Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe is keta op een feestje?

Hoe is keta op een feestje?

48 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Pep+Keta+Tekno = Speakah Freakuh! :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lage doseringen op feestjes zijn wel leuk, geeft een soort alcoholachtige roes.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacelord zei:
Lage doseringen op feestjes zijn wel leuk, geeft een soort alcoholachtige roes.
Klik om te vergroten...
indd :wink: :grin:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
Net thuis van een gruwelijke Soenda-after in de poema. En na lange tijd maar weer eens mijn favoriete drug gedaan: keta icm met speed. Vroeger wel veel keta gedaan, tegenwoordig eigenlijk niet meer door gebrek aan afters (ik wordt oud :)).

En mijn god het was weer lachen geblazen. In de rokersruimte nam ik een piepklein puntje voor puntje tot t gevoel juist was. Vervolgens de wazigheid over me heen laten komen en zodra ik wazig genoeg was een gesprek met iemand aan te gaan. Mijn god wat is het toch leuk om mensen in de war te brengen als je op de keta zit haha. Na een halfuur(????) alle moed bij mekaar geraapt om op te kunnen staan. Dit ging verrassend genoeg zonder problemen. Vervolgens een tijdje iedereen wazig aangekeken en een beetje debiel rondzwaaien naar random people (de meesten hadden wel door dat ik aan de keta zat).

Eenmaal terug in de zaal ging het lopen op zich nog wel prima (ive had worse). Zolang ik het stap voor stap deed en niet op de zaken vooruitliep kwam ik zonder problemen van A naar B. Dat ging zelfs zo goed dat niemand het echt doorhad. Maargoed, je bent immers toch op een feestje en daar moet natuurlijk gedanst worden! En zodra deze 2 gecombineerd worden beginnen de complicaties. Moet je nagaan dat mijn dansen in het begin zich beperkte tot een enkele arm half in de lucht op en neer laten gaan. Afijn, deze combinatie transformeerde mij dan ook al snel tot een wandelende robocop die ter gelegenheid even de vogeltjesdans deed.

Na wat oefenen en het boosten van mijn self-esteem (die is namelijk compleet afwezig, niet heel raar aangezien je nog niet eens je eigen kont kan afvegen) door een vriendin van mij had ik al wat meer controle over mijn benen. Mijn hoofd was echter nog totaal van het pad en had ik eigenlijk nog steeds geen idee waar ik mee bezig was. Dit resulteerde in een afwisseling van vette techno-shuffles met spastisch oergedrag. Dit moet een hilarisch gezicht zijn geweest.

Voor mijn gevoel heb ik ongeveer 2 uur zo rondgelopen maar in werkelijkheid was dit volgens mij maar een uurtje. Moet eerlijk zeggen dat ik t toen ook wel zat was. Want er waren ook minder leuke kanten. Je kan bijvoorbeeld een beetje de grip kwijt raken. Dit is natuurlijk juist de bedoeling, maar minder prettig wanneer alles ff te snel voor je gaat en de mensen om je heen ook niet meewerken. Het gaat hier vooral om mensen die para zijn door het gebruik van veel te veel speed. Relativeren is onmogelijk en hierdoor kan je nog wel eens met een bepaald gevoel blijven hangen als een weer een vercrackte blik of reactie jou kant op gaat (vinden ze me raar? ben ik irritant? lachen ze me uit?). Het grappige is dat de mensen die raar naar je kijken precies hetzelfde denken. Dit is te voorkomen door je te beperken tot de mensen binnen je eigen groep. Maargoed, er gaat natuurlijk niks boven de draak steken met random people als je lijp bent van de keta :sunglasses:

Al met al heb ik mezelf weer heerlijk voor lul gezet en heb ik een meer dan prima ochtend gehad. Moet ik er wel even bij zeggen dat ik ervaren ben met drugs en ik niet zo snel in paniek raak wanneer het allemaal compleet mis gaat in mijn hoofd. Ik denk dat een beginnend (keta)gebruiker het toch beter eerst lekker in besloten kring kan doen voordat ze zichzelf voor de leeuwen gooien :wink:.



Wow dat zijn net ff wat meer regels dan aanvankelijk de bedoeling was.. :grin:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Supervlieg zei:
after in de poema
Klik om te vergroten...
Als je wil weten hoe keta is op een feest moet je inderdaad daar maar eens gaan kijken :)
j
jajatzalwelzijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik was eens op een acidcore feestje en ik en een vriend wouden dope kopen en we konden kiezen tussen een random pil(zag er echt niet proper uit) , Keta of mdma, ik en de vriend wouden dan voor de Keta gaan omdat we dat nog nooit gedaan hebben, maar opeens zei een onbekend meisje tegen ons "niet doen, je wordt daar Chinees van", en wij natuurlijk al strontzat begrepen echt de ballen van wat ze bedoelde , maar we hebben wel geluisterd en hebben uiteindelijk maar (weeral) mdma genomen. Waar ik nu superveel spijt van heb als ik deze commentaren lees ;(








Groetjes
N
Napoleon82Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het vaak wel fijn op feestjes om in zo'n keta-roes te verkeren. Wat wel belangrijk is hierbij (vind ik althans) is het rustig aan doseren. Bij te veel wordt het vaak echt wat te heftig, krijg ik moeite met het volgen van gesprekken/de muziek, kan ik alle indrukken om me heen echt niet meer plaatsen en zou ik het liefst gewoon ergens lekker op een bank liggen spacen. Bij een lage dosis lijken lichten/visuals op feesten vaak wat intenser, muziek krijg ik voor m'n gevoel al snel niet helemaal meer mee. Ik weet niet of iemand dit laatste een beetje herkent?
T
ToasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zit er over te denken om misschien ook ketamine op een techno-feest te gaan proberen. Maar voor ik een poging ga doen om aan het spul te komen, zou ik willen weten hoe erg je opvalt na het gebruik. Ik doel dan vooral op het 'motorisch gestoord zijn'. Ik weet dat dit natuurlijk altijd afhankelijk is van je dosis, tolerantie en gewicht etc.

Het lijkt me fijn om wat visuals te hebben op zo'n feestje, maar niet volledig de aandacht op me te vestigen door er bij te lopen als een grote klapjosti. Ik vraag me tijdens gebruik van MDMA of speed op feestjes namelijk ook altijd af of mijn grote pupillen niet te veel opvallen... :flushed: Kan iemand me hier meer over vertellen?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Vind het wel een vette ervaring altijd. Lekker spacen, comboed ook lekker met andere middeltjes(MDMA/aMT/LSD), gewoon zorgen dat je niet over de doseringgrens heengaat waar je alleen nog wilt zitten/hangen. En goed je sealtje/zakje dichtdoen! Is me al wel eens overkomen dat ik uit mn broekzak moest gaan sleutelpunten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."