#1
Lachgas, geen idee.
3 / 4 goeie doppen GHB wel! Op het randje van nokkie... Maar wat is de wereld mooi dan...![:grin:]()
3 / 4 goeie doppen GHB wel! Op het randje van nokkie... Maar wat is de wereld mooi dan...
Wacky zei:Ik had overigens geen fucking idee hoe oud jij bent he, dat snap je wel hoop ik ?
Dat was puur gebaseerd op de zin die ik van jou quote.
Van te voren plannen grote hoeveelheden drugs te gebruiken is geen volwassen gedrag. Een volwassen mens planned niet van te voren hoeveel hij gaat gebruiken, hij stelt zichzelf hooguit een grens hoeveel hij maximaal zal gebruiken en wat hij vooral niet zal gebruiken om eventuele risicos in de hand te houden.
Van te voren plannen hoeveel je gaat gebruiken, terwijl je nog niet eens weet of je op dat moment zin hebt in zoveel laat zien dat je het stoer of cool of wat dan ook vind om zoveel te gebruiken. (Kan onbewust zijn, dus goed zoeken in je eigen motieven) Dat is niet de juiste insteek.
Voor de rest klinkt het wel heel redelijk hoor als je het hebt over 1 keer per maand harddrugs en mdma slechts een paar keer per jaar. Just something to think about .
Je bent te jong voor drugs, wacht tot je volwassen bent.Goya zei:Ik en een vriend hadden het plan om 3 gram keta en 300 lachgas patronen weg te werken verspreid over een dag,

Wacky zei:Van te voren plannen grote hoeveelheden drugs te gebruiken is geen volwassen gedrag. Een volwassen mens planned niet van te voren hoeveel hij gaat gebruiken, hij stelt zichzelf hooguit een grens hoeveel hij maximaal zal gebruiken en wat hij vooral niet zal gebruiken om eventuele risicos in de hand te houden.
50 patronen in 2 uur? Waarom zou je dat in godsnaam doen? Of maak je er dan een wedstrijd van?Vigilante zei:Lol als 'wij' ons best doen sucken we een doos per persoon leeg in 2 uurtjes
PositiveCreep zei:Na een aantal lijnen keta (Ongeveer 250mg verspreid over 20 minuten was achteraf de schatting) een enkel balonnetje gedaan precies op 't moment dat de keta insloeg. Voor mijn gevoel ben ik toen erg ver richting K-hole gegaan, op 't randje zegmaar.
Dat even om te illustreren dat het niet perse quantiteit hoeft te zijn. Altands, dat is mijn vermoeden.
onzin. ooit wel eens gehoord van tolerantie?Flip Trip zei:Nou zou 250 mg ketamine al genoeg moeten zijn voor een k-hole, slechte ket dus.
http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine_dose.shtml
Angramar Temenos zei:En ik dacht dat wij diehard lachgassers waren met onze 100 patronen met 4 mensen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."