Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine dosering

Ketamine dosering

22 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon een halve gram op tafel in lijnen leggen en kijken hoe ver je komt, je merkt vanzelf als je in de buurt van het hole niveau komt, op dat moment een grote lijn nemen, werkt bij mij altijd. en dat meer dan 75mg niet opgenomen wordt is ook voor een deel waar, want er blijft altijd genoeg in je neus hangen wat geleidelijker opgenomen wordt.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een tijdje geleden heb ik voor het eerst wat Ketamine geprobeerd. Ik was erg te spreken over de ervaring en ik heb heel veel lol en bizarre situaties er mee gehad. Achteraf vond ik het een beetje jammer dat ik tijdens de keren dat ik Keta nam, nooit gek-holed had. Ik was ook niet speciaal er voor gegaan, en de dosering die ik genomen had (op z'n meest zo'n 100-120 mg) was niet voldoende om het effect te bereiken. Dit wist ik ook vooraf.

Ik ben van plan binnekort weer eens Ketamine te gebruiken, en dan wel specifiek voor de K-hole te gaan. Het gene is echter, dat ik niet zo zeker ben over de dosering. Ik weeg zelf zo ongeveer 113 kilo, een combinatie van redelijk wat spiermassa en vet. Een van de dingen die eigenlijk altijd wel relevant is bij drugs, is de hoeveelheid die je neemt ten opzichte van je lichaamsgewicht. Ik merk echter vrij vaak, dat zelfs met mijn lichaamsgewicht, drugs nog steeds een flinke werking op mij hebben. Niet merkbaar minder dan de mensen om mij heen.

Volgens Erowid zou de dosis Keta die ik zou moeten nemen, liggen rond de 250mg. Ik wil best geloven dat dit klopt, ik vroeg mij alleen af hoe accuraat deze dosering is. Met de grootste dosis die ik voorheen genomen had, had ik het gevoel alsof ik ergens anders heen ging (mentaal), maar toch er net niet naar toe kon. Het lijkt mij daarom sterk dat ik 250 mg nodig zou hebben. Op dit moment staat mijn huidige plan dan ook op 200mg. Ik vroeg mij alleen af of er mensen zijn die iets meer duidelijkheid kunnen geven over de dosering om de K-hole te bereiken, en de consistentie daarvan.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zonder enige tolerantie kun je de K-hole wel goed bereiken. Verdeel je keta lijntjes van +- 50mg
En wacht 5 minuten voor je de volgende lijn neemt, totdat je op het niveau zit dat je in de K-hole raakt.

Bij sommige mensen kunnen ze niet eens meer normaal snuiven, doordat ze hun hele coördinatie kwijt zijn. Dan zou ik tot je bijna op dat niveau zit en iets grotere lijn leggen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
pascal828 zei:
Dan zou ik tot je bijna op dat niveau zit en iets grotere lijn leggen.
Klik om te vergroten...
Wat dus bullshit is. Je neus kan maar een bepaalde hoeveelheid tegelijk opnemen. De rest gaat dus door naar je keel . En aangezien je oraal veel meer nodig hebt voor hetzelfde effect zou dat zonde zijn.

Dat hele K-hole verhaal kan ik je niet mee helpen. Gewoon kleine beetjes blijven nemen totdat je er denkt te zijn. Of IM/IV (whichever one it is) of met de neusspray, daar heb ik geen ervaring mee.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
IM/IV (whichever one it is)
Klik om te vergroten...

IM komt net iets langzamer op, bij IV zou je nog de tijd niet hebben om de naald uit je arm te trekken. Dat kan zeer gevaarlijk zijn.

Bij zowel IM als IV is een tripsitter noodzakelijk.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
Exceptional Insight zei:
IM/IV (whichever one it is)
Klik om te vergroten...

IM komt net iets langzamer op, bij IV zou je nog de tijd niet hebben om de naald uit je arm te trekken. Dat kan zeer gevaarlijk zijn.

Bij zowel IM als IV is een tripsitter noodzakelijk.
Klik om te vergroten...

bij IM is een tripsitter niet noodzakelijker dan bij nasaal hoor, duurt nog altijd paar minuten om op te komen (IM is sowieso de beste en meest betrouwbare manier om te k-holen)

en IV is bij k-hole doseringen niet echt een schitterend idee, wordt vrijwel alleen gedaan door ketheads met een torenhoge tolerantie
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor de info, hier kan ik wel wat mee :).
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
tripkop zei:
bij IM is een tripsitter niet noodzakelijker dan bij nasaal hoor
Klik om te vergroten...

In feite is een tripsitter altijd noodzakelijk als je van plan bent op K-hole te gaan.
Maakt niet uit op welke manier je het doet, het gevaar schuilt hem in zich ergens aan stoten. Een gat in je kop hebben omdat je op de rand van je nachtkastje valt bijvoorbeeld. Het gaat dus niet zo zeer om de dosis, maar eerder om de omgeving.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
tripkop zei:
bij IM is een tripsitter niet noodzakelijker dan bij nasaal hoor
Klik om te vergroten...

In feite is een tripsitter altijd noodzakelijk als je van plan bent op K-hole te gaan.
Maakt niet uit op welke manier je het doet, het gevaar schuilt hem in zich ergens aan stoten. Een gat in je kop hebben omdat je op de rand van je nachtkastje valt bijvoorbeeld. Het gaat dus niet zo zeer om de dosis, maar eerder om de omgeving.
Klik om te vergroten...

zeker waar, vooral in het begin.
maar naarmate je ervaren bent kan het ook prima in je eentje hoor, moet je alleen zorgen dat je in een veilige ruimte bent met alles bij de hand.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
tripkop zei:
bij IM is een tripsitter niet noodzakelijker dan bij nasaal hoor
Klik om te vergroten...

