gisteren was het zover, voor het eerst K geprobeert (S versie).
Relaxte muziek opgezet (Tranchilizer). Ik heb een weegschaaltje tot 0,01g nauwkeurig (10mg dus)
gekocht en had 70mg ongeveer afgewogen.
Toevallig had ik nog een klein zilveren lepeltje voor zout (kleiner dan een theelepel) waarmee ik dat mooi kon doen.
in 2 bultjes verdeelt, 1 per neusgat, snoof ik het op en 5 min later begonnen de effecten.
Het is inderdaad een middeltje om lekker bij te liggen, alles begon wat te draaien, ledematen leken wel rubber, bij het lopen voelde het alsof ik kleiner was dan normaal.
Soms kwam er wat K te ver naar achteren en in mn keel, smaakte vies, maar niet extreem vies.
Voelde erg relaxed en ben zo een uur blijven liggen, een led-lamp met veranderende kleuren moest de sfeer verhogen maar ik had meestal de ogen dicht
![:)]()
Voelde nog niet echt alsof ik echt weg was, was wel gewoon in de woonkamer. Visuals met de ogen dicht waren ook niet echt aanwezig.
Ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind, volgende keer maar ietsje meer proberen, 100mg ofzo.