Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta in combinatie met andere middelen

Keta in combinatie met andere middelen

101 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Qocaïne zei:
Keta Mole in da house :P


Iemand nog combinaties gemaakt met Keta?
Fishead07.. Al gedaan?
Klik om te vergroten...

Heyy,,

Nope nog geen directe keta combo's gemaakt. Al een tijd geen keta gebruikt wacht op een nieuwe lading :grin:

Ohja de combo keta + wiet / hasj :hearteyes: wel gemaakt. Heel chill als je net lkkr wazig bent van keta dan ff lekker smoke :grin:

Heb wel op de zelfde avond keta, pep, GHB gebruikt. De GHB voelde ik helaas niet, maar de keta was chill en de pep sloeg daarna pas in dus gaf geen combo effect.

De combo keta + XTC wil ik zeker een keer testen :sunglasses:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
tja..... ik heb 2 weekende geleden 2cb+mdma+keta+speed+salvia+bier+thc op maar door de lopende eurowid uit te hangen heb ik geen idee meer wat ik nou van wat voelde of zo
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
KETA- MOLE !!! zei:
tja..... ik heb 2 weekende geleden 2cb+mdma+keta+speed+salvia+bier+thc op maar door de lopende eurowid uit te hangen heb ik geen idee meer wat ik nou van wat voelde of zo
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: lekker ding ben je toch ook he :tongueout:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
KETA- MOLE !!! zei:
tja..... ik heb 2 weekende geleden 2cb+mdma+keta+speed+salvia+bier+thc op maar door de lopende eurowid uit te hangen heb ik geen idee meer wat ik nou van wat voelde of zo
Klik om te vergroten...

hahahhaha ja dat soort weekenden ken ik :grin:

hmm ik begin wat te voelen maar waar het nou van is :confused:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
:tearsofjoy: lekker ding ben je toch ook he :tongueout:
Klik om te vergroten...

jah is leuk hoor die feestjes die 2 nachten doorgaan maar ben dan altijd op een gegeven moment aleen nog maar bezig met drugs regelen om wakker en in beweging te blijven, en neem dan ook alles aan wat mn pad kruist :P

hahahhaha ja dat soort weekenden ken ik
Klik om te vergroten...
jah het zijn vaak wel de beste :P

idd dat je echt dnek jezus wat slaat er nou weer in als een bom wat heb ik eigenlijk voor het laatst genomen?:tearsofjoy:

moest ook maandag nog van een maatje van me waar mee ik was horen dat ik een dik uur gehurkt tegen de muur zat met mn ogen zat te rollen en heele gesprekken met mezelf te voeren :rolleyes: jah was weer een top weekend :grin:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
KETA- MOLE !!! zei:
jah is leuk hoor die feestjes die 2 nachten doorgaan maar ben dan altijd op een gegeven moment aleen nog maar bezig met drugs regelen om wakker en in beweging te blijven, en neem dan ook alles aan wat mn pad kruist :P
Klik om te vergroten...

Zo'n weekend heb ik dit weekend voor het eerst gehad. Ik snap precies wat je bedoeld!! Maar met ketamine valt dus prima te combineren. Tenminste bij mij ging alles perfect: mdma, ketamine, speed, lsd. Hoplakee alles bij elkaar, en t kon me echt niks meer schelen, ik was op zo'n perfecte lokatie, en in zo'n geweldige sfeer, en alles ging goed. Ik kon voor me gevoel onmogelijk fout gaan ofzo. Ik bleef ook maar de hele tijd lijnen ketamine wegsnuiven, en t kwam allemaal perfect aan :mrgreen: :hearteyes: :wave:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
pff soms die combo's op tekno feestjes enzo echt niet gezond meer. eerst keihard op 2cb dan op ket dan ook nog wat lachgas erbij en natuurlijk lekker door zuipen en smoken etc etc :beer:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
verdomme hou op ik wil weer weekend :grin:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
KETA- MOLE !!! zei:
verdomme hou op ik wil weer weekend :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ook... maar ga pas weer in Juli wat gebruiken... :rolleyes:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#10
KETA- MOLE !!! zei:
verdomme hou op ik wil weer weekend :grin:
Klik om te vergroten...

