Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gundam wing - opening theme je moet er van houden"
"mijn pasta is helemaal opgedroogd en het is veel donkerder van kleur geworden dus het is echt bruin niet van dat beetje bruin maar echt bruin. kan ik dit nog gebruiken??"
"niet egt een uitspraak meer een gebeurtenis zitten met 8 mensen en 2 tripzitters. zie ik in mn ooghoek een cigaret door de kamer zo in de boekenkast vliegen: tripzitters: piet wtf doe jij piet: eh hu wa he da is toch een vijver"
"of komen 2 van je vrienden terug lopen van het pissen, zie je 2 oude mensen met een hond aankomen lopen snel je kop verbergen en dan komen ze dichterbij zie je je vrieden weer en dan zegge hu waar the fuck is die hond. sta je ook ff voor lul"
"mdma xtc sos"
"net op google video een aantal stukken van recuiem of a dream gezien. overmorgen ff langs de videotheek kijken of ze hem hebben, erg mooie film lijkt me"
"mijn ex gebruikte zelf nog meer dan ik dus hadden er allebij geen probleem mee, zucht hele relaxte tijd"
"sos - s.o.s ghb - g xtc - schijven of snoepjes en als je aan het spacen bent noemen wij het meestal begaaien of koeke"
"als je je keta laat testen waar moet je dan op letten bij de uitslag?"
"paar puntjes keta en een dikke lijn sos is mij ook nog altijd goed bevalen"