Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine de beste drugs ooit!

Ketamine de beste drugs ooit!

288 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kijk uit naar je report :)
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik een keer wat Ketamine tegen kom zal ik het zeker meteen mijn neus in jagen! Het lijkt me een relaxte drug :grin:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit weekend weer aan de Ketamine, dit was de vierde keer in korte tijd (een maand). Het was wederom een geweldige ervaring. Van half 7 's ochtends, tot half tien 's avonds doorgesnoven...

Poeh, wat was dat heftig. Onwijs gelachen, briljante ingevingen, intense gesprekken met 'vreemden', en op momenten een totale chaos. Ook de hallucinaties waren weer schitterend. Maar vooral weer een totaal andere wereld ontdekt. Ik heb gemerkt dat de 'normale' wereld enkel eén van de velen is. En ik weet niet meer zo zeker of het wel de beste wereld is, of de wereld waarin ik het zo nodig moet maken. (tripreportje volgt!)

Nu moest ik vandaag weer gewoon aan de studie, dus dat was echt een enorme omschakeling. Constant vlogen er beelden, en flitsen van de trip door mijn hoofd, en vaak moest ik in mezelf lachen. Toch kon ik me gelukkig nog goed concentreren.

Nou goed, het doel van deze post is mij ook niet direct duidelijk, maar ik moest het gewoon even kwijt, het houd me enorm bezig, en praten kan ik er niet over. Mijn omgeving keurt deze mate van drugsgebruik af. (misschien terecht... ) Maar ik heb het gevoel dat ik er veel van leer. Ik heb meer respect gekregen voor alles en iedereen, en heb het idee dat mijn geest letterlijk verruimd is. Ook heb ik dit weekend toch wel beseft dat ketamine de beste drugs voor mij is. Ik snap niet dat niet meer mensen het gebruiken. Het effect is gewoon te mooi!

Keta for life :mrgreen:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vond het ook een leuke ervaring de afgelopen keer, hoewel ik mezelf gezworen had dit spul nooit te gebruiken.. zo zie je maar: niet te snel conclusies trekken :grin:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
TechNora zei:
Keta for life :mrgreen:
Klik om te vergroten...

keta al heel lang mijn favo.

pas op met de tollerantie want het zou zonde zijn als je zoal ik dit soort prachtige dingen niet meer meemaakt op keet

KETA 4 LIFE !!!!!!
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik moet echt mijn dealer vragen om deze shit man het klinkt echt zwaar chillend :P gewoon flex met een paar vrienden binnen lkkr spacen:P wel jammer dat het best duur is :(
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#7
HMMMMM KETJES!
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#8
oh boy oh boy
ketamine en dmt staan al zo lang te branden op mn verlanglijstje
mss moet ik toch gewoon eens bellen
of nog wat wachten, ach :grin:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Raad eens wat ik hier heb liggen :openmouth:

KET!

KET!

KET!

KET!


MWUAHAH :grin: FF Snerk bouwen :grin: Whoooot!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb op fullmoon voor het eerst keta gebruikt.
Ik kan het nog niet goed op zichzelf beoordelen aangezien ik voor die keta ook nogal wat mdma en lsd had gebruikt, maar het was wel heel erg geweldig ja. :hearteyes:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik sla toch maar over. Ik ben maar een bangerik denk ik! :(
Eerst in het ziekenhuis de onderzoeken ondergaan of ik werkelijk heb wat ze denken dat ik heb, want dan komt keta meestal niet ten goede.
En heb ik de uitslagen, dan zal ik me er misschien toch maar eens aan wagen. :wave:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wacky zei:
Ik heb op fullmoon voor het eerst keta gebruikt.
Ik kan het nog niet goed op zichzelf beoordelen aangezien ik voor die keta ook nogal wat mdma en lsd had gebruikt, maar het was wel heel erg geweldig ja. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Mijn beste keta ervaringen waren in combinatie met mdma... Heb het idee dat daarvan de trip wat vriendelijker, en minder hard wordt. Heb wel gemerkt dat als je het te vaak gebruikt het minder word qua trip... Erg jammer, je kunt het beter heel af en toe doen, maar dan wel gelijk echt goed de hele nacht door :mrgreen:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Keta en Mdma :hearteyes:

keertje trip hier bij mij thuis gehad daarop met vriendin en een vriend van me, geniaal :grin:
wordt wel weer es tijd voor een goeie ketatrip,alleen mn dealer kan er nog steeds moeilijk aan komen
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#14
mol is goed bezug !!!

al meer dan 2 maanden neit aan de keet gezeten. WOEHOEEEE

heb wel echt zin weer dus binnekort mn handelaar maar eens aanspreken !

KEET KEET TRALALALAALA KEET KEET TRALALALALA
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goedzo Keta-Mole ik al 2 dagen :rolleyes:


Ik heb ook zin in ket!
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#16
keta is idd samen met GHB de beste drugs zolang je maar niet overdrijft want ik ken mensen die er zot van daaien van keta in bging genieten altijd meer en meer willen n zot gedraait dus pas op maar geniet er van :) ket en GHb is the best !!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
illusion2006 zei:
keta is idd samen met GHB de beste drugs zolang je maar niet overdrijft want ik ken mensen die er zot van daaien van keta in bging genieten altijd meer en meer willen n zot gedraait dus pas op maar geniet er van :) ket en GHb is the best !!
Klik om te vergroten...

:wave:
Toch komt ghb net boven ket :grin:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flugeltje zei:
illusion2006 zei:
keta is idd samen met GHB de beste drugs zolang je maar niet overdrijft want ik ken mensen die er zot van daaien van keta in bging genieten altijd meer en meer willen n zot gedraait dus pas op maar geniet er van :) ket en GHb is the best !!
Klik om te vergroten...

:wave:
Toch komt ghb net boven ket :grin:
Klik om te vergroten...
Ketamine de NR.1 !
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Okee, hier kom ik op terug... Heb gemerkt dat keta echt verschillende kanten heeft. Op het moment heb ik er echt genoeg van... Vooral de depersonalisatie, en derealisatie vind ik echt naar worden. Ketamine doet echt iets met je, in de zin van hoe je naar de wereld kijkt, je gaat bijna leven alsof je al dood bent. Je kijkt overal van een afstand naar... Nu wil ik gewoon weer lekker in het leven staan, er middenin, want ik denk dat dat de bedoeling is van hier zijn... er ook écht zijn, en iets met je leven doen...

Het is zeker niet zo dat ik het nu ineens allemaal klote vind, maar het is me wel duidelijk geworden dat het even genoeg geweest is...

Ik dacht, ik meld het even :wave:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#20
same here. means good things are coming on their way!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."