Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta in combinatie met andere middelen

Keta in combinatie met andere middelen

101 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#1
KETA- MOLE !!! zei:
Ellesdee zei:
keta en xtc schijnt erg fijn te zijn...
Klik om te vergroten...

dat is een über combi echt een aanrader :hearteyes:

ik drink altijd als ik keta gebruik maar heb er dan ook al behoorlijk wat grammen doorheen gejaagd.

keta met speed vind in zonde van mn keta

keta met wiet word ik moeilijk para van en voel ik me aleen nog maar klote

keta en sex is bijna niet te doen

en dar waren mijn combi's zo ongeveer wel

onelove !!

p.s. KETA 4 LIFE !
Klik om te vergroten...

Ik denk toch maar keertje Keta + MDMA Kristalle teste van t weekend.

De combo pep + keta vond ik niets.

DE combo pep + wiet / hasj :hearteyes:

Keta en sex ging prima :grin: was super geil maarja ik snap als je ver gaat op keta de sex lastig wordt haha :P

Zeker blij dat ik keta heb ontdenkt :sunglasses:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fishhead07 zei:
Ik denk toch maar keertje Keta + MDMA Kristalle teste van t weekend.

De combo pep + keta vond ik niets.

DE combo pep + wiet / hasj :hearteyes:

Keta en sex ging prima :grin: was super geil maarja ik snap als je ver gaat op keta de sex lastig wordt haha :P

Zeker blij dat ik keta heb ontdenkt :sunglasses:
Klik om te vergroten...

jah ik had al heel veel zitten bieren toen een paar lijnen keta en mn pillemoos wilde niet meer echt goed hard worden :P

Zeker blij dat ik keta heb ontdenkt :sunglasses:
Klik om te vergroten...
hier nog 1 :P
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
KETA- MOLE !!! zei:
Fishhead07 zei:
Ik denk toch maar keertje Keta + MDMA Kristalle teste van t weekend.

De combo pep + keta vond ik niets.

DE combo pep + wiet / hasj :hearteyes:

Keta en sex ging prima :grin: was super geil maarja ik snap als je ver gaat op keta de sex lastig wordt haha :P

Zeker blij dat ik keta heb ontdenkt :sunglasses:
Klik om te vergroten...

jah ik had al heel veel zitten bieren toen een paar lijnen keta en mn pillemoos wilde niet meer echt goed hard worden :P

Zeker blij dat ik keta heb ontdenkt :sunglasses:
Klik om te vergroten...
hier nog 1 :P
Klik om te vergroten...

Hehe ik weet wat je bedoelt :flushed: drugs en sex gaan op dat gebied niet altijd even goed samen ja :P Had ik in het begin ook. Maar nu wordt die altijd hard :grin: kijk het vraagt wel wat meer werk en je moet hem wel hard houden de hele tijd maarja :P Dat heb je wel goede geile sex :grin:

Laatste tijd krijg ik hem met elke drugs uiteindelijk overeind gelukkig. yessssss :sunglasses:

Hehe mooi spul keta :hearteyes: . Was eerst into GHB maar vind Keta zoveel chiller en beter :sunglasses:

Geen pep meer, geen GHb meer en geen sos meer(nou oke of en toe keertje sos of GHB :P) Ik ga voorlopig ff voor de keta, MDMA(kristalle / pille) Met wiet er natuurlijk bij :wink:

:hearteyes:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
jah ik weet dus niet wat het is maar sinds ik na 6 jaar fulltime blwen ben gestopt kan ik het niet zo goed meer hebben, aleen als ik uit mn pan ben van mdma/pillen dan heb ik er vaak een paar lieter bier een klijn lijntje keta bij op dan gaat het wel maar aleen keta en dan blowen is niet mijn ding

ik vind de combi van mdma/pillen en keta echt geniaal, daar drink ik wel altijd stevig bij moet ik toegeven :P maar dat is zekers mijn favo combi :grin:

