#1
KETA- MOLE !!! zei:Fishhead07 zei:Ik ga het thuis op me kamer doenZoals gewoonlijk
. Ik zal een plaatje schetsen zoals ik het in me hoofd heb :P maarja je weet natuurlijk nooit hoe het gaat
![]()
Rond uurtje of 8 ofzo eerst pilletje tikke of paar kleine lijntje Kristalle. Dan ff chill buiten smokeEen minuttje of 30 / 45 later aan de keta beginnen zooitje lijntje klaar leggen. Eerst gewoon 25 mg elk neusgat. En dan kijken of ik wel hoeveel ik die avond nog bij pak :P Na eerste lijnjte keta weer ff smoke
En dan denk nog 1 of 2 keer bijpakken.
Dan goede muziek opzetten en na het eerst lijnjte keta ff losgaan met me vriendinhehe
nou dat lijkt me een perfecte manier![]()
meer kan ik er eigenlijk neit over zeggen.
geniet er van !!
maar dat meot wel gaan lukken dnek ik zo :P
vrede op aarde!
Kijk van een ervare gebruiker als jou geeft me dit een goed gevoel
Gaat zeker goed komen
Inderdaad vrede op aarde
Man wat zou ik toch graag eens een dag in de jaren 60 als hippie willen leven
Een minuttje of 30 / 45 later aan de keta beginnen zooitje lijntje klaar leggen. Eerst gewoon 25 mg elk neusgat. En dan kijken of ik wel hoeveel ik die avond nog bij pak :P Na eerste lijnjte keta weer ff smoke 
& love