Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is er nou zo boeiend aan ket?

Wat is er nou zo boeiend aan ket?

64 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel had je eigelijk gesnoven ? Ben daar wel eens benieuwd naar :)
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag Ket-gebruikers!


Gister heb ik 2 lijnen van 70 mg ketamine naar binnen gewerkt,
goede kwaliteit heb ik me laten vertellen. (Vertrouwde dealer).

Ik voelde me net alsof ik in narcose ging.. Voelde me heel slap, en verveeld.
Muziek klonk mss een ietsje beter.

Als ik een blowtje rook voel ik me stukken prettiger.

Waarom is ketamine nou zo boeiend?
Of is het alleen boeiend om te mixen met mdma?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nibiru zei:
Of is het alleen boeiend om te mixen met mdma?
Klik om te vergroten...
En lsd, 2c-B, n2o, ghb.

Ket op zich is voor mij persoonlijk niet heel veel aan, wel grappig maar niet super. Echte combi drug imho.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind ket wel leuk op zichzelf. Ik vind het een beetje als lachgas maar niet zo snel voorbij.

Maar de heerlijkse combi vind ik met lsd of na een nachtje doorhalen op speed. Dan slaat ie veeeel harder in.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm... Wat is er zo interessant aan ketamine?

1. Je loopt op wolkjes.
2. Je lichaam voelt aan alsof het van plastic is.
3. Je bent rustig in je hoofd.
4. Het geeft over het algemeen een fijn, ontspannen gevoel.
5. ......

En dan heb ik nog nooit k-hole ervaren... Ketamine is gewoon een substantie apart, ik vind dat het met niks valt te vergelijken. Zelfs niet met GHB, het is een totaal andere verdoving vind ik persoonlijk.

Maarja, uiteindelijk moet je er zelf van houden... Je vindt het fijn of je vindt het niet fijn :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hmm. klinkt niet best nee. :)
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Hmm... Wat is er zo interessant aan ketamine?

1. Je loopt op wolkjes.
2. Je lichaam voelt aan alsof het van plastic is.
3. Je bent rustig in je hoofd.
4. Het geeft over het algemeen een fijn, ontspannen gevoel.
5. ......

En dan heb ik nog nooit k-hole ervaren... Ketamine is gewoon een substantie apart, ik vind dat het met niks valt te vergelijken. Zelfs niet met GHB, het is een totaal andere verdoving vind ik persoonlijk.

Maarja, uiteindelijk moet je er zelf van houden... Je vindt het fijn of je vindt het niet fijn :grin:
Klik om te vergroten...

Ik kreeg er een heel narcose-achtig gevoel van.. Alsof je er net uit komt.
Mja idd, je houd er of je houd er niet van :)

Ik hou het wel bij MDMA :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Welke ketamine had je ? De S of de S-R ? Want als ik je verslag lees heb je de S denk ik, degene die het meest verdovend werkt. Vind die persoonlijk ook niet zo leuk. Ik heb een beter gevoel als ik een S-R mix heb, meer hallicunerend en iets helderder vind ik persoonlijk :)

Dus als je nog niet helemaal klaar bent met de ketamine kun je dat altijd ook eens proberen, geeft toch een klein beetje een andere ervaring, en net dat kleine beetje kan het weer leuk maken :hearteyes:

Veel plezier :wink:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb gister echt ontzettende vette visuals gehad van keta. Het zal wel schelen dat ik een nachtje door was (MDMA&Pep), maar het is toch wel mijn vetste trip ooit.
Het was zo goed als donker in mijn kamer waardoor mijn fantasie aardig op hol sloeg en ik mezelf van alles kon verbeelden.
Het waren voornamelijk gestoorde visuals; zo leken me handen 180 jaar oud, vielen stukken vlees af en als ik deed alsof ik maar 4 vingers had ipv 5, leek het net alsof hij vers geamputeerd was en het bloed in het rond spoot.
Met mijn TV was het helemaal feest, ook al stond hij uit. Er kwamen Tentakel/sliert-achtige dingen uit die zich door heel mijn kamer verspreidde. Via mijn raam schenen er 2 lichtpuntjes op mijn TV, na een tijdje staren werden het 2 ogen, een hoofd en uiteindelijk een compleet draakachtig wezen dat langzaam uit me TV vloog.

Het klinkt allemaal vrij psycho... en dat was het ook!
Gelukkig was het niet echt eng en heb ik echt kunnen genieten van de visuals. Bij andere tripmiddelen bestaat mijn trip voor 95% uit een dikke, ongemakkelijke mindfuck en zo'n 5% uit visuals, dit is volgens mij de eerste keer dat het anders was :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
Ik heb gister echt ontzettende vette visuals gehad van keta. Het zal wel schelen dat ik een nachtje door was (MDMA&Pep), maar het is toch wel mijn vetste trip ooit.
Het was zo goed als donker in mijn kamer waardoor mijn fantasie aardig op hol sloeg en ik mezelf van alles kon verbeelden.
Het waren voornamelijk gestoorde visuals; zo leken me handen 180 jaar oud, vielen stukken vlees af en als ik deed alsof ik maar 4 vingers had ipv 5, leek het net alsof hij vers geamputeerd was en het bloed in het rond spoot.
Met mijn TV was het helemaal feest, ook al stond hij uit. Er kwamen Tentakel/sliert-achtige dingen uit die zich door heel mijn kamer verspreidde. Via mijn raam schenen er 2 lichtpuntjes op mijn TV, na een tijdje staren werden het 2 ogen, een hoofd en uiteindelijk een compleet draakachtig wezen dat langzaam uit me TV vloog.