keta is lief :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
yaaaay kusje terug
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#6
KETA- MOLE !!! zei:
jah ik weet dus niet wat het is maar sinds ik na 6 jaar fulltime blwen ben gestopt kan ik het niet zo goed meer hebben, aleen als ik uit mn pan ben van mdma/pillen dan heb ik er vaak een paar lieter bier een klijn lijntje keta bij op dan gaat het wel maar aleen keta en dan blowen is niet mijn ding

ik vind de combi van mdma/pillen en keta echt geniaal, daar drink ik wel altijd stevig bij moet ik toegeven :P maar dat is zekers mijn favo combi :grin:

keta is lief :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hehe tot nu toe vind ik keta ook lief :sunglasses:

Maar wat is je beste keta combo zonder alcohol ?? Keta + MDMA / XTC ?

Die misschien van het weekend ff teste :grin:

Trouwens nog ene vraagie eerst keta en dan na een half uur / 45 min dosis GHB er achteraan kan dat ???

Keta :wink:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#7
16 mg 2cb, 140 ug lsd en keta? yes/no/maybe?
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
morgen maar weer eens lekker aan de ket op een kraakfeestje ^^ Niemand wil mee doen though -__- zit ik daar weer met strakken vrienden als enige psychonaut
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Fishhead07 zei:
Maar wat is je beste keta combo zonder alcohol ?? Keta + MDMA / XTC ?
Klik om te vergroten...

jah zeker mij favoriet ook zonder alcohol

gewoon lekker uit je plaat zijn van xtc/mdma en een paar klijne lijntjes klaar leggen, als je echt ver wil gaan zou ik meer lijnen neer leggen dan je nodig denkt te hebben want als je bij wil pakken en je bent goed ver keta heen is je sealtje open maken en lijntjes leggen echt niet meer mogenlijk

Keta :wink:

enjoy
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
ghb en ket tegelijk moet je mee oppassen

Ketamine is oorspronkelijk een narcosemiddel en is daarom potentieel zeer gevaarlijk in combinatie met GHB; eveneens een narcosemiddel. Deze combinatie kan leiden tot bewusteloosheid en ernstige hartklachten.

de 2 versterken elkaars werking dacht ik
Klik om te vergroten...

Oke dan blijf ik er vanaf. Ik heb laats wel geprobeerd eerst keta genomen toen geblowed :grin: Na een uurtje ofzo toen ik het niet meer voelde een dosis GHB genomen maar die voelde ik helemaal niet. Maarja ga het dus niet nog een keer proberen. Waarschijnlijk had ik meer dan 4ml nodig.

Thanks voor je reactie :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#11
KETA- MOLE !!! zei:
Fishhead07 zei:
Maar wat is je beste keta combo zonder alcohol ?? Keta + MDMA / XTC ?
Klik om te vergroten...

jah zeker mij favoriet ook zonder alcohol

gewoon lekker uit je plaat zijn van xtc/mdma en een paar klijne lijntjes klaar leggen, als je echt ver wil gaan zou ik meer lijnen neer leggen dan je nodig denkt te hebben want als je bij wil pakken en je bent goed ver keta heen is je sealtje open maken en lijntjes leggen echt niet meer mogenlijk

Keta :wink:

enjoy
Klik om te vergroten...

Na hoeveel tijd pak jij je eerste lijntje keta ?? Versterkt het de XTC of verminderd het juist het xtc effect??

Goed idee om inderdaad eerst aantal lijntje neer te legge :P Maar ik wil niet heel diep gaan. Maar wel ver genoeg :P hehe

Ik denk dat ik het vrijdag ga teste. Je hoort wel hoe het was :P

:wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead07 zei:
Ellesdee zei:
ghb en ket tegelijk moet je mee oppassen

Ketamine is oorspronkelijk een narcosemiddel en is daarom potentieel zeer gevaarlijk in combinatie met GHB; eveneens een narcosemiddel. Deze combinatie kan leiden tot bewusteloosheid en ernstige hartklachten.

de 2 versterken elkaars werking dacht ik
Klik om te vergroten...