Pff inderdaad wil ook weekend en vakantie man :sunglasses: Jaloers op de mensen die exame hadden :P maarja nog 2weekies en dan vak :)

Misschien van het weekend weer keta heb nog voor 1 keer :)
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#11
De beste combinatie blijf toch met nog meer K (imho)!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Aldous zei:
De beste combinatie blijf toch met nog meer K (imho)!
Klik om te vergroten...

hehhe dat klopt helemaal :grin: maar in combo met wiet toch erg lkkr. En de combo plus keta lijkt me heerlijk :hearteyes: lkkr wazig space :sunglasses:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
jcp zei:
Ik ga vnvnd eens de combi 2C-B + Keta proberen...

Aangezien ik niks door m'n neus jaag, doe ik denk ik 300 mg keta in een capsule en 30mg 2C-B in een capsule en neem ik de keta een uurtje later dan de 2C-B in.

Ben benieuwd :wink:
Klik om te vergroten...

ik ook vertel vertel vertel !!!
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pfff, is er niet van gekomen...

Ik had de 2C-B erin zitten, en we zouden 2x een dosis nemen, omdat het anders na een uurtje of 4 al weer over is.

K was met 2 vrienden, en 1 daarvan begon behoorlijk scheef te gaan, en begon een beetje fout te trippen. Daarna heb ik maar besloten geen keta erbij te gooien, anders zit ik daar helemaal voor pampus als hij weer fout zou gaan...

Wel erg vaag lopen trippen op alleen de 2C-B! nog een behoorlijke tijd buiten in het bos in de regen vaag staan zijn :)

Maar binnenkort als ik eens alleen thuis ben ga ik het zeker een keer proberen!
Ik vind het af en toe echt veel fijner om alleen te trippen thuis, je gaat dan veel meer nadenken ipv de totale chaos die ik vaak heb als je met meerdere lui bent + dat je met niemand in de gaten hoeft te houden.

Lekker op de bank zitten, en laat die mindfucks maar komen :grin:
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Keta en GHB schijnt ook erg leuk te zijn!
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ellesdee zei:
keta en xtc schijnt erg fijn te zijn...
Klik om te vergroten...
been there was wel okeee satéé
m
masterblasterLid
01-01-2024, 00:00
#17
paar puntjes keta en een dikke lijn sos is mij ook nog altijd goed bevalen
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#18
even live reporten, pep en keta is zeker een chille combo!!
heb een klein beetje pep (laatste restjes van de nacht) door de 2 lijnen keta heengedaan
half uurtje geleden opgensnoven fzo, en ben nu al waziger dan eersgisteravond toen ik alleen maar en meer aan de keta ging.

alleen wel een beetje last van mijn maag though ;/
need for speed undegrounnd 2 spelen is touwens echt keeeenkerspacend :grin: teringg
jezus mijn hele geziccht trilt als fokkin trilfunctie
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind keta en bier een perfecte combinatie, als ek gewoon keta alleen neem heb ik vaak het gevoel dat ek veel te scheef aan het gaan ben enzo, en met wat biertjes op let ek daar dan gewoon niet meer op :smoke:
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Heeft iemand ervaring met keta en pep ?? lijkt me een goede combo.
Klik om te vergroten...

haha heel toevallig, heb ik gisteravond ketamine gehaald en voor de eerste x gedaan, was echt lachen. ik vind het echt 'vlieg'drugs' en een drugs waarvan je gewoon zin krijgt om zo gek mogelijk te doen. goede vermakelijke shit :grin:

maargoed, ik ben net thuis (half:sunglasses: van een nachtje stad, flink goed aan de pep gezeten dus slapen zit er niet in en zeer helaas heb ik ook geen ghb meer ;/
maargoed ben redelijk waus op het moment en best naar de klote maar ik zat te denken om maar eens even 2 flinke lijnen keta te pakken ( voor de 2e keer in mijn leven dan) lekker muziekje op, hasjjoinjtje, en een lekker bedje.
fok it ik ga het gewoon doen, ben echt nieuwsgierig
pzzzz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."