#1
Qocaïne zei:Keta Mole in da house :P
Iemand nog combinaties gemaakt met Keta?
Fishead07.. Al gedaan?
Heyy,,
Nope nog geen directe keta combo's gemaakt. Al een tijd geen keta gebruikt wacht op een nieuwe lading
Ohja de combo keta + wiet / hasj
Heb wel op de zelfde avond keta, pep, GHB gebruikt. De GHB voelde ik helaas niet, maar de keta was chill en de pep sloeg daarna pas in dus gaf geen combo effect.
De combo keta + XTC wil ik zeker een keer testen
jah was weer een top weekend