Oke dan blijf ik er vanaf. Ik heb laats wel geprobeerd eerst keta genomen toen geblowed :grin: Na een uurtje ofzo toen ik het niet meer voelde een dosis GHB genomen maar die voelde ik helemaal niet. Maarja ga het dus niet nog een keer proberen. Waarschijnlijk had ik meer dan 4ml nodig.

Thanks voor je reactie :)
Klik om te vergroten...

you're welcome

je kan t misschien wel proberen
maar dan moet je echt heel voorzichtig en weinig doseren
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Fishhead07 zei:
Na hoeveel tijd pak jij je eerste lijntje keta ?? Versterkt het de XTC of verminderd het juist het xtc effect??

Goed idee om inderdaad eerst aantal lijntje neer te legge :P Maar ik wil niet heel diep gaan. Maar wel ver genoeg :P hehe

Ik denk dat ik het vrijdag ga teste. Je hoort wel hoe het was :P

:wave:
Klik om te vergroten...

ik neem mn keta vaak als mn pilletje(s) of kristal is ingeslagen en ik daar een tijdje op het gespaced, het hangt er maar helemaal vanaf hoeveel keta je neemt wat op een gegeven moment gaat keta over heersen.

dosis en uitwerking is voor iedereen verschillen dus ik zou zeggen leg een paar lijnen, neem en een klijne , wacht op de inslag, je voeld snel genoeg of je moet bij pakken of gewoon ff lekker gaat spacen op wat je op dat moment op hebt.

waar ben je van plan het te gaan doen ?
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ellesdee zei:
Fishhead07 zei:
Ellesdee zei:
ghb en ket tegelijk moet je mee oppassen

Ketamine is oorspronkelijk een narcosemiddel en is daarom potentieel zeer gevaarlijk in combinatie met GHB; eveneens een narcosemiddel. Deze combinatie kan leiden tot bewusteloosheid en ernstige hartklachten.

de 2 versterken elkaars werking dacht ik
Klik om te vergroten...

Oke dan blijf ik er vanaf. Ik heb laats wel geprobeerd eerst keta genomen toen geblowed :grin: Na een uurtje ofzo toen ik het niet meer voelde een dosis GHB genomen maar die voelde ik helemaal niet. Maarja ga het dus niet nog een keer proberen. Waarschijnlijk had ik meer dan 4ml nodig.

Thanks voor je reactie :)
Klik om te vergroten...

you're welcome

je kan t misschien wel proberen
maar dan moet je echt heel voorzichtig en weinig doseren
Klik om te vergroten...

Tja vond het jammer dat ik de vorige keer me GHB niet voelde :( heb er nu meteen geen zin mer in :P is gewoon kut die dosis maarja wie weet dat ik nog keertje 5 of 6 ml pak en dan voel ik hem denk wel. Verschilt natuurlijk per GHB de sterkte dus ja.

Maar eerst ff keta en MDMA :wink:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
KETA- MOLE !!! zei:
Fishhead07 zei:
Na hoeveel tijd pak jij je eerste lijntje keta ?? Versterkt het de XTC of verminderd het juist het xtc effect??

Goed idee om inderdaad eerst aantal lijntje neer te legge :P Maar ik wil niet heel diep gaan. Maar wel ver genoeg :P hehe

Ik denk dat ik het vrijdag ga teste. Je hoort wel hoe het was :P

:wave:
Klik om te vergroten...

ik neem mn keta vaak als mn pilletje(s) of kristal is ingeslagen en ik daar een tijdje op het gespaced, het hangt er maar helemaal vanaf hoeveel keta je neemt wat op een gegeven moment gaat keta over heersen.

dosis en uitwerking is voor iedereen verschillen dus ik zou zeggen leg een paar lijnen, neem en een klijne , wacht op de inslag, je voeld snel genoeg of je moet bij pakken of gewoon ff lekker gaat spacen op wat je op dat moment op hebt.

waar ben je van plan het te gaan doen ?
Klik om te vergroten...

Ik ga het thuis op me kamer doen :grin: Zoals gewoonlijk :sunglasses: . Ik zal een plaatje schetsen zoals ik het in me hoofd heb :P maarja je weet natuurlijk nooit hoe het gaat :)

Rond uurtje of 8 ofzo eerst pilletje tikke of paar kleine lijntje Kristalle. Dan ff chill buiten smoke :smoke: Een minuttje of 30 / 45 later aan de keta beginnen zooitje lijntje klaar leggen. Eerst gewoon 25 mg elk neusgat. En dan kijken of ik wel hoeveel ik die avond nog bij pak :P Na eerste lijnjte keta weer ff smoke :grin: En dan denk nog 1 of 2 keer bijpakken.

Dan goede muziek opzetten en na het eerst lijnjte keta ff losgaan met me vriendin :sunglasses: hehe
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha ja ghb is lastig
de grens tussen te veel en een leuke roes is zo klein

ben vorige keer ook in slaap gevallen
ik dacht, ga ff liggen, gaat me net iets te hard
lag om 21.00 op de bank
en werd om 23.30 wakker :flushed:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Fishhead07 zei:
Ik ga het thuis op me kamer doen :grin: Zoals gewoonlijk :sunglasses: . Ik zal een plaatje schetsen zoals ik het in me hoofd heb :P maarja je weet natuurlijk nooit hoe het gaat :)

Rond uurtje of 8 ofzo eerst pilletje tikke of paar kleine lijntje Kristalle. Dan ff chill buiten smoke :smoke: Een minuttje of 30 / 45 later aan de keta beginnen zooitje lijntje klaar leggen. Eerst gewoon 25 mg elk neusgat. En dan kijken of ik wel hoeveel ik die avond nog bij pak :P Na eerste lijnjte keta weer ff smoke :grin: En dan denk nog 1 of 2 keer bijpakken.

Dan goede muziek opzetten en na het eerst lijnjte keta ff losgaan met me vriendin :sunglasses: hehe
Klik om te vergroten...

nou dat lijkt me een perfecte manier :grin:
meer kan ik er eigenlijk neit over zeggen.

geniet er van !!
maar dat meot wel gaan lukken dnek ik zo :P

vrede op aarde!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
haha ja ghb is lastig
de grens tussen te veel en een leuke roes is zo klein

ben vorige keer ook in slaap gevallen
ik dacht, ga ff liggen, gaat me net iets te hard
lag om 21.00 op de bank
en werd om 23.30 wakker :flushed:
Klik om te vergroten...

Das inderdaad kut ja :( Terwijl mijn eerst keer GHB super was :grin: IK nam 4ml en voelde me precies goed en super geil en alles toppie :grin: na een uur anderhalf uur weer redelijk normaal en daarna super chill geslapen :grin: En volgende dag alsof er niets was gebeurd :grin:

Maarja nu heb ik andere GHB ik nam nu 4ml en voelde niets maar ik was nog beejte na de klote dus denk ga nu neit bijpakken straks ga ik dik hard ineens. Maar ik ga nog keertje 5 of 6 ml nemen is kijken hoe dat valt.

:sunglasses:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
KETA- MOLE !!! zei:
vrede op aarde!
Klik om te vergroten...

man man
wat ben je toch een gek
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fishhead07 zei:
Ellesdee zei:
haha ja ghb is lastig
de grens tussen te veel en een leuke roes is zo klein

ben vorige keer ook in slaap gevallen
ik dacht, ga ff liggen, gaat me net iets te hard
lag om 21.00 op de bank
en werd om 23.30 wakker :flushed:
Klik om te vergroten...



Maarja nu heb ik andere GHB ik nam nu 4ml en voelde niets maar ik was nog beejte na de klote dus denk ga nu neit bijpakken straks ga ik dik hard ineens. Maar ik ga nog keertje 5 of 6 ml nemen is kijken hoe dat valt.

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

hmhm gewoon ff uitproberen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."