#1
Ik dacht eigenlijk ook dat de R-ketamine visueel was en de S-ketamine meer verdovend.
Sublimo zei:Ik dacht eigenlijk ook dat de R-ketamine visueel was en de S-ketamine meer verdovend.

W.F.L. zei:Sublimo zei:Ik dacht eigenlijk ook dat de R-ketamine visueel was en de S-ketamine meer verdovend.
Ja dat dacht ik dus ook, maar in mijn ervaring is racemische (of R?) voornamelijk dissociatief en verdovend. S-ketamine is allesinds wel een stuk sterker, zoveel is zeker. En fysieker ja, maar dat is juist vet, zeker in K-hole! Moet ik wel zeggen dat mijn ruimtelijk inzicht op racemische sneller weggaat dan met S, maar ik heb toch fijnere dingen gezien én meegemaakt op S afgezien van het feit dat die nog eens een chiller effect heeft ook.
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."