Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine meer iets voor Nederland dan Belgie?

Ketamine meer iets voor Nederland dan Belgie?

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het met vrienden nog wel eens over gekke keta-belgen. Ik weet niet waarom, maar als ik op een feestje belgen zie dan staan ze vaak wankelig en springerig voor de speakers in een keta roes :P

Als ik trouwens kijk naar de hier boven besproken hipheid die keta heeft doorgemaakt in London etc dan merk ik dat je dat in nederland de afgelopen twee jaar sterk zag in de minimal-techno scene.
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#2
...
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
calibre zei:
haha gekke keta-belgen. Misschien is dat ons normaal gedrag en zie jij daar keta in?
Klik om te vergroten...

haha nee ik vroeg het ook enzo :P of het moet belgische gastvrijheid zijn mij niet tegen te willen spreken :sunglasses: xD nee dat zal het wel niet zijn
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
evil_kermit zei:
spuiten is inderdaad "de keta rush" en de beste manier om de k-hole te bereiken maar je moet wel iemand vinden die je de shot intramusculair kan zetten natuurlijk.
Klik om te vergroten...

En dat kan je zelf niet? Even een spier opzoeken ( bil, been ) even optrekken, geen bloed, en spuiten maar. Met wat pech hit je m subcutaan, ook geen probleem denk ik zo,

Gr
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#5
vlaams brabant jonge alles te vinden zoveel je wil toch in mijn contacten ...je moet gewoon de juiste mensen kennen ga eens zoeken bij manne van 25/40 jaar in afterclubs of gewoon een discotheek man er is genoeg hehe
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
J0rrit zei:
evil_kermit zei:
spuiten is inderdaad "de keta rush" en de beste manier om de k-hole te bereiken maar je moet wel iemand vinden die je de shot intramusculair kan zetten natuurlijk.
Klik om te vergroten...

En dat kan je zelf niet? Even een spier opzoeken ( bil, been ) even optrekken, geen bloed, en spuiten maar. Met wat pech hit je m subcutaan, ook geen probleem denk ik zo,

Gr
Klik om te vergroten...
De beste plaats om te spuiten is wanneer je je bil in 4 -en zou delen. Dan pak je het bovenste deel aan de buiten kant. Andere delen van je kont riskeer je dat je je grote been zenuw raakt en dat wil je niet. Verdere plaatsen op je lichaam zijn je schouder en je delta spier aar daar kun je zelf niet bij.

Zorg dat de spier ontspannen is en dus je spuit niet te diep in de spier.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij de wat alternatieve jeugd in belgie vind je wel ketamine.
Vorige week nog vond ik na een feestje een paar volwassen mannen op de stoep helemaal de weg kwijt :grin:.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een pechvogels; én in Belgisch Limburg wonen, én geen K! :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."