Het klinkt allemaal vrij psycho... en dat was het ook!
Gelukkig was het niet echt eng en heb ik echt kunnen genieten van de visuals. Bij andere tripmiddelen bestaat mijn trip voor 95% uit een dikke, ongemakkelijke mindfuck en zo'n 5% uit visuals, dit is volgens mij de eerste keer dat het anders was :)
Klik om te vergroten...

Wow :openmouth: Dit had ik nog nooit van ketamine gehoord, heb zelf nog geen visuals gehad omdat ik nog niet ver genoeg ben gegaan.

Dit is een tripreport waardig :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Wow :openmouth: Dit had ik nog nooit van ketamine gehoord, heb zelf nog geen visuals gehad omdat ik nog niet ver genoeg ben gegaan.

Dit is een tripreport waardig :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, ik had ook niet verwacht dat het zó intens zou zijn :P.
Ik heb wel eens eerder keta gepakt, alleen toen was ik geen nacht door en gebruikte ik wat minder =].

Als ik een keer in een 'typ-bui' ben maak ik misschien wel een reportje.
Ik ben wel bezig geweest met een tekening van die visuals, helaas kan ik niet echt tekenen en lijkt het niet echt op mijn trip :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pfff, zou het niet weten eigenlijk.
Ik had gewoon 2 lijntjes gelegd; ben niet zo van de puntjes. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
Pfff, zou het niet weten eigenlijk.
Ik had gewoon 2 lijntjes gelegd; ben niet zo van de puntjes. :P
Klik om te vergroten...

Haha :) Ik ga het volgende keer ook eens proberen als ik een nachtje heb doorgehaald, mischien dat ik dan wel visuals heb. Voor het moment wil het niet lukken met de visuals van ketamine :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het viel me op dat ik de visuals kon sturen, zoals de vage dromen die ik altijd krijg na MDMA. Ik vermoed dus dat die MDMA er ook wat mee te maken had.
EDIT;

Zodra ik de mogelijkheid krijg zal ik eens wegen hoeveel het was.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chris Pontius zei:
Het viel me op dat ik de visuals kon sturen, zoals de vage dromen die ik altijd krijg na MDMA. Ik vermoed dus dat die MDMA er ook wat mee te maken had.
Klik om te vergroten...

Dat is wel interessant om te weten :) In welke zin kon je ze besturen ? Met je gedachten of hoe moet ik mij dat voorstellen ?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kon de visuals zelf aardig sturen. Bij dat voorbeeld van me vinger die er af was gehakt, was eerst geen bloed, dat had ik er bij 'gedacht'. En dat draken-ding 'liet' ik bijvoorbeeld ook uit me TV komen.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ket als drug alleen vind ik niet zo, ik heb veel meer met de ket-combo's. ;o
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chris Pontius zei:
Ik kon de visuals zelf aardig sturen. Bij dat voorbeeld van me vinger die er af was gehakt, was eerst geen bloed, dat had ik er bij 'gedacht'. En dat draken-ding 'liet' ik bijvoorbeeld ook uit me TV komen.
Klik om te vergroten...

Dankje, ben echt in de visuals geïnteresseerd geraakt door jou klein verslagje :P De heftigheid spreekt mij wel aan :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind ket op zich wel heel vet, echt een grillig stofje waar in mijn ervaring 90% van de ervaring bepaald wordt door de dosering en de setting. Zowiezo al het meest intense dat ik meegemaakt heb met drugs was K-hole, als je dat niet "boeiend" vindt dan weet ik het toch ook niet meer. :confused:

Ik vind alles wel vet, lijntjes en puntjes, ben van een punt of 2 ook al goed vaag, best een heftige stof vind ik. En ja grotere lijnen leggen en dan visueel trippen is echt fucking raar. Het enigste tripmiddel dat ik regelmatig gebruik (buiten MDMA dan, maar dat doe ik minder vaak). Misschien had je S-ketamine ofzo. Maar ik houd zowel van die vaagheid als het visuele, de gedachtengangen, etc. En het lopen natuurlijk! Dat is ook wel een van de betere dingen.

Maar echt absoluut geen partydrugs wat mij betreft.. Leuk thuis als opwarmertje voor een feest of gewoon om zo te chillen, vind ik ook heel fijn, buiten rondlopen is ook wel heel fijn, maar liefst niet in de drukte dan natuurlijk. Ieder zijn ding, ik vind het vet, hele aparte drugs. Was er eerst ook niet zo'n fan van overigens. K-hole snuiven als je een echt heftige trip wilt?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Doe mij maar een paar snufjes ket en 3 bier en ik ga los. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."