Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine meer iets voor Nederland dan Belgie?

Ketamine meer iets voor Nederland dan Belgie?

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kom het nochtans ook vaak tegen, vooral op feestjes ja. Veel op psy feestjes ook. Maar voor de rest kan ik het via via ook wel krijgen. Ik denk dat dit op verschillende plaatsten in verschillende landen steeds erg verschilt :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
dit duidelijk een geval van een landelijk probleem, er rest nog maar 1 oplossing: geef belgenland op, splits die handel... en het probleem is verholpen
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
-spaceman- zei:
dit duidelijk een geval van een landelijk probleem, er rest nog maar 1 oplossing: geef belgenland op, splits die handel... en het probleem is verholpen
Klik om te vergroten...
:grin:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ellesdee zei:
-spaceman- zei:
dit duidelijk een geval van een landelijk probleem, er rest nog maar 1 oplossing: geef belgenland op, splits die handel... en het probleem is verholpen
Klik om te vergroten...
:grin:
Klik om te vergroten...
true, Vlaanderen is groot genoeg alleen. :)
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#5
in belgisch limburg kom je het meest keta gebruikers tegen heb ik de indruk.in de rest van het land (alé vlaanderen) komt het véél minder voor.
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij heeft het met het aanbod te maken. Als een invoerder in Amsterdam vijftig kilogram hq stuff binnenkrijgt is het normaal dat je in die omgeving opeens een piek in het ketamineverbruik krijgt.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#7
hier in belgië is special K gebruik vooral in trek bij afterclub feestvierders :wave: verder zie je het niet zo vaak.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#8
In Belgie ligt het niveau lager, je hebt degelijke dealers. Maar ik erger me eraan dat ze niet eens weten wat MDMA of MccP is :angry: Maarja niets ana te doen.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#9
inderdaad in belgië is een pil = pil en speed = speed euhhhhh.......NOT :angry:

Ze weten echt het verschil niet. :wave:
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#10
evil_kermit zei:
inderdaad in belgië is een pil = pil en speed = speed euhhhhh.......NOT :angry:

Ze weten echt het verschil niet. :wave:
Klik om te vergroten...
Ja overlaatst vertelde iemand me dat hij pillen met 'hero' had hahaha :wave:
J
Joe GaetjensLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben ook van Limburg (België) en sta ook al 4 maanden droog! :(
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet niet hoe 'hip' je moet zijn in Belgische clubs.

Maar in Londen in 2000 gold Special K als een soort drug om je mee te kunnen onderscheiden. In Amsterdam is die label cultuur er ook wel in clubs. Ook Ketamine heeft het daar meegemaakt.

Pas na halverwege jaren 90 genoot Ketamine bekendheid als kristal drugs. Daarvoor werd het enkel op zeer kleine schaal gebruikt door liefhebbers en er waren alleen ampullen.

Wel jammer, want het spuiten heeft echt een veel groter effect dan snuiven. 'Tis vrij snel van top tot teen verdoving. Echt versteend. Deze psychonautische wijze van Ketamine gebruik is helaas zeldzaam.

En het lijkt erop dat het cultuurtje van snuiven ook een nieuwe geldmarkt is geworden. Versneden Keta komt gewoon voor.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Atropa zei:
Ik weet niet hoe 'hip' je moet zijn in Belgische clubs.

Maar in Londen in 2000 gold Special K als een soort drug om je mee te kunnen onderscheiden. In Amsterdam is die label cultuur er ook wel in clubs. Ook Ketamine heeft het daar meegemaakt.

Pas na halverwege jaren 90 genoot Ketamine bekendheid als kristal drugs. Daarvoor werd het enkel op zeer kleine schaal gebruikt door liefhebbers en er waren alleen ampullen.

Wel jammer, want het spuiten heeft echt een veel groter effect dan snuiven. 'Tis vrij snel van top tot teen verdoving. Echt versteend. Deze psychonautische wijze van Ketamine gebruik is helaas zeldzaam.

En het lijkt erop dat het cultuurtje van snuiven ook een nieuwe geldmarkt is geworden. Versneden Keta komt gewoon voor.
Klik om te vergroten...
spuiten is inderdaad "de keta rush" en de beste manier om de k-hole te bereiken maar je moet wel iemand vinden die je de shot intramusculair kan zetten natuurlijk.En ja hoor keta is nooit puur maar versneden met andere zooi :angry: wat de winst die al gigantisch is nog vergroot.
b
bbnLid
01-01-2024, 00:00
#14
zelf woon ik ook in belgisch limburg, en ik krijg het maar niet te pakken. :(
Ik denk echt wel dat special k eigen is aan nederland...
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#15
...
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#16
In Gent is er toch goede in omloop
J
Joe GaetjensLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan ben ik precies ne dubbele pechvogel, van Belgisch Limburg en in Gent studeren en geen K...
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#18
...
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb het met vrienden nog wel eens over gekke keta-belgen. Ik weet niet waarom, maar als ik op een feestje belgen zie dan staan ze vaak wankelig en springerig voor de speakers in een keta roes :P

Als ik trouwens kijk naar de hier boven besproken hipheid die keta heeft doorgemaakt in London etc dan merk ik dat je dat in nederland de afgelopen twee jaar sterk zag in de minimal-techno scene.
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#20
...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."