In feite is een tripsitter altijd noodzakelijk als je van plan bent op K-hole te gaan.
Maakt niet uit op welke manier je het doet, het gevaar schuilt hem in zich ergens aan stoten. Een gat in je kop hebben omdat je op de rand van je nachtkastje valt bijvoorbeeld. Het gaat dus niet zo zeer om de dosis, maar eerder om de omgeving.
Klik om te vergroten...

Alsof er veel mensen iemand vinden die bereid is om een uur lang bij hen te zitten in een verduisterde kamer terwijl zij in hun bed liggen te k-holen. En daarbij als je echt aan het k-holen bent ben je zo ver van je lichaam verwijderd dat je echt niet gaat rechtstaan en rondlopen. (althans in mijn ervaring)

Ik weet dat het klassieke harm-reduction-praatje is dat een tripsitter absoluut noodzakelijk is, maar uit eigen ervaring (en die van anderen) weet ik dat je bij een k-hole best wel zonder kan. (Sterker nog, de aanwezigheid van een tripsitter houdt je vaak veel te 'grounded' in de realiteit waardoor je k-hole eigenlijk voor een stuk verpest wordt)
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Intramusculair lijkt mij ook de beste manier om te K-holen. Echter heb ik wel vernomen dat bij IM je erna last kunt krijgen van je arm.
Mijn vriendin studeert verpleegkunde en is erg goed met naalden, dus als het zo ver is voor mij weet ik wat ik ga doen. Tot die tijd verken ik met nasale inname.
Intraveneus is een stuk lastiger, omdat dit zo snel op komt zetten dat je vaak snel tegen narcose dosissen aan zit. En dan maak je helemaal niets mee, zonde van de tijd en van de ketamine.

Groeten,
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoeveel mg zit er ongeveer in een sleutelpuntje?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
proton zei:
hoeveel mg zit er ongeveer in een sleutelpuntje?
Klik om te vergroten...
nog geen 10 denk ik.
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#14
hmmm, dus voor oraal heb je wel 10 sleutelpuntjes nodig?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
proton zei:
hmmm, dus voor oraal heb je wel 10 sleutelpuntjes nodig?
Klik om te vergroten...
Ligt eraan hoe groot jouw sleutel is. Leg gewoon een lijn, zoveel makkelijker.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik blijf dat verhaal over die 50mg per keer maar raar vinden. Tja, gewoon je neus niet ophalen? :P Ik heb toch echt 2x een K-hole gehad toen ik een superlijn op 5-10 minuten weggesnoven had.

Ik zou ook altijd K-holen met een tripsitter, tuurlijk heeft niet iedereen er zin in maar daar heb je vrienden voor, hoop ik voor jou toch. Ik moest ook altijd braken in die K-holes en dan is het toch wel een stuk veiliger om er iemand bij te hebben, ook al is het vies. Dat is zeg maar een risico dat je neemt :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgens mij moet je spuiten om echt diepe in de K-hole te gaan, want je moet aardig wat lijnen achter elkaar snuiven om heel diep te gaan. Maar alles is mogelijk, ligt aan de persoon en aan de sterkte van je Keta.

Ik zou zeggen lijnen leggen en dan zie je wel maar het schip strand. Een ervaring is het zeker en of je de K-Hole bereikt is een tweede.

Rustig aan.. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
proton zei:
hoeveel mg zit er ongeveer in een sleutelpuntje?
Klik om te vergroten...
nog geen 10 denk ik.
Klik om te vergroten...

Kleine punten dan :tearsofjoy:
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#19
gisteren was het zover, voor het eerst K geprobeert (S versie).
Relaxte muziek opgezet (Tranchilizer). Ik heb een weegschaaltje tot 0,01g nauwkeurig (10mg dus)
gekocht en had 70mg ongeveer afgewogen.
Toevallig had ik nog een klein zilveren lepeltje voor zout (kleiner dan een theelepel) waarmee ik dat mooi kon doen.
in 2 bultjes verdeelt, 1 per neusgat, snoof ik het op en 5 min later begonnen de effecten.
Het is inderdaad een middeltje om lekker bij te liggen, alles begon wat te draaien, ledematen leken wel rubber, bij het lopen voelde het alsof ik kleiner was dan normaal.
Soms kwam er wat K te ver naar achteren en in mn keel, smaakte vies, maar niet extreem vies.
Voelde erg relaxed en ben zo een uur blijven liggen, een led-lamp met veranderende kleuren moest de sfeer verhogen maar ik had meestal de ogen dicht :)
Voelde nog niet echt alsof ik echt weg was, was wel gewoon in de woonkamer. Visuals met de ogen dicht waren ook niet echt aanwezig.
Ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind, volgende keer maar ietsje meer proberen, 100mg ofzo.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wil ook terug S-keta.. :( Daar ging ik tenminste visueel van trippen en in een échte K-hole, de shit die ik nu heb is meer dissociatief en minder sterk en dat is best wel lame, ook al zit het met de zuiverheid wel gewoon goed. Ik vind dissociatie geen plezierig gevoel.

Pff vraag me niet waarom. Ik dacht eerst dat het racemische was omdat ik altijd begrepen had dat je van de R-isomeer visueel ging trippen en zo werkte die andere suiker. Nu staafjes met suiker en dat is veel minder leuk. Maar ik hechtte nooit veel waarde aan het kristallen/staafjes-verhaal omdat ik van die S-keta visueel ging trippen :confused: Bring back the S-ket :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."