnen onderscheiden. In Amsterdam is die label cultuur er ook wel in clubs. Ook Ketamine heeft het daar meegemaakt.
Pas na halverwege jaren 90 genoot Ketamine bekendheid als kristal drugs. Daarvoor werd het enkel op zeer kleine schaal gebruikt door liefhebbers en er waren alleen ampullen.
Wel jammer, want het spuiten heeft echt een veel groter effect dan snuiven. 'Tis vrij snel van top tot teen verdoving. Echt versteend. Deze psychonautische wijze van Ketamine gebruik is helaas zeldzaam.
En het lijkt erop dat het cultuurtje van snuiven ook een nieuwe geldmarkt is geworden. Versneden Keta komt gewoon voor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."