Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom snuif jij keta?

Waarom snuif jij keta?

72 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
cOsmicSerpent zei:
Is da zo ?
ik heb dat nog nie echt gemerkt, ben altijd me mijn beste vriend de enige ketgebruikers in het milieu da we kennen,
paar andere. Wat vooral hip is is md enzo vind ik hier in antwerpen
Klik om te vergroten...

MDMA is hip bij de middelbare-school-huppelkutjes. Maar de man heeft gelijk. Ketamine's the new drug. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Feit. :grin:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
keta is de bom..
het is gewoon een lekkere drug,alles wordt een beetje mellow,muziek klinkt lekkerder,dat houterige
lopen...en het mooiste is geen kater..
...zo lekker het zou verboden moeten worden.... :grin:
ps
de combi met n20 is heerlijk. :hearteyes: :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Omdat het fijn is in combinatie met LSD.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Arthur King zei:
Exceptional Insight zei:
Ik snuif geen keta meer. Keta is nu hip. En hip is stom.
Klik om te vergroten...
Je moet je niet zoveel van anderen aantrekken.
Klik om te vergroten...
Oh bedankt, ik zal er op letten.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Arthur King zei:
Exceptional Insight zei:
Ik snuif geen keta meer. Keta is nu hip. En hip is stom.
Klik om te vergroten...
Je moet je niet zoveel van anderen aantrekken.
Klik om te vergroten...
Oh bedankt, ik zal er op letten.
Klik om te vergroten...
Geen probleem joh, als je ooit advies nodig hebt, je weet me te vinden. :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
Om scherpe randjes van pep eraf te halen, na lang wakker zijn, of als ik zin heb om schreef te zijn.
Klik om te vergroten...

Ga je weleens over de schreef met ketamine misschien? :grin:
c
cOsmicSerpentLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dr Gonzo zei:
keta is de bom..
het is gewoon een lekkere drug,alles wordt een beetje mellow,muziek klinkt lekkerder,dat houterige
lopen...en het mooiste is geen kater..
...zo lekker het zou verboden moeten worden.... :grin:
ps
de combi met n20 is heerlijk. :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
heb nog nooit gehoord van n20 , wat is dat zoal?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
http://lmgtfy.com/?q=n2o
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
cOsmicSerpent zei:
Dr Gonzo zei:
keta is de bom..
het is gewoon een lekkere drug,alles wordt een beetje mellow,muziek klinkt lekkerder,dat houterige
lopen...en het mooiste is geen kater..
...zo lekker het zou verboden moeten worden.... :grin:
ps
de combi met n20 is heerlijk. :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
heb nog nooit gehoord van n20 , wat is dat zoal?
Klik om te vergroten...
Lachgas, je moet aan een koe haar aars hangen en wachten tot dat ze een scheet laat. Je gaat zo hard lachen man!

Of toch alleszins die die naast je staan gaan lachen
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
cOsmicSerpent zei:
heb nog nooit gehoord van n20 , wat is dat zoal?
Klik om te vergroten...
Lachgas, je moet aan een koe haar aars hangen en wachten tot dat ze een scheet laat. Je gaat zo hard lachen man!

Of toch alleszins die die naast je staan gaan lachen
Klik om te vergroten...

Epic :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
KoxBox zei:
cOsmicSerpent zei:
heb nog nooit gehoord van n20 , wat is dat zoal?
Klik om te vergroten...
Lachgas, je moet aan een koe haar aars hangen en wachten tot dat ze een scheet laat. Je gaat zo hard lachen man!

Of toch alleszins die die naast je staan gaan lachen
Klik om te vergroten...

Epic :grin:
Klik om te vergroten...
Only on alcohol! :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
cOsmicSerpent zei:
Dr Gonzo zei:
keta is de bom..
het is gewoon een lekkere drug,alles wordt een beetje mellow,muziek klinkt lekkerder,dat houterige
lopen...en het mooiste is geen kater..
...zo lekker het zou verboden moeten worden.... :grin:
ps
de combi met n20 is heerlijk. :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
heb nog nooit gehoord van n20 , wat is dat zoal?
Klik om te vergroten...
http://lmgtfy.com/?q=n2o
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Drientje zei:
http://lmgtfy.com/?q=n2o
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Is dit een primeur voor Mr. Sublimo? :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Sublimo zei:
Drientje zei:
http://lmgtfy.com/?q=n2o
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Is dit een primeur voor Mr. Sublimo? :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, ik had het al vaker gezien :grin: Vind het gewoon nog steeds grappig :P
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#16
omdat je voor ff weer een debiel uit mag hangen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk dat die kerel nu niks meer durft te vragen :P Bang dat jij en Drientje mij weer doen lachen :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
Drientje zei:
http://lmgtfy.com/?q=n2o
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ja hallo, zulke vragen stel je niet. Dat zou hetzelfde zijn als dat ik zou gaan vragen wat speed is.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
N20 doe ik ook niet, N2O daarentegen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Om dezelfde reden dat ik alle drugs gebruik. Omdat het leuk is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."