#1
KETA- MOLE !!! zei:tja..... ik heb 2 weekende geleden 2cb+mdma+keta+speed+salvia+bier+thc op maar door de lopende eurowid uit te hangen heb ik geen idee meer wat ik nou van wat voelde of zo
KETA- MOLE !!! zei:tja..... ik heb 2 weekende geleden 2cb+mdma+keta+speed+salvia+bier+thc op maar door de lopende eurowid uit te hangen heb ik geen idee meer wat ik nou van wat voelde of zo
KETA- MOLE !!! zei:tja..... ik heb 2 weekende geleden 2cb+mdma+keta+speed+salvia+bier+thc op maar door de lopende eurowid uit te hangen heb ik geen idee meer wat ik nou van wat voelde of zo
Ellesdee zei:lekker ding ben je toch ook he
![]()
jah het zijn vaak wel de beste :Phahahhaha ja dat soort weekenden ken ik
jah was weer een top weekend KETA- MOLE !!! zei:jah is leuk hoor die feestjes die 2 nachten doorgaan maar ben dan altijd op een gegeven moment aleen nog maar bezig met drugs regelen om wakker en in beweging te blijven, en neem dan ook alles aan wat mn pad kruist :P


KETA- MOLE !!! zei:verdomme hou op ik wil weer weekend![]()

KETA- MOLE !!! zei:verdomme hou op ik wil weer weekend![]()
Aldous zei:De beste combinatie blijf toch met nog meer K (imho)!
jcp zei:Ik ga vnvnd eens de combi 2C-B + Keta proberen...
Aangezien ik niks door m'n neus jaag, doe ik denk ik 300 mg keta in een capsule en 30mg 2C-B in een capsule en neem ik de keta een uurtje later dan de 2C-B in.
Ben benieuwd![]()
been there was wel okeee satééEllesdee zei:keta en xtc schijnt erg fijn te zijn...

Heeft iemand ervaring met keta en pep ?? lijkt me een goede combo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."