Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta in combinatie met andere middelen

Keta in combinatie met andere middelen

101 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#1
KETA- MOLE !!! zei:
Fishhead07 zei:
Ik ga het thuis op me kamer doen :grin: Zoals gewoonlijk :sunglasses: . Ik zal een plaatje schetsen zoals ik het in me hoofd heb :P maarja je weet natuurlijk nooit hoe het gaat :)

Rond uurtje of 8 ofzo eerst pilletje tikke of paar kleine lijntje Kristalle. Dan ff chill buiten smoke :smoke: Een minuttje of 30 / 45 later aan de keta beginnen zooitje lijntje klaar leggen. Eerst gewoon 25 mg elk neusgat. En dan kijken of ik wel hoeveel ik die avond nog bij pak :P Na eerste lijnjte keta weer ff smoke :grin: En dan denk nog 1 of 2 keer bijpakken.

Dan goede muziek opzetten en na het eerst lijnjte keta ff losgaan met me vriendin :sunglasses: hehe
Klik om te vergroten...

nou dat lijkt me een perfecte manier :grin:
meer kan ik er eigenlijk neit over zeggen.

geniet er van !!
maar dat meot wel gaan lukken dnek ik zo :P

vrede op aarde!
Klik om te vergroten...

Kijk van een ervare gebruiker als jou geeft me dit een goed gevoel :grin:

Gaat zeker goed komen :grin: ik vind zelf dat ik vrij verstandig met drugs om ga. Kijk de ene keer wat minder verstandig als de andere keer maarja :P Komt altijd weer goed en eigenlijk op me pep ervaring na altijd chill leuke en aardig ervaringen gehad met drugs :grin:

Inderdaad vrede op aarde :) .

Man wat zou ik toch graag eens een dag in de jaren 60 als hippie willen leven :hearteyes:
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#2
200 ug en 20 mg 2c-i + keta en lachgas beviel mij in ieder geval perfect :grin:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ellesdee zei:
Fishhead07 zei:
Ellesdee zei:
haha ja ghb is lastig
de grens tussen te veel en een leuke roes is zo klein

ben vorige keer ook in slaap gevallen
ik dacht, ga ff liggen, gaat me net iets te hard
lag om 21.00 op de bank
en werd om 23.30 wakker :flushed:
Klik om te vergroten...



Maarja nu heb ik andere GHB ik nam nu 4ml en voelde niets maar ik was nog beejte na de klote dus denk ga nu neit bijpakken straks ga ik dik hard ineens. Maar ik ga nog keertje 5 of 6 ml nemen is kijken hoe dat valt.

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

hmhm gewoon ff uitproberen
Klik om te vergroten...

Precies ga ik ook doen. Alleen voorlopig hou ik het ff bij de keta en MDMA.

Vrede op aarde is niet gek dat zou mooi zijn ben het volkome met KETA- MOLE !!! eens :wink:

:wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
hahaha
ja maar hij is wel gek :grin:
en ook wel een btje lief, maar dat moet je niet te vaak zeggen... dat is niet goed voor m
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
hahaha
ja maar hij is wel gek :grin:
en ook wel een btje lief, maar dat moet je niet te vaak zeggen... dat is niet goed voor m
Klik om te vergroten...

haha ach ja wie op dit forum is neit een beetje gek :P whhaha :grin:

Ik ben ook lief :wink: maar niet altijd hoor :flushed: :P

Peace :smoke:

:wave:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ellesdee zei:
KETA- MOLE !!! zei:
vrede op aarde!
Klik om te vergroten...

man man
wat ben je toch een gek
Klik om te vergroten...

pardon ?:P
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ellesdee zei:
hahaha
ja maar hij is wel gek :grin:
en ook wel een btje lief, maar dat moet je niet te vaak zeggen... dat is niet goed voor m
Klik om te vergroten...
jah das wel goed voor me :mrgreen:

mag best wat vaker gezecht worden :wink:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Fishhead07 zei:
Ellesdee zei:
hahaha
ja maar hij is wel gek :grin:
en ook wel een btje lief, maar dat moet je niet te vaak zeggen... dat is niet goed voor m
Klik om te vergroten...

haha ach ja wie op dit forum is neit een beetje gek :P whhaha :grin:

Ik ben ook lief :wink: maar niet altijd hoor :flushed: :P

Peace :smoke:

:wave:
Klik om te vergroten...

dat bedoel ik :grin:

vrede !

over en uit.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#9
KETA- MOLE !!! zei:
Fishhead07 zei:
Ellesdee zei:
hahaha
ja maar hij is wel gek :grin:
en ook wel een btje lief, maar dat moet je niet te vaak zeggen... dat is niet goed voor m
Klik om te vergroten...

haha ach ja wie op dit forum is neit een beetje gek :P whhaha :grin:

Ik ben ook lief :wink: maar niet altijd hoor :flushed: :P

Peace :smoke:

:wave:
Klik om te vergroten...

dat bedoel ik :grin:

vrede !

over en uit.
Klik om te vergroten...

