Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe is keta op een feestje?

Hoe is keta op een feestje?

48 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
pep en keta op een tekno feestje <3
keertje 2gr pep en 1gr keta bij elkaar gedaan in een zakje, en daar toen af en toe een klein lijntje van genomen.

ik vond t iig een fijne combinatie
H
HiddenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind ketamine op feestjes best wel lekker. Het dansen kan soms wel wat moeilijk gaan als je een beetje teveel hebt genomen :) .
J
JoshPitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,

De enkele keren dat ik ketamine heb gebruikt deed ik het in een huiskamer of in een slaapkamer en dan nam ik ook een vrij grote dosis. ik heb het echter nog nooit gebruikt op feestjes. schijnt wel vet te zijn. ik vraag me af hoe het dan is en hoe en in welke mate ik dan moet gebruiken. is een combinatie met mdma, pep of sos een aanrader? Ik hoor het graag :)

Peace
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Over combinaties met de door jou genoemde middelen weet ik niks maar op zich zelf is het wel leuk op een feestje. Qua mg zou ik geen dosis weten maar je moet in ieder geval minder nemen dan dat je in je eigen huis zou doen, af en toe bijpakken is meestal wel een goed idee omdat het niet zo heel lang werkt. Een lage dosis ketamine op een feestje beviel mij erg goed, lastig te omschrijven maar erg leuk op bijvoorbeeld de dansvloer als je net genoeg neemt dat alles heel raar voelt maar je nog wel kan dansen.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik gebruik bijna altijd keta op feestjes, vind het een ideaal iets voor feesten, de muziek word er zo mooi van, plus je spieren zijn compleet ontspannen en los waardoor je behoorlijk makkelijk kunt dansen (behalve als je teveel neemt, dan is het nogal moeilijk om recht te blijven staan)
in combinatie met mdma is het echt een aanrader, zou dan alleen niet teveel nemen, want anders snap je er het uur dat volgt niet zoveel meer van.
in combinatie met pep vind ik wat minder, maar heb daarentegen ook nog nooit veel pep gebruikt in combi met keta. vriend van me die krijgt er vaak samentrekkingen van in zijn borst.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#6
van ketamine word alles wazig en kan ik niet eens meer blijven staan, lopen is een hell.
kan je nagaan hoe dansen is.
keta gewoon in je huiskamer of in de zon buiten.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doe de robot!

Keta op feestjes is wel tof. Vooral om naar te kijken. :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
hannus zei:
van ketamine word alles wazig en kan ik niet eens meer blijven staan, lopen is een hell.
kan je nagaan hoe dansen is.
keta gewoon in je huiskamer of in de zon buiten.
Klik om te vergroten...

daarom is dansen juist zo vet dan :wink:
je gaat er behoorlijk leip van doen, je ziet ook gelijk op mensen aan de manier waarop ze dansen dat ze aan de k zijn.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet letten op de dingen die underworld zegt hoor. Hij kan er niks aan doen, hij is er mee geboren. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind lopen op keta heel leuk.. Verder zou ik niet weten hoe keta is op een feestje i.c.m de drugs die jij opnoemt, nooit gecombineert met xtc (wel eens erna om de crash wat op te vangen), pep maar een keer echt goed gedaan (en niet van plan dat te herhalen), en coke nooit gedaan en ook niet van plan..

Wel gecombineerd met LSD (2 keer, een keer 2 sleutelpuntjes en een andere keer flink wat lijnen).

Paar sleutelpuntjes: Licht merkbaar effect + versterkte visuals en minder scherpe randjes aan de trip

Flink wat: Idioot krankzinnig harde trip vergelijkbaar met LSD+Lachgas, waarvan ik helemaal geen idee had of ik nou zat te lopen of te zitten, en de visuals zo sterk waren dat ik letterlijk geen hand voor m'n ogen kon zien... Niet aan te raden op een feestje. Zelfs niet voor echte diehard trippers :P.

Verder nooit alleen keta gedaan op een feestje, altijd in combinatie of na het feestje zelf. Laatst wel bij het uitgaan gedaan, en dat was opzich leuk, lopen was leuk, ik was een beetje leuk scheef. Denk dus dat het bij een feestje ook wel leuk zal zijn.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maten van me vinden LSD met ketamine geweldig op feestjes.
Keihard gaan op je eigen trip plus alle geweldige elementen aan een leuk goa feest bijvoorbeeld.
't Lijkt mij veel te heftig in een normale setting, laat staan op een feest.

Maar ieder z'n ding.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
Niet aan te raden op een feestje. Zelfs niet voor echte diehard trippers :P.
Klik om te vergroten...
en wie ben jij om dat te bepalen? is jou persoonlijke ervaring. voor iedereen is die ervaring anders, veel vrienden van me (waaronder ikzelf) vinden het helemaal geweldig om tripmiddelen samen te doen op een feest, en dan gaan er ook flinke hoeveelheiden keta doorheen.
het is maar net of je er goed mee om kan gaan of niet.
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#13
hahaha hoe is keta op een feest... eh heel erg scheef :grin: hahaha
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
underworld zei:
Angramar Temenos zei:
Niet aan te raden op een feestje. Zelfs niet voor echte diehard trippers :P.
Klik om te vergroten...
en wie ben jij om dat te bepalen? is jou persoonlijke ervaring. voor iedereen is die ervaring anders, veel vrienden van me (waaronder ikzelf) vinden het helemaal geweldig om tripmiddelen samen te doen op een feest, en dan gaan er ook flinke hoeveelheiden keta doorheen.
het is maar net of je er goed mee om kan gaan of niet.
Klik om te vergroten...

Ik heb het ook niet over wat keta doen bij je trip.. Maar elke 5-10 minuten een flinke lijn erin jassen, ik zou zeggen, doe wat je niet laten kan, maar verwacht niet dat je dan nog kan lopen :wink:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
underworld zei:
Angramar Temenos zei:
Niet aan te raden op een feestje. Zelfs niet voor echte diehard trippers :P.
Klik om te vergroten...
en wie ben jij om dat te bepalen? is jou persoonlijke ervaring. voor iedereen is die ervaring anders, veel vrienden van me (waaronder ikzelf) vinden het helemaal geweldig om tripmiddelen samen te doen op een feest, en dan gaan er ook flinke hoeveelheiden keta doorheen.
het is maar net of je er goed mee om kan gaan of niet.
Klik om te vergroten...

Ik heb het ook niet over wat keta doen bij je trip.. Maar elke 5-10 minuten een flinke lijn erin jassen, ik zou zeggen, doe wat je niet laten kan, maar verwacht niet dat je dan nog kan lopen :wink:
Klik om te vergroten...

gozer, niet wijs gaan doen, ik weet precies welke effecten keta heeft. denk toch wel dat ik er wat meer ervaring mee heb dan jij. en waarom zou je 5-10 minuten een lijn nemen :confused:
we hebben het hier over feesten he, even realistisch blijven. in een thuissituatie is het leuk om flink veel keta te doen, maar op een feest gaat er meestal echt niet meer dan een grammetje naar binnen, vooral in combi met andere middelen.

en het kan wel, zoveel keta naar binnen werken, ken mensen die werken met gemak 5 gram weg in een weekend en die lopen ook nog wonderbaarlijk genoeg.. maarja je bouwt vanzelf immuun ervoor op als je het te vaak doet.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
gozer, niet wijs gaan doen, ik weet precies welke effecten keta heeft. denk toch wel dat ik er wat meer ervaring mee heb dan jij. en waarom zou je 5-10 minuten een lijn nemen :confused:
we hebben het hier over feesten he, even realistisch blijven. in een thuissituatie is het leuk om flink veel keta te doen, maar op een feest gaat er meestal echt niet meer dan een grammetje naar binnen, vooral in combi met andere middelen.

en het kan wel, zoveel keta naar binnen werken, ken mensen die werken met gemak 5 gram weg in een weekend en die lopen ook nog wonderbaarlijk genoeg.. maarja je bouwt vanzelf immuun ervoor op als je het te vaak doet.
Klik om te vergroten...

Misschien dat je genoeg tollerantie hebt, maar als ik binnen een uur een flinke hoeveelheid keta naar binnen werk terwijl ik al wat zegels naar binnen heb getikt trip ik echt zo hard dat ik nauwlijks een hand voor m'n ogen kan zie en niet eens weet of ik zit te lopen of niet.

Het kan natuurlijk voor iedereen anders werken, maar ik deel alleen mijn ervaring... Als het voor jou anders is, more power to you! :beer:

en waarom zou je 5-10 minuten een lijn nemen
Klik om te vergroten...

Om de naad van je reet te trippen dus.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee, valt wel mee, alleen is mijn ervaring met (veel) keta op een feestje i.c.m lsd enorm heftig. Volgens mij verschilt het ook wel per persoon, ik heb 520 ug lsd op een feestje gedaan ooit en daar danste ik nog mee, op een berg keta + 120 ug of zo snapte ik niet meer of ik nou liep, zat, waar ik was of wie ik was.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Nee, valt wel mee, alleen is mijn ervaring met (veel) keta op een feestje i.c.m lsd enorm heftig. Volgens mij verschilt het ook wel per persoon, ik heb 520 ug lsd op een feestje gedaan ooit en daar danste ik nog mee, op een berg keta + 120 ug of zo snapte ik niet meer of ik nou liep, zat, waar ik was of wie ik was.
Klik om te vergroten...
maar dit topic gaat niet over de combi lsd en keta.
dat is helemaal geen vergelijking met alleen keta doen, maar dat weet je zelf ook hoop ik.
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ketamine gebruiken op een feestje is voor mij de normaalste gang van zaken.

Ik kan het van harte aanraden alleen zou ik het combineren met xtc. Omdat je van xtc lichamelijk en geestelijk wat warmer wordt en ketamine dat versterkt is het een erg fijne combo.

Alleen ketamine gebruiken op een feestje vind ik niet zo'n aanrader. Omdat ik niks heb dan die ketamine gebruik ik er al snel teveel van en dan ga ik vaak op m'n bek. (Laatste keer wasteland nog tot 3x gebeurd want er waren geen pillen en wel veel keta en dan nog wel op hakken van 11cm willen blijven staan...---> hele slimme combinatie... :flushed: )
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#20
AT je bent wel erg op de zeik toer de laatste tijd :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."