Net thuis van een gruwelijke Soenda-after in de poema. En na lange tijd maar weer eens mijn favoriete drug gedaan: keta icm met speed. Vroeger wel veel keta gedaan, tegenwoordig eigenlijk niet meer door gebrek aan afters (ik wordt oud
![:)]()
).
En mijn god het was weer lachen geblazen. In de rokersruimte nam ik een piepklein puntje voor puntje tot t gevoel juist was. Vervolgens de wazigheid over me heen laten komen en zodra ik wazig genoeg was een gesprek met iemand aan te gaan. Mijn god wat is het toch leuk om mensen in de war te brengen als je op de keta zit haha. Na een halfuur(????) alle moed bij mekaar geraapt om op te kunnen staan. Dit ging verrassend genoeg zonder problemen. Vervolgens een tijdje iedereen wazig aangekeken en een beetje debiel rondzwaaien naar random people (de meesten hadden wel door dat ik aan de keta zat).
Eenmaal terug in de zaal ging het lopen op zich nog wel prima (ive had worse). Zolang ik het stap voor stap deed en niet op de zaken vooruitliep kwam ik zonder problemen van A naar B. Dat ging zelfs zo goed dat niemand het echt doorhad. Maargoed, je bent immers toch op een feestje en daar moet natuurlijk gedanst worden! En zodra deze 2 gecombineerd worden beginnen de complicaties. Moet je nagaan dat mijn dansen in het begin zich beperkte tot een enkele arm half in de lucht op en neer laten gaan. Afijn, deze combinatie transformeerde mij dan ook al snel tot een wandelende robocop die ter gelegenheid even de vogeltjesdans deed.
Na wat oefenen en het boosten van mijn self-esteem (die is namelijk compleet afwezig, niet heel raar aangezien je nog niet eens je eigen kont kan afvegen) door een vriendin van mij had ik al wat meer controle over mijn benen. Mijn hoofd was echter nog totaal van het pad en had ik eigenlijk nog steeds geen idee waar ik mee bezig was. Dit resulteerde in een afwisseling van vette techno-shuffles met spastisch oergedrag. Dit moet een hilarisch gezicht zijn geweest.
Voor mijn gevoel heb ik ongeveer 2 uur zo rondgelopen maar in werkelijkheid was dit volgens mij maar een uurtje. Moet eerlijk zeggen dat ik t toen ook wel zat was. Want er waren ook minder leuke kanten. Je kan bijvoorbeeld een beetje de grip kwijt raken. Dit is natuurlijk juist de bedoeling, maar minder prettig wanneer alles ff te snel voor je gaat en de mensen om je heen ook niet meewerken. Het gaat hier vooral om mensen die para zijn door het gebruik van veel te veel speed. Relativeren is onmogelijk en hierdoor kan je nog wel eens met een bepaald gevoel blijven hangen als een weer een vercrackte blik of reactie jou kant op gaat (vinden ze me raar? ben ik irritant? lachen ze me uit?). Het grappige is dat de mensen die raar naar je kijken precies hetzelfde denken. Dit is te voorkomen door je te beperken tot de mensen binnen je eigen groep. Maargoed, er gaat natuurlijk niks boven de draak steken met random people als je lijp bent van de keta
Al met al heb ik mezelf weer heerlijk voor lul gezet en heb ik een meer dan prima ochtend gehad. Moet ik er wel even bij zeggen dat ik ervaren ben met drugs en ik niet zo snel in paniek raak wanneer het allemaal compleet mis gaat in mijn hoofd. Ik denk dat een beginnend (keta)gebruiker het toch beter eerst lekker in besloten kring kan doen voordat ze zichzelf voor de leeuwen gooien
![:wink:]()
.
Wow dat zijn net ff wat meer regels dan aanvankelijk de bedoeling was..
![:grin:]()