Kijk ik voel je :P ik begrijp je :wink: IK ben gewoon een hippie :sunglasses: die 35 jaar te laat is geboren haha :P

Vrede en the love 4 keta :hearteyes:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Fishhead07 zei:
Kijk ik voel je :P ik begrijp je :wink: IK ben gewoon een hippie :sunglasses: die 35 jaar te laat is geboren haha :P

Vrede en the love 4 keta :hearteyes:
Klik om te vergroten...

daar had ik het laatst nog over met een maatje van me ik zou daar 100% tussen passen

heb een keer tijdens een paddotrip aan mn pa verteld hoe jalours ik wel niet op hem was :grin:

vrede op aarde & KETA 4 LIFE :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Keta Mole in da house :P


Iemand nog combinaties gemaakt met Keta?
Fishead07.. Al gedaan?
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga vnvnd eens de combi 2C-B + Keta proberen...

Aangezien ik niks door m'n neus jaag, doe ik denk ik 300 mg keta in een capsule en 30mg 2C-B in een capsule en neem ik de keta een uurtje later dan de 2C-B in.

Ben benieuwd :wink:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
KETA- MOLE !!! zei:
Ellesdee zei:
hahaha
ja maar hij is wel gek :grin:
en ook wel een btje lief, maar dat moet je niet te vaak zeggen... dat is niet goed voor m
Klik om te vergroten...
jah das wel goed voor me :mrgreen:

mag best wat vaker gezecht worden :wink:
Klik om te vergroten...

Ahh wat ben je toch lief :P haha Mag inderdaad best vaker gezegd worden.

Mijn mening je kan niet vaak genoeg tegen de mensen die je lief vind zeggen dat je ze lief vind. Tege de mensen die je triest vind zegge dat ze triest zijn. En tegen de mensen van wie je houd zeggen dat je van ze houd :)

But he that's just my opinion :wink:

Peace :smoke:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#14
KETA- MOLE !!! zei:
Fishhead07 zei:
Kijk ik voel je :P ik begrijp je :wink: IK ben gewoon een hippie :sunglasses: die 35 jaar te laat is geboren haha :P

Vrede en the love 4 keta :hearteyes:
Klik om te vergroten...

daar had ik het laatst nog over met een maatje van me ik zou daar 100% tussen passen

heb een keer tijdens een paddotrip aan mn pa verteld hoe jalours ik wel niet op hem was :grin:

vrede op aarde & KETA 4 LIFE :grin:
Klik om te vergroten...

Aight ik zweer het je ik had dat graag willen mee maken :grin: Echt waar. Ben inderdaad jaloers op alle hippies :flushed: :)

Maarja moeten we maar onze eigen hedendaagse hippieclan oprichten :P

Vrede op aarde :wink:

En drugs niet voor het leven, maar voorlopig wel :grin: En keta :hearteyes:

:wave:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Fishhead07 zei:
KETA- MOLE !!! zei:
Ellesdee zei:
hahaha
ja maar hij is wel gek :grin:
en ook wel een btje lief, maar dat moet je niet te vaak zeggen... dat is niet goed voor m
Klik om te vergroten...
jah das wel goed voor me :mrgreen:

mag best wat vaker gezecht worden :wink:
Klik om te vergroten...

Ahh wat ben je toch lief :P haha Mag inderdaad best vaker gezegd worden.

Mijn mening je kan niet vaak genoeg tegen de mensen die je lief vind zeggen dat je ze lief vind. Tege de mensen die je triest vind zegge dat ze triest zijn. En tegen de mensen van wie je houd zeggen dat je van ze houd :)

But he that's just my opinion :wink:

Peace :smoke:
Klik om te vergroten...

ben ik het helemaal mee eens
nu ga ik ff lunchen:grin:

vrede :rock: & love
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
speciaal voor jou... ik vind je heel erg lief molletje :grin:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ellesdee zei:
speciaal voor jou... ik vind je heel erg lief molletje :grin:
Klik om te vergroten...
ahh kusje <3
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Qocaïne zei:
Keta Mole in da house :P


Iemand nog combinaties gemaakt met Keta?
Fishead07.. Al gedaan?
Klik om te vergroten...

hahaha als het over keta gaat ben ik van de partij :grin:

ik heb mezelf even op nonactief gezet wat harddrug bereft. moet mn lichaam even de tijd geven om de afgelopen weeken te verwerken, en wil mn gewenning aan keta trugdringen.

dit weekend zoeizo aleen nog bieren, het weekend erop gaat er wel weer het een en ander gesnoept worden denk ik :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flut zei:
Keta + paar biertjes gaat prima.
Keta + MDMA is gouden combo!!! daar word je echt goed vaag van...
Klik om te vergroten...
idd keta en mdma/xtc ben ik ook wel fan van :hearteyes:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Iemand nog combinaties gemaakt met Keta?
Klik om te vergroten...

Ja, afgelopen maandag... Eerst XTC 240mg, toen klein beetje GHB, en toen ketamine... Had nooit gedacht dat ik zoiets zou doen, maar was beetje samenloop van omstandigheden (zie tripreport)
Was m'n eerste keer ketamine dus had het liever nuchter genomen, maar toen het er toch lag... :mrgreen:
Gelukkig was het een enorm mooie ervaring, echt fijn spul ketamine!! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."