Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas = kans op k-hole?

Lachgas = kans op k-hole?

26 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
N
NebuhsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is een combinatie van 1 a 2 puntjes keta + 2 a 3 patronen lachgas aan te raden? Ga je dan heel diep? en als je dan heel erg diep gaat door die lachgas kom je dan weer terug op het "normale" keta niveau als het lachgas is uitgewerkt?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nebuhs zei:
Is een combinatie van 1 a 2 puntjes keta + 2 a 3 patronen lachgas aan te raden? Ga je dan heel diep? en als je dan heel erg diep gaat door die lachgas kom je dan weer terug op het "normale" keta niveau als het lachgas is uitgewerkt?
Klik om te vergroten...
het lachgas effect blijft een stuk langer aanhouden maar op den duur kom je weer terug op het normale keta niveau.
N
NebuhsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Okee en is het lachgas ook een leuke toevoeging bij de keta?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nebuhs zei:
Okee en is het lachgas ook een leuke toevoeging bij de keta?
Klik om te vergroten...

ik vind van wel, maar de meningen verschillen daarover, het is zwaar dissociatief deze combinatie.
M
MrsMontanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lachgas, geen idee.
3 / 4 goeie doppen GHB wel! Op het randje van nokkie... Maar wat is de wereld mooi dan... :grin:
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik doe soms ketamine na een DXM-trip, dan zijn de visuals veel mooier.
Nog beter: een pijpje DMT roken als de keta / DXM uit beginnen te werken!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
Ik had overigens geen fucking idee hoe oud jij bent he, dat snap je wel hoop ik ?
Dat was puur gebaseerd op de zin die ik van jou quote.
Van te voren plannen grote hoeveelheden drugs te gebruiken is geen volwassen gedrag. Een volwassen mens planned niet van te voren hoeveel hij gaat gebruiken, hij stelt zichzelf hooguit een grens hoeveel hij maximaal zal gebruiken en wat hij vooral niet zal gebruiken om eventuele risicos in de hand te houden.

Van te voren plannen hoeveel je gaat gebruiken, terwijl je nog niet eens weet of je op dat moment zin hebt in zoveel laat zien dat je het stoer of cool of wat dan ook vind om zoveel te gebruiken. (Kan onbewust zijn, dus goed zoeken in je eigen motieven) Dat is niet de juiste insteek.

Voor de rest klinkt het wel heel redelijk hoor als je het hebt over 1 keer per maand harddrugs en mdma slechts een paar keer per jaar. Just something to think about .
Klik om te vergroten...

Volwassen gedrag valt niet in een hokje te plaatsen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."