Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas = kans op k-hole?

Lachgas = kans op k-hole?

26 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MrsMontanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lachgas, geen idee.
3 / 4 goeie doppen GHB wel! Op het randje van nokkie... Maar wat is de wereld mooi dan... :grin:
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik doe soms ketamine na een DXM-trip, dan zijn de visuals veel mooier.
Nog beter: een pijpje DMT roken als de keta / DXM uit beginnen te werken!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wacky zei:
Ik had overigens geen fucking idee hoe oud jij bent he, dat snap je wel hoop ik ?
Dat was puur gebaseerd op de zin die ik van jou quote.
Van te voren plannen grote hoeveelheden drugs te gebruiken is geen volwassen gedrag. Een volwassen mens planned niet van te voren hoeveel hij gaat gebruiken, hij stelt zichzelf hooguit een grens hoeveel hij maximaal zal gebruiken en wat hij vooral niet zal gebruiken om eventuele risicos in de hand te houden.

Van te voren plannen hoeveel je gaat gebruiken, terwijl je nog niet eens weet of je op dat moment zin hebt in zoveel laat zien dat je het stoer of cool of wat dan ook vind om zoveel te gebruiken. (Kan onbewust zijn, dus goed zoeken in je eigen motieven) Dat is niet de juiste insteek.

Voor de rest klinkt het wel heel redelijk hoor als je het hebt over 1 keer per maand harddrugs en mdma slechts een paar keer per jaar. Just something to think about .
Klik om te vergroten...

Volwassen gedrag valt niet in een hokje te plaatsen!
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik en een vriend hadden het plan om 3 gram keta en 300 lachgas patronen weg te werken verspreid over een dag,
We willen vooral gewoon een hele vage spacende dag hebben maar we willen niet k-hole gaan!
Als we alleen keta snuiven kunnen we prima controleren om niet k-hole te gaan, immers moet je daar echt je best voor doen dmv snuiven!
Nou mijn vraag: Als we heel hard gaan en we doen extreem veel lachgas is er dan een kans dat we door de lachgas k-hole gaan?
Ik heb btw wel vaker lachgas gecombineerd met keta maar nooit in zulke extreme mate
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja, je hebt de kans om in een k-hole terecht te komen door de lachgas, ik heb het een maand geleden ook gehad, toen heb ik anderhalf gram keta weggewerkt en daarna wat ballonetjes lachgas, 1 ballon had ik 10 minuten na een snuif keta genomen, toen voelde ik me opeens wegzakken in me stoel, ging ik in een soort van k-hole, dat hield 5 minuten aan.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goya zei:
Ik en een vriend hadden het plan om 3 gram keta en 300 lachgas patronen weg te werken verspreid over een dag,
Klik om te vergroten...
Je bent te jong voor drugs, wacht tot je volwassen bent.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#7
300 patronen met z'n tweeën? Tot ziens hersencellen.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je bent gek als je zo veel lachgas patronen weg wilt werken, gewoon idioot.
Maar het zijn jouw hersens en het is jouw lichaam dus.
Enjoy your life as long as you can.
a
aapje31Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Keta met lachgas hebben we al vaker gedaan, en de combinatie = :hearteyes:.
De vraag is alleen of de kans groter is dat we k-hole gaan omdat we zoveel lachgas erbij nemen. Dat is namelijk niet onze instelling. Dat we hersencellen verneuken snappen we ook wel :mrgreen:
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oke oke misschien wat overdone in de lachgas, nooit eerder zoveel lachgas achter elkaar gebruikt... Meeste is denk ik 20 patronen bij een avondje keta, zullen wel even kijken of 300 niet wat overdone is en bijvoorbeeld 100 met zn 2 ook zat is :)
Over het te jong... Tja ik begrijp het, toch zal ik het blijven doen... Probeer het heel erg onder controle te houden door niet meer dan 1 middel per maand te gebruiken en dan 3/4 maanden voor mdma aan te houden, maargoed zal niks goed gaan prate :P
Btw willen we dit pas in maart/april doen en ik hoorde dat de lachgas prijzen omhoog gaan dus dat word snel inslaan!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zou gewoon een doosje met ze 2en doen en kijken hoe ver je komt. doe ik ook altijd. gewoon chill een ballonetje doen als je er zin in hebt, niet overmatig gebruiken
anders krijgje de volgende dag een flinke koppijn :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik had overigens geen fucking idee hoe oud jij bent he, dat snap je wel hoop ik ?
Dat was puur gebaseerd op de zin die ik van jou quote.
Van te voren plannen grote hoeveelheden drugs te gebruiken is geen volwassen gedrag. Een volwassen mens planned niet van te voren hoeveel hij gaat gebruiken, hij stelt zichzelf hooguit een grens hoeveel hij maximaal zal gebruiken en wat hij vooral niet zal gebruiken om eventuele risicos in de hand te houden.

Van te voren plannen hoeveel je gaat gebruiken, terwijl je nog niet eens weet of je op dat moment zin hebt in zoveel laat zien dat je het stoer of cool of wat dan ook vind om zoveel te gebruiken. (Kan onbewust zijn, dus goed zoeken in je eigen motieven) Dat is niet de juiste insteek.

Voor de rest klinkt het wel heel redelijk hoor als je het hebt over 1 keer per maand harddrugs en mdma slechts een paar keer per jaar. Just something to think about .
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
Van te voren plannen grote hoeveelheden drugs te gebruiken is geen volwassen gedrag. Een volwassen mens planned niet van te voren hoeveel hij gaat gebruiken, hij stelt zichzelf hooguit een grens hoeveel hij maximaal zal gebruiken en wat hij vooral niet zal gebruiken om eventuele risicos in de hand te houden.
Klik om te vergroten...

Oke ik snap wat je bedoelt, probeerde het eigenlijk ook niet zo te laten overkomen, het is meer de hoeveelheid die we inslaan :)
Ik ben totaal geen typ die daar stoer mee wilt doen, let altijd goed op mijn dosis. Plan meestal wel vantevoren wat ik van plan ben te nemen aan dosis en maak dan ook altijd gebruik van een weegschaal indien mogelijk. Ik weet, mede dankzij drugsforum, dat doseren heel belangrijk is en probeer dit er bij mijn vrienden dan ook vaak in te stampen :P
P
PositiveCreepLid
01-01-2024, 00:00
#14
Laat inhakend, maar ik twijffel eraan hoe belangrijk de hoeveelheid lachgas is. Allereerst maar even vermelden, ik heb nog nooit in een K-hole gezeten, dus of dit 100% accuraat is kan ik niet beoordelen:

Na een aantal lijnen keta (Ongeveer 250mg verspreid over 20 minuten was achteraf de schatting) een enkel balonnetje gedaan precies op 't moment dat de keta insloeg. Voor mijn gevoel ben ik toen erg ver richting K-hole gegaan, op 't randje zegmaar.

Dat even om te illustreren dat het niet perse quantiteit hoeft te zijn. Altands, dat is mijn vermoeden.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vigilante zei:
Lol als 'wij' ons best doen sucken we een doos per persoon leeg in 2 uurtjes
Klik om te vergroten...
50 patronen in 2 uur? Waarom zou je dat in godsnaam doen? Of maak je er dan een wedstrijd van?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
En ik dacht dat wij diehard lachgassers waren met onze 100 patronen met 4 mensen :openmouth:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#17
PositiveCreep zei:
Na een aantal lijnen keta (Ongeveer 250mg verspreid over 20 minuten was achteraf de schatting) een enkel balonnetje gedaan precies op 't moment dat de keta insloeg. Voor mijn gevoel ben ik toen erg ver richting K-hole gegaan, op 't randje zegmaar.

Dat even om te illustreren dat het niet perse quantiteit hoeft te zijn. Altands, dat is mijn vermoeden.
Klik om te vergroten...

Nou zou 250 mg ketamine al genoeg moeten zijn voor een k-hole, slechte ket dus.

http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine_dose.shtml
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flip Trip zei:
Nou zou 250 mg ketamine al genoeg moeten zijn voor een k-hole, slechte ket dus.
http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine_dose.shtml
Klik om te vergroten...
onzin. ooit wel eens gehoord van tolerantie?
ik kom pas in de buurt van de khole als ik boven de 500 mg in een hele korte periode wegwerkt.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
En ik dacht dat wij diehard lachgassers waren met onze 100 patronen met 4 mensen :openmouth:
Klik om te vergroten...


Lol als 'wij' ons best doen sucken we een doos per persoon leeg in 2 uurtjes
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik neem er altijd 2 tegelijk, en kan na een minuutje of 2/3 wel weer een volgend paar nemen. Vaak doe ik het niet maar kan er blijkbaar tegen. Zo ook een aantal van mijn vrienden.
Heb ook een vriend die van 1 patroon 3x keihard spaced